Voi hyvää päivää. On se nyt vähän eri olla homo kuin terroristi..reijoreipas kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, saati hämmästelyn aihetta.mitzy kirjoitti:on paljon pelottavampaa että joku pystyy peittämään elämässään radikalisoitumisen
Maailmassa on esimerkiksi kaappihomojakin uskomaton määrä, joista jotkut sitten vasta kuolinvuoteella tunnustaa syntinsä papille.
Nizzan terrori-isku, 84 kuollutta
Re: Kuorma-autolla väkijoukkoon vähintään 60 kuollutta
- reijoreipas
- Jack Bauer
Kuvottavia ja paheksuttuja harrastuksia kumpainenkin.mitzy kirjoitti:Voi hyvää päivää. On se nyt vähän eri olla homo kuin terroristi..reijoreipas kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, saati hämmästelyn aihetta.mitzy kirjoitti:on paljon pelottavampaa että joku pystyy peittämään elämässään radikalisoitumisen
Maailmassa on esimerkiksi kaappihomojakin uskomaton määrä, joista jotkut sitten vasta kuolinvuoteella tunnustaa syntinsä papille.
Panokset ovat kovat kummallakin. Kaappihomon elämä on pilalla, jos jää kiinni.
Samoin terroristin.
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Minä ymmärrän mitä mitzy ajaa takaa, vaikka täytyykin sanoa että tässä viime vuosina oma suvaitsevaisuuteni onkin ollut yhä suuremmissa määrin koetuksella. Yritän silti säilyttää omissa ajatuksissani jonkinlaisen kultaisen keskitien, kallistumatta kumpaankaan ääripäähän. Minustakin olisi hyvä jos tämä osoittautuu yksittäisen sekopään teoksi, sillä muutoin se on osoitettu ettei (järjestäytyneiden-) terroristien tekoa saatu taaskaan ehkäistyä.mitzy kirjoitti:No ei se radikalisoituminen ihan noin käy sillä sekunnilla. Kyllä se on pitempään jatkunut aivopesu. Kyllä usein ihmisen käytöksessä tapahtuu muutoksia yms.
Ja sitähän mä sanoin,että tää on pelottavampaa ettei se radikalisoituminen ole näkynyt niin selvästi. Eli viranomaiset eivät ole pystyneet sitä huomaamaan. Toivon sen takia, että tässä on kyse jostain mielenvikaisesta yksilöstä jolla ei ole uskonnollista syytä tähän. Yleensä radikalisoituneet islamistit pystytään huomaamaan ja ovat seurannassa. Mutta tää ei ollut.. Ja jos tää on joku isiksen kätyri niin musta se on paljon pelottavampaa,että on pystynyt pitämään sen niin hyvin salassa..
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
- Vahtikoira
- Hercule Poirotin viikset
Kylläpä on syvällisiä nämä Mitzyn ajatukset, voi tsiisus sentään. Tämä on vakava isku länsimaista elämäntapaa kohtaan. Tässä ei näsäviisastelut auta. Nyt ilmitulleiden tietojen perusteella on syytä olettaa, että tekijä on omannut poliittisen+uskonnollisen agendan=Terroristimuslimi. Ja tietoa tulee varmasti lisää, kun tutkinta etenee.mitzy kirjoitti:Se on lukenut yhdessä lehdessä. Ja mä sanoin,että toivon ja perustelin asian. Lue ja sisäistä.reijoreipas kirjoitti:Jumalan ylistäminen ei mielestäsi viittaa uskonnollisiin motiiveihin?mitzy kirjoitti:Toivon sen takia, että tässä on kyse jostain mielenvikaisesta yksilöstä jolla ei ole uskonnollista syytä tähän.
Mä en toivo sitä sen vuoksi, että jengi ei vois taas tanssia ruumiiden päällä oman agendansa pönkittämiseksi, vaan toivon sitä sen takia,että on paljon pelottavampaa että joku pystyy peittämään elämässään radikalisoitumisen ja tekemään tälläisen teon ilman,että on jonkun organisaation taustatukea. On paljon helpompi ymmärtää,että ok,poliisi on seurannut ja poliisilla VOISI olla mahdollisuus estää tämänkaltaisia iskuja.
Asia on niin, että on turhaa puhua enää "yksittäistapauksista". Näitä iskuja on tapahtunut kiihtyvää tahtia viime vuosina, joten kyseessä ei voi olla enää sattuma.
Ei haukku haavaa tee. Vai mitä?
- reijoreipas
- Jack Bauer
Oletetaan, että tämä oli yksittäinen Allahin huutelija.mobiililaiteukkeli kirjoitti: Minustakin olisi hyvä jos tämä osoittautuu yksittäisen sekopään teoksi, sillä muutoin se on osoitettu ettei (järjestäytyneiden-) terroristien tekoa saatu taaskaan ehkäistyä.
Siinä tapauksessa tämä teko on osoitus siitä, että olemme saavuttaneet sen kauan odotetun kulminaatiopisteen, jonka jälkeen ählämit eivät enää tarvitse ison ja raskaan terroristiorganisaation koulutusta ja tukea.
Neuvot ja vinkit kulkevat tavallisten muslimien keskuudessa ruokapöytä tsättäilyn lomassa.
Muhammed:"Oisko vähän siistii liiskata Kristittyjä traktorilla!"
Mohammed:"Hitsi joo! Pitäiskö kokeilla?"
Muhammed:"No vittu mä testaan ainaki"
Okei, mun pointti ei tainut siltikään aueta sulle. Tottakai se on vakava, mutta siksi mä toivonkin että ei ois samanlainen kun edellinen ja isiksen organisoima juuri sen takia,koska edelliset oli viranomaisten tiedossa ja näitä tyyppejä seurattiin, vaikka ikävä kyllä ei pystytty niitä estämään, mutta siihen ois VOINUT olla keinot. Tää oli täysin ulkona kaikista epäilystä, kaikesta seurannasta. Jos pystyy tappamaan yli 80 ihmistä ilman minkään verkoston tukea niin se on pelottavaa. Toisaalta pystyihin Breivik myös.Vahtikoira kirjoitti:
Kylläpä on syvällisiä nämä Mitzyn ajatukset, voi tsiisus sentään. Tämä on vakava isku länsimaista elämäntapaa kohtaan. Tässä ei näsäviisastelut auta. Nyt ilmitulleiden tietojen perusteella on syytä olettaa, että tekijä on omannut poliittisen+uskonnollisen agendan=Terroristimuslimi. Ja tietoa tulee varmasti lisää, kun tutkinta etenee.
Asia on niin, että on turhaa puhua enää "yksittäistapauksista". Näitä iskuja on tapahtunut kiihtyvää tahtia viime vuosina, joten kyseessä ei voi olla enää sattuma.
Kaikki selviää toki tutkinnan edetessä.
- Vahtikoira
Breivik=yksittäistapausmitzy kirjoitti:Okei, mun pointti ei tainut siltikään aueta sulle. Tottakai se on vakava, mutta siksi mä toivonkin että ei ois samanlainen kun edellinen ja isiksen organisoima juuri sen takia,koska edelliset oli viranomaisten tiedossa ja näitä tyyppejä seurattiin, vaikka ikävä kyllä ei pystytty niitä estämään, mutta siihen ois VOINUT olla keinot. Tää oli täysin ulkona kaikista epäilystä, kaikesta seurannasta. Jos pystyy tappamaan yli 80 ihmistä ilman minkään verkoston tukea niin se on pelottavaa. Toisaalta pystyihin Breivik myös.Vahtikoira kirjoitti:
Kylläpä on syvällisiä nämä Mitzyn ajatukset, voi tsiisus sentään. Tämä on vakava isku länsimaista elämäntapaa kohtaan. Tässä ei näsäviisastelut auta. Nyt ilmitulleiden tietojen perusteella on syytä olettaa, että tekijä on omannut poliittisen+uskonnollisen agendan=Terroristimuslimi. Ja tietoa tulee varmasti lisää, kun tutkinta etenee.
Kaikki selviää toki tutkinnan edetessä.
Voidaan kieltää kuorma-autojen käyttö ja vaikka mitä, mutta ei se mitään ratkaise kun ongelman ydin on islam. Kuka kantaa vastuun näiden 84 hengen menetyksestä?
ISIS-hullut repii tästä riemua Twitterissä ja saavat varmaan lisää intoa omien tekojensa toteuttamiseen, vaikka tekijä olisikin toiminut yksin. Tyyppihän toimi aikalailla täydellisesti Isiksen ohjeiden mukaan.
ISIS-hullut repii tästä riemua Twitterissä ja saavat varmaan lisää intoa omien tekojensa toteuttamiseen, vaikka tekijä olisikin toiminut yksin. Tyyppihän toimi aikalailla täydellisesti Isiksen ohjeiden mukaan.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Nizzan lentokenttä on evakuoitu. Onkohan kyseessä väärä hälytys, kuten aina näiden tekojen jälkeen tuppaa tulemaan pari muuta tapahtumaa, jotka sitten eivät johda mihinkään.
En nyt kaappihomoutta tai minkäänlaista homoutta vertaisi terrorismiin. Enkä vielä vetelisi linkkejä al qaidaan tai isikseen sen perustella, että kaveri on huutanut Allahu akbar. (Kersatkin tuppaa huutelemaan sitä CS GOta pelatessaan tätä nykyä, johon olen oman pentuni kohdalla puuttunut jyrkästi) Toki mieöenkiinnolla odotan josko taustasta löytyy jotain kytköksiä vai onko kaveri vaan itsekseen puuhastellut ja saanut idean. Ainakin on jotain suunnitellut jo ennemmin, koska on vuokrannut kiesin pari päivää sitten, ettei ihan tuosta vaan idea tainnut olla ja jos on yhdeksän tuntia alueella pyörinyt.
En nyt kaappihomoutta tai minkäänlaista homoutta vertaisi terrorismiin. Enkä vielä vetelisi linkkejä al qaidaan tai isikseen sen perustella, että kaveri on huutanut Allahu akbar. (Kersatkin tuppaa huutelemaan sitä CS GOta pelatessaan tätä nykyä, johon olen oman pentuni kohdalla puuttunut jyrkästi) Toki mieöenkiinnolla odotan josko taustasta löytyy jotain kytköksiä vai onko kaveri vaan itsekseen puuhastellut ja saanut idean. Ainakin on jotain suunnitellut jo ennemmin, koska on vuokrannut kiesin pari päivää sitten, ettei ihan tuosta vaan idea tainnut olla ja jos on yhdeksän tuntia alueella pyörinyt.
Ei kai mikään systeemi missään voi olla niin tehokas ja kattava, että pystyisi tunnistamaan kaikki maailman radikalisoituneet muslimit ja laittamaan heidät seurantaan.mitzy kirjoitti: Ja sitähän mä sanoin,että tää on pelottavampaa ettei se radikalisoituminen ole näkynyt niin selvästi. Eli viranomaiset eivät ole pystyneet sitä huomaamaan. Toivon sen takia, että tässä on kyse jostain mielenvikaisesta yksilöstä jolla ei ole uskonnollista syytä tähän. Yleensä radikalisoituneet islamistit pystytään huomaamaan ja ovat seurannassa.
Vaikea nähdä etteikö olisi islamistisia aatteita taustalla tapauksessa, jossa tunisialainen mohamed päätyy tietoisesti teurastamaan yli 80 viatonta henkeä heidän juhlistaessaan kansallispäivää.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- reijoreipas
- Jack Bauer
Tässä uutisoinnissa pistää silmään, että jostain syystä toimittajat ovat osanneet tulkita tuon rikosvälineen kuorma-autoksi, eikä rekaksi, kuten normaalisti.Paa kirjoitti:Voidaan kieltää kuorma-autojen käyttö ja vaikka mitä, mutta ei se mitään ratkaise kun ongelman ydin on islam. Kuka kantaa vastuun näiden 84 hengen menetyksestä?
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
No eipä massamurhiin mitään organisaatioita tarvikaan, ihminenhän saa yksin aikaan vaikka ja mitä, jos vain omaa mielikuvitusta. Ajokortin voi ajaa lähestulkoon kuka tahansa ja vaikka autokoulussa ei ihmiskeilausta opeteta, tuskinpa se autolla ihmisjoukkoon osuminen mitään sotilaskoulutusta tarvii.reijoreipas kirjoitti:Oletetaan, että tämä oli yksittäinen Allahin huutelija.mobiililaiteukkeli kirjoitti: Minustakin olisi hyvä jos tämä osoittautuu yksittäisen sekopään teoksi, sillä muutoin se on osoitettu ettei (järjestäytyneiden-) terroristien tekoa saatu taaskaan ehkäistyä.
Siinä tapauksessa tämä teko on osoitus siitä, että olemme saavuttaneet sen kauan odotetun kulminaatiopisteen, jonka jälkeen ählämit eivät enää tarvitse ison ja raskaan terroristiorganisaation koulutusta ja tukea.
Neuvot ja vinkit kulkevat tavallisten muslimien keskuudessa ruokapöytä tsättäilyn lomassa.
Muhammed:"Oisko vähän siistii liiskata Kristittyjä traktorilla!"
Mohammed:"Hitsi joo! Pitäiskö kokeilla?"
Muhammed:"No vittu mä testaan ainaki"
Itse olen pitkälti sitä mieltä että kaikki uskonnot voisi kieltää, mutta jättää jokaiselle kuitenkin uskonnon harjoittamisen vapaus yksilötasolla -kokoontuminen ja minkäänlainen propaganda uskonnon nimissä ei olisi sallittua. Mutta kukas sitä muka voisi valvoa...
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
Henri Blavatsky
Mikä helvetin Homma-foorum tästäkin sivustosta on tullut? On kyllä vitun surullista, että jengi käyttää tällaisia uutisia keppihevosena oman "rajat kiinni"-junttiudensa pönkittämiseen.
- Vahtikoira
Keitä tarkoitat tällä "jengillä"? Nimiä pöytään! Sinun viestisi ei liity mitenkään tähän ketjuun.Henri Blavatsky kirjoitti:Mikä helvetin Homma-foorum tästäkin sivustosta on tullut? On kyllä vitun surullista, että jengi käyttää tällaisia uutisia keppihevosena oman "rajat kiinni"-junttiudensa pönkittämiseen.
Mielestäni tässä ketjussa keskustelu on ollut asiallista ja analyyttistä, tietenkin pari hairahtanutta lammasta on erehtynyt esittelemään mielipiteitänsä tässä ketjussa. Mut hei, se on sitä sananvapautta hei!
Minun mielestäni vielä surullisempaa on se, että runsaan puolen vuoden aikana pelkästään Ranskassa muslimiterroristien iskuissa on kuollut yli 200 ja loukkaantunut yli 500 viatonta kanssakulkijaa. Lapsia ja aikuisia. Pelkästään Ranskassa. Tähän vielä päälle muissa maissa tehdyt iskut, niin kyllä aika vitun surullista on.Henri Blavatsky kirjoitti:On kyllä vitun surullista, että jengi käyttää tällaisia uutisia keppihevosena oman "rajat kiinni"-junttiudensa pönkittämiseen.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol