Minä en vääntänyt tuota vanhempien viaksi, mietin vaan asiaa, koskapa minulla itsellänikin on 6-vuotias. Uskoisin että yleensä vanhemmat pyrkivät olemaan selvillä missä tuon ikäiset lapsensa ovat. Esim. sellaisen kuvion pystyn kuvittelemaan, että on sovittu tytön pyöräilevän kaverinsa luokse 1-2 kilometrin päähän ja sitten on tapahtunut tuo onnettomuus. Se vain että silloin olisi luullut kyläpaikasta soitetun jo aiemmin ja kyselty tytön perään. Saapumisaika on tietysti voida sopia löyhemmin eli vaikka tyttö tulee ruuan jälkeen. Hän on myös voinut olla kotimatkalla, mistä vanhemmat eivät tienneet tai hän oli karannut omine lupineen. Onhan näitä vaihtoehtoja. Kaupunkialueella asuessa pidän tiukemman kontrollin oman lapsen kanssa ja ihmettelen kyllä vähän tuota pitkää aikaa ennen lapsen löytymistä, jos ovat tienneet missä hänen olisi pitänyt olla tai mitä reittiä hänen oli tarkoitus kulkea.Einsatzgruppen kirjoitti:Tyypillinen nainen,väännetään tämäkin vanhempien viaksi. Pyhällä lehmällä ratsastanut maalaisritari viaton sivustakärsijä. Vanhemmille korvausvelvollisuus pyhän lehmän korjauskuluista ja pieni sakko.Syskon S kirjoitti:Minua ihmetyttää, miten 6-vuotias voi olla 2 h 20 min. ilman että vanhemmat tiesivät, missä hän on? Mahdollista tietysti on, että häntä on etsitty se aika ja sitten löydetty ojasta.
Nyt on peukut pystyssä, että tyttö tokenisi tuosta, kun ei ole tietoa kuinka huonossa kunnossa on