No katsopas talon pohjapiirrosta nyt aluksi, ja hae sieltä pesuhuone ja sitten hae keittiö. Ne eivät ole edes vierekkäiset huoneet, vaan siinä on romuja täynnä oleva kodinhoitohuone välissä. Jos tytön välittömästi, puheäänellä tulleessa vastauksessa "niih" on "pesuhuonekaiku" (mikä sekin sitten on, ja mihin pystyt sitä vertaamaan?), niin sehän tulee sitten seinän takaa. Kahdenkin seinän, kun siinä on saunakin välissä.kekkuli12345 kirjoitti: Jos tyttö on pesuhuoneessa niin kyllähän se viittaa pahasti hänen osallisuuteen ainakin lavastustoimissa, ja jos voi lavastaa niin voi osallistua suunnitteluunkin ja silloin ei oikein ymmärrä kaikkea ja voi tehdä mitä vaan. Ensimmäinen katselukerta voisi sitten olla vaikka terassilta sisäänpäin jos tyttö ollut jäähyllä (uskon silti jukkaan lasin rikkojana).
https://niinaberg.com/2013/09/11/hatapu ... japiirros/
Katso tuosta tuo Mäkisen suurin piirtein tekemä pohjapiirros. Kaikki mittasuhteet eivät ole siinä oikein.
1:36 Epäilty: Hei mun täytyy ny (huutaa lastaan).
1:38 Lapsi: Niih.
1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?
1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
Nopeasti ehti tyttö pesuhuoneesta keittiöön.
Eiköhän se tyttö ole huoneensa ovella, eli vajaan 5 metrin päässä puhelimesta.
Poliisien mukaan jatkojohtoja ei ollut, mutta tottakai sekin voidaan piilottaa. Jatkojohdoissa on vaan se huono puoli, että silloin kun puhujan ja puhelimen sijainti muuttuu, myös äänet ja asioiden välimatkat muuttuvat, jotka taas vaikuttavat erilaisten suoritusten tekemiseen kuluvaan aikaan. Ja kun mennään sekuntiaikataululla, niin asiat eivät enää sovikaan ääniin jos henkilöiden lähtöpaikat ovat erilaiset... Tää on tämmöstä aika tarkkaa hommaa...
Ja ehkä nyt ihan oikeasti voisit pysähtyä miettimään 9v pikkutytön kykyä ja halua murhata oma isä, ja vaimoa, joka uskoisi murhasuunnitelmansa 9v tytön käsiin... Kyllä nyt joku realismintaju pitää ihmisellä olla.