Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti: Ja vielä lopuksi:
Myönnän kyllä valehdelleeni- ainakin itselleni, kun luulin Officer Crabtreetä mukavaksi ihmiseksi.
Mutta tässähän sinä olet aivan oikeassa - minä olen varsin mukava ihminen. En vain pidä epärehellisyydestä, imartelusta enkä varsinkaan epärehellisestä imartelusta.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

kerroush kirjoitti:Kyllä siitä varmaan on tehty ilmoitus tietosuojavaltuutetulle. Henkilörekisteririkos.
Ei juma! :mrgreen:

Vajaccien typeryys on loputonta. :mrgreen:
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

peltirumpu kirjoitti:Vajaccien typeryys on loputonta. :mrgreen:
Etkö muka tiedä, että henkilörekisterin pitäjän pitää tehdä ilmoitus rekisteristä.

Jos sitä ei ole tehty, niin kyse on henkilörekisteririkoksesta.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

kerroush kirjoitti:
peltirumpu kirjoitti:Vajaccien typeryys on loputonta. :mrgreen:
Etkö muka tiedä, että henkilörekisterin pitäjän pitää tehdä ilmoitus rekisteristä.

Jos sitä ei ole tehty, niin kyse on henkilörekisteririkoksesta.
Henkilörekisterin :mrgreen:

Mitä sinä täällä itket? Mene tekemään rikosilmoitus.

Tampio! :mrgreen:
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

peltirumpu kirjoitti:Henkilörekisterin :mrgreen:

Niin. Mikä ongelma.
peltirumpu kirjoitti:Mitä sinä täällä itket? Mene tekemään rikosilmoitus.
Itken? Ei sitä varten tarvitse lähteä minnekään. Sen voi tehdä netissä. Vaikkapa eMaililla Foppalle.
peltirumpu kirjoitti:Tampio! :mrgreen:
Hauskaa Juhannusta sinullekin, herra Tampio.

Jussi
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

kerroush, pliis kerro että trollaat... Pienen liekin nimimerkkilista ei ole henkilötietorekisteriä nähnytkään, vai väitätkö, että tunnet jokaisen henkilön jokaisen listan nimimerkin takaa? En usko että voit. Jokainen tunnistaa itsensä varmasti ja ehkä jonkun kaverinsa, mutta muuten siinä ei ole tunnistettavia henkilötietoja. Nimimerkki kun ei ole henkilötieto, se ei sellaisenaan yksilöi.

Tee toki se ilmo, katotaan miten pitkään Fobba tarvii lomaa kun nauraa niin kovaa :mrgreen:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Hyvää Juhannusta kaikille näin Juhannuspolska minfon Ulvilassa tahtiin.

https://www.youtube.com/watch?v=ajeGOHICMhQ
annijatta kirjoitti:
Halitulijallaa viel kauan tämä palsta rallaa Auerin lesken jutulla
Joulunalusyönä murha oli työnä ja nyt syytetty istuu taas rahilla
Hei halolla leski veti haitantaijaa Huiteli luitia aijaa aijaa
Veitsi se liikkui nousi ja kiikkui tyttöki tahtia jytkytti

Repäsevä rytke tappelun jytke oli siellä Ulvilan talossa
Lapsetkin säikkyi ja huoneessaan väikkyi ja pelekäsi henkensä edestä
Kun äiteeannu veti sitä haitantaijaa huiluliluitia aijaa aijaa
Veitsi se liikkui sousi ja kiikkui halakoki tahtia jytkytti

Tutkijat ne ryssi ja leski se nyssi todisteet pussiin, nostaen kytkintä
Joutsenlahden Jussi koko jutunkin nussi, sill oli lesken kanssa sytkintää
Hei huppari se veteli haitantaijaa ikkunasta loikki aijaa aijaa
Takkahuoneen sotki, kalloa potki, äänettä pakoon nytkytti

Venehessä nuori muistoja kuori ja veisasi helvetin vaivasta
Valkama hihkas Mannerta sihtas ja sanoi se jo näkevänsä taivasta
Hei langoilla lavasti haitantaijaa nauhalta kuului aijaa aijaa
Kilivellä suojas, jälijet muovas, akkunankin rikki rytkytti

Kiihtyi se hutke hulina ja kutke nikitkin pyörtyi jo palstoilla
Korkeinoikeus nappas ja lupauksen rappas, käräjöikää asioilla uusilla
Hei murhainfo hurras haitantaijaa viestit ei lopu aijaa aijaa
Sirpaki tykkäs taas salkkarit lykkäs keksii jo uusia juonteita

Aamulla varhain kun sää oli parhain ja turunmurre pellossa pötkötti
Silimiä hiero ja katseli kieroon kun sisotalo vieressä rötkötti
Ja annaanna voivotti aijaa aijaa eipä nyt kuulu haitantaijaa
Lysti on loppu tyhjeni pottu päässäkin jutun faktat jyskyttää
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

"Syyttömänä" murhaan
Sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
Jossa jo esi-tutkijat
Juovuksissa tottakai
Hakkasivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai

Perinteisen murhaajan tuomiom
Halus välttää annu tuo
En koskaan osta vasaraa
Enkä koskaan viinaa juo
Muuten sammun taloon

Lumikola kutsuu ikkunaa talvisin
Vaan ei tahdo tehdä koskaan lailla isin
Mut kun ikkunankarmeihen reikää ei saa
Hälle kohtalon koura juottaa lavastustaa
Niin ulvilan jukka taas herää henkiin
Ja herrojen tahrat tarttuvat kenkiin
Kohti laukkaa, nauha mankkaa

Sen naisen epätoivoon ajaa
Kun ahneus haistaa rahaa
Keskeltä kylmän huoneen hiljaa
Kylmä silmä tuijottaa
Kun vasara kohoaa

Keskeltä häkenauhaa
Mutetetaan vaan
Naiset ylpeinä katsovat lavastuksiaan
Työttömyys, viina, vasara ja perhe
Lumikola, mäkinen ja viimeinen erhe

Tämä tuhansien narsististen selitysten maa
Joka tuhansiin ristiriitoihin juosta saa
Katajainen hovi, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka kuulustelussa hukkuvat elämän faktakortit
Ja kiinni pysyvät totuuden portit
Ulvilan lavastuksista ne kertovat
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Minun veljeni xxx, oli järjissä vaan.
Kodin omisti hän sekä auton.
Kaiken osti hän sen, oli onnellinen,
kun vain soitella sai venestereoita.
Kotitölli niin likainen ja harmaja on,
sydän täällä on raskas ja laulamaton.
Minä ymmärrän sen, miten syyllinen
on mun kulkuriveljeni xxx.

Minun veljeni xxx, halus’ totuutta vaan.
Siellä maantiellä totuus on työnä.
Siksi otti hän pois että soitella vois’,
näin hän selvitti sen sinä yönä.
Täällä painavat huolet mun askeliain,
niiden vuoksi se askele raskas on ain.
Minä ymmärrän sen, miten syyllinen
on mun kulkuriveljeni xxx.

Minun veljeni xxx, iloluontehellaan
tytöt hurmasi täällä ja tuolla.
Vaikka minne sen vie, veli veitikan tie,
hällä ystävä on joka puolla.
Minä luota en poliisiin ja syyttäjihin.
Minut petti mun armaani peiteseppokin.
Minä ymmärrän sen, miten syyllinen
on mun kulkuriveljeni xxx.

Mutta...

Minun veljeni xxx palas’ vihdoinkin, vaan
oli vuodet jo uurteita vuolleet.
Niin kuin olleet jo ois kaikki todisteensa pois,
siellä yyterin myrskyissä kuolleet.
Kotitölli se sittenkin turvaisin on.
Se on sikolätti, mutta ei rakkaudeton
Minä ymmärsin sen, olin syyllinen,
mut’ ei ollut mun veljeni xxx.

Hauskaa juhannusta kaikille palstan pätkisnäpistäjille ja murhaajille tasapuolisesti!
Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 559
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Kiimalynkkaririnki runkkaripiirissä Ulvilan noitavainokokoll

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

”1alevo, Ailar, Aku Ankan kummisetä, AlexKrycek, amaryllis, Ande, ANDYROM, Anna Nymfi, antijäte, Anu10, Armada, Armas Onni, AutumnForever, awa, A.W., Belker, Beta, Buu, Chili, Ciero, Clawdeen, csi., Dunnit, Edwin, Eilisaamu, Eimi, EkstroverttiEevertti, Elizzza, emppu, exkoskelainen, Fela Shakara, Frankie, Fränkkä, Gladys, hannas, harjoittelija, H.Aave, haulinippu, Hiivis, hirvoska, Hovimestari, huikauhistus, huippumies, huolestunut äiti, nauta, irmuska, IsoD, jmit, jordelius, Julle XT, Jäätynyt enkeli, Kaela, kaivurirolle, kaljaaoota, kapteeni, kekkuli12345, kerroshamppi, Konsta Apeli, Koti-Columbo, Kukko EI kiekaise, aivoKuolema, Kurkkumaa, kurvijor, Kuurankukka, Leisure Suit, Limsakone, llewellyn, Lomax, lukutoukka, Luotsi, lähtöruutu, Man, mankeli, marokon_kauhu, Martti, mätähaara, matlockb, mi.xi, mikaelk, TissiHomees, Myrskylintu, nakit ja muusi, Nikolajevits, nindada, Officer Crabtree, Brown eye, Oppenheimer, Padex, Pandora, Peikonlehti, perseaasi, pihj 60, rantakoski, retardo, Rouva Etsivä, Ruffe, Saag@, Secret, Seivästäjä, Selkälokki, Severin A, Sinikko, Sniper, Spekultantti, taavetti, Taara, Teleksi, The Uolevi, Toripolliisi, tötterö, WalkingDisaster, Valekyrpä, Veristi, violetti, Öppnas Här”
alpo holisti m, Arse Nelupin m, Louvren kummitus, pascatucco m, ulvojuomalainen n, tuplat Dr Rieux, Höppnas Är, Urmas Anni, Valehalla ja tietenkin vähä-älyisimpänä joku vaan n45.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
Ande
Jack Bauer
Viestit: 986
Liittynyt: To Huhti 07, 2011 3:48 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ande »

Pieni liekki kirjoitti:Yleisön pyynnöstä julkistan uudemman kerran päivitettynä puolet keräämästäni "henkilörekisteristä", eli seuraavassa on surullisen kuuluisasta Excel-taulukostani poimittu Anneli Aueria syyllistäneet/syyllistävät nimimerkit:

”..., Ande,...”

Kertokaa, jos joku edellä luetelluista nimimerkeistä tunnustaa olevansa sittenkin Anneli Auerin ja hänen lastensa tukijoukoissa, niin oikaisen mielelläni virheellisen tiedon. Mikäli joku olisi jäänyt epähuomiossa puuttumaan edellä olevasta listasta, niin ilmoittakaa ja täydennetään tarvittaessa listaa.

Kukaan edellä mainituista nimimerkeistä ei ole tähän mennessä tunnustanut, että olisi tuntenut piston rinnassaan ja herännyt todellisuuteen siitä, kuinka epäoikeudenmukaisesti Anneli Aueria ja hänen lapsiaan on syksystä 2008 lähtien kohdeltu. ..
Pyydän korjausta ja siirtämään nimimerkkini sarakkeeseen " epävarmuudessa horjuvat".
Taulukossasi on vakava puute, jos lajittelet osallistuja vain kahteen luokkaan annelistit / antiannelistit täysin mustavalkoisesti. On siinä sellainen harmaa vyöhyke välissä. Omalla kohdallani pikemminkin kirjava kuin seepra, sillä joillakin perusteilla olen vakuuttunut Annelin syyllisyydestä ja toisilla taas aivan yhtä varma hänen syyttömyydestään.

Tunnustan epäileväni vahvasti, että Anneli on jollakin tavalla osallinen nimenomaan hätäpuhelun epäloogisuuksien vuoksi, mutta en olisi koskaan uskonut esitetyillä todisteilla, tai siis todisteitten puutteilla tulevan tuomiota. En väitä Annelia syylliseksi, mutta en ole vakuuttunut myöskään täydestä syyttämyydestä.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Koko surkea taulukkojupakka on vain yksi esimerkki nimimerkki Pienen liekin takana olevan henkilön älyllisestä epärehellisyydestä.

Minäkin olen toistuvasti ilmaissut kantani olevan vain niukasti syyllisyyden puolella ja voin hyvin pitkälti omasta puolestani allekirjoittaa Anden ylläolevan tekstin.

Senkin olen useasti sanonut, että esitetyllä näytöllä tuomion on oltava vapauttava.

Niin vain kuitenkin Pienen liekin leimakirves otsassa mennään, tukevasti Ecxelin "väärällä" puolella.

Lieneekö syynä sitten taipumukseni käydä mieluummin metakeskustelua ja puuttua lähinnä räikeimpiin tapaamiini hölmöyksiin - minkäs minä sille mahdan, että nimenomaan annelistileiri on tarjonnut enemmän tuollaisia herkkupaloja.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Jos ei pidä Anneli Aueria yli-jumalana, niin päätyy Pienen liekin listalla syyllistäneiden puolelle. Eli ihan oikealla paikalla te minusta olette Pilin listalla.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pieni liekki kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti: Minä en harrasta valehtelua --.
Ja tästä päivän parhaat röhönaurut lomapäivän piristykseksi.

Surullisen kuuluisa Excel-taulukkosikin tuli julki nimenomaan tilanteessa, jossa yritit turhaan rypistellä jäätyäsi kiinni valehtelemisesta.
Joku tuolla aiemmin väitti, että minä jankkaan samoja asioita. Ihan tuntuu siltä, että parilla muulla kirjoittajalla on tismalleen sama vaiva. Yleisön pyynnöstä julkistan uudemman kerran päivitettynä puolet keräämästäni "henkilörekisteristä", eli seuraavassa on surullisen kuuluisasta Excel-taulukostani poimittu Anneli Aueria syyllistäneet/syyllistävät nimimerkit:

”1alevo, Ailar, Aku Ankan kummisetä, AlexKrycek, amaryllis, Ande, ANDYROM, Anna Nymfi, annijatta, Anu10, Armada, Armas Onni, AutumnForever, awa, A.W., Belker, Beta, Bou, Chili, Cicero, Clawdeen, csi., Dunnit, Edwin, Eilisaamu, Eimi, EkstroverttiEevertti, Elizzza, emppu, exkoskelainen, Fela Shakara, Frankie, Fränkkä, Gladys, hannas, harjoittelija, H.Aave, haulinippu, Hiivis, hirvoska, Hovimestari, huikauhistus, huippumies, huolestunut äiti, härkä, irmuska, IsoD, jmit, jordelius, Julle XT, Jäätynyt enkeli, Kaela, kaivurirolle, kaljaloota, kapteeni,kekkuli12345, kerroush, Konsta Apeli, Koti-Columbo, Kukko EI kiekaise, Kuolema, Kurkkumaa, kurvijor, Kuurankukka, Leisure Suit, Limsakone, llewellyn, Lomax, lukutoukka, Luotsi, lähtöruutu, Man, mankeli, marokon_kauhu, Martti, matahari, matlockb, mi.xi, mikaelk, MissHolmes, Myrskylintu, nakit ja muusi, Nikolajevits, nindada, Officer Crabtree, One eye, Oppenheimer, Padex, Pandora, Peikonlehti, perusasiamies, phj 60, rantakoski, retardo, Rouva Etsivä, Ruffe, Saag@, Secret, Seivästäjä, Selkälokki, Severin A, Sinikko, Sniper, Spekultantti, taavetti, Tara, Teleksi, The Uolevi, Toripolliisi, tötterö, WalkingDisaster, Valkyrie, Veristi, violetti, Öppnas Här”

Kertokaa, jos joku edellä luetelluista nimimerkeistä tunnustaa olevansa sittenkin Anneli Auerin ja hänen lastensa tukijoukoissa, niin oikaisen mielelläni virheellisen tiedon. Mikäli joku olisi jäänyt epähuomiossa puuttumaan edellä olevasta listasta, niin ilmoittakaa ja täydennetään tarvittaessa listaa.

Kukaan edellä mainituista nimimerkeistä ei ole tähän mennessä tunnustanut, että olisi tuntenut piston rinnassaan ja herännyt todellisuuteen siitä, kuinka epäoikeudenmukaisesti Anneli Aueria ja hänen lapsiaan on syksystä 2008 lähtien kohdeltu. Olen itse todella surullinen siitä, että Suomessa on yhä edelleen käynnissä hirvittävä oikeusmurha, jossa lapsetkin uhrataan, jotta syyttäjien pahat teot Ulvilan surma-asian käsittelyssä eivät paljastuisi suurelle yleisölle.

Ja vielä lopuksi:
Myönnän kyllä valehdelleeni- ainakin itselleni, kun luulin Officer Crabtreetä mukavaksi ihmiseksi.
Minä taidan puuttua listalta. :( Olen alusta asti uskonut Auerin syyllisyyteen. Olen jo kertonut syyni; äärimmäisen epäaidon kuuloinen hätäpuhelu, Auerin huolen puute lastensa turvallisuudesta toisessa huoneessa riehuvan murhaavan huppumiehen suhteen, ei kiirettä pois samoista tiloista jne. En suoraan sanottuna voi ymmärtää, miten joku voi uskoa Aueria, mutta toisaalta, eihän sellaista asiaa olekaan, mistä kaikki ihmiset olisivat samaa mieltä. Hyväksyn ihmisten oikeuden erilaisiin mielipiteisiin. Sitä en osaa sanoa, onko Auerilla vain äärimmäisen hyvä pokka vai onko hänellä todella jokin sellainen psykologinen mielenterveyden häiriö, jonka vuoksi hän on aidosti sulkenut tapahtumat mielestään.

Lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön sen sijaan en usko. Auerin veljen motiivit erottaa lapset äidistään ovat uskoakseni taloudelliset, eipä noilla rahoilla tarvitse muita töitä tehdäkään kuin paimentaa katrasta.

Jos Auer olisi ollut kaukaa viisas, hän olisi myöntänyt perheriidan yhteydessä tehdyn tapon ja olisi ensikertalaisena ollut vapaa jatkamaan elämäänsä jo ajat sitten. Huimia rahoja ei toki olisi tiedossa, mutta eipä olisi tullut loppuelämän pilaavaa valtakunnanjulkisuuttakaan ja olisi säästynyt monta vuotta elämästä lusimiselta. Juttu olisi unohtunut jo ajat sitten, kun siinä ei olisi ollut mitään "mysteeriä". Siinä voi laittaa rahat ja maineen vaakakuppiin ja pohtia, kumpi painaa enemmän.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Kissankello, kyllähän paljon psykopaatin yhtäläisyyksiä löytyy, kolmannessakin kappaleessa mietit miksei anneli ollut kaukaa viisas, se ei kuulu esim. psykopaatin toimintaan myöntää häviö vaan aivan sama vaikka maailma tuhoutuu ympäriltä kunhan saa voitonpeliä pelata. Annijatalla on myös hyviä viestejä narsismista, näillä keinoilla taas on manipuloitu puoli suomea. Annelin pakkomielle on myös olla esillä ja olla oikeassa, kaikki muut ovat vihollisia. Sitä rajummin hyökätään mitä lähempänä totuutta on. Anneli ammentaa voimaa jukan kuolemmasta, hän jopa piristyi heti jukan kuoltua, tavallisia ajatuksia jukasta ei ole koska anneli ilmeisesti vihasi jukkaa jollain tavalla. Psykopaatin kuohahdukset hän pystyy tukkimaan tarpeen tullen ja ikävät asiat jukasta auttaa, kuulusteluissakin oli pakko saada negatiivisia vihjailuja jukasta muuten olisi saattanut kuohahtaa hankalaa tekstiä. Annelin sappi myös paisuu tietystä henkilökohtaisista arvosteluista ja jukkakin ilmeisesti osasi tätä sappea paisuttaa. Tyttö näyttää perineen äitinsä luonteen ja anneli on hienosti ujuttanut hänenkin suuhun asioita kuulusteluissa jotka kyllä näkyy läpi niille jotka ei ole hyväuskoista mössöä. Kaikki ominaisuudet ei tietenkään ole sairautta mutta murhaava yhdistelmä jolla hyväuskoisia talutetaan narussa.

Hyväuskoisia on paljon ja anneli tietää että monille lapsen osallisuus / manipuloitu osallisuus ei sovi maailmankuvaan ja ne on heti valmista karjaa määkimään lammaslaumaan. Jopa hovissa tuomio perusteltiin virheellisillä faktoilla koska muuten herrat olisi joutunut muuttamaan maailmankuvaansa että pieni (mutta sitäkin älykkäämpi) tyttö on sotkeutunut asiaan. Ristiriidat, faktat, hömpötykset ja pelkäämätön käytös myös tytön osalta ei ollut hyväksyttävää heille vaikka muut lapset pelkäsi huoneissaan, tyttö se vain iloisesti huikkii pesuhuoneesta kun kerrankin vähän äksöniä.

Tapaustahan ei voi ymmärtää jos ei omaa osittain samoja ominaisuuksia kuin anneli, vähimmäisvaatimuksena äly, kylmäpäisyys, rehellisyys maailman pahuudesta ja hyvä ihmistuntemus. Se että asiaa tutkii tai tuomitsee ihmiset joiden perusta on "se vaikuttaa niin mukavalta ja vilpittömältä' ajautuu metsään, onhan anneli varmasti usein mukava ja vilpitön mutta jos vain 99,9% ajasta tai vain tarpeen tullen niin se ei ole mikään perusta. Kaveri sanoi joskus nuorena että mieti että presidenttiki käy paskalla, silloin se nauratti mutta sopii hyvin tähän, presidentti on 99,9% siisti ja asiallinen, varsinkin mediassa mutta välillä hänkin käy paskalla jopa oikein kuraista joskus, emme vain halua ajatella asiaa samoin kuin jotkut ei halua ajatellakkaan tytön osuutta tai annelin olevan epärehellinen.

Mielenkiinnolla seuraan manipuloivatko annelistit hyväuskoisia poliiseja väärille urille, keksitäänkö kengät tai vasara väärän miehen varastoon tarpeentullen. Luotan kuitenkin että poliiseissa on suurin osa jotka näkee mediapelin taakse ja luonteenpiirteiden läpi ja uskaltaa viedä asian loppuun mediasta välittämättä. Monesti vitsaillaan että poliisit syö donitsia mutta antaa se sokeri aivoille virtaa kunhan sitä ei nauti liikaa.

Saksan jutussa jälleen loistavaa mediapeliä, tyttö lähettelee kivoja kirjeitä sisaruksille jotka ei halua lukea, kun kamera sammuu huudetaan vasaralla päähän lyömisestä. Tyttö ei muka enään muista mitään asioista, nytkö sekin on virallisesti dokumentoitu jos sattuu lipsahtamaan tai joku kyselee asiasta. Spontaanit sanonnat on oikeasti tarkoin harkittuja ja osin äidin syöttämiä, luuleeko joku oikasti että tyttö itse epäili heti murhan jälkeen että luvatalta joku murhas kun iskä irtisanoi? Kumman yhteneväinen annelin kanssa kuten nopeat vihjailut terassin kiveen rikkomisvälineenä. Lauermaltaki menis ikä ja terveys jos alkais tätä veijariveljeskunnan psykologiaa ja toimintaa kunnolla analysoida.
Vastaa Viestiin