Henri Blavatsky kirjoitti:Mikä helvetin Homma-foorum tästäkin sivustosta on tullut? On kyllä vitun surullista, että jengi käyttää tällaisia uutisia keppihevosena oman "rajat kiinni"-junttiudensa pönkittämiseen.
Ei tästä ole
tullut mitään hommaforumia. Tämäkin keskustelupalsta omaa kuitenkin läpileikkauksen ihan koko Suomen kansasta ja esillä on sama ilmiö, mikä on enemmän tai vähemmän kaikkialla muuallakin esillä. Ihmiset ovat saaneet tarpeekseen ja enää ei jakseta suvaita. Väitätkö ettet ole huomannut ennakkoluuloisten kirjoitusten yleistymistä muualla internetissä? Kiristyvää ilmapiiriä? Ennakkoasenteiden muutosta muslimeita kohtaan? Jopa syvää vihaa ja halveksuntaa? Se ei todellakaan koske pelkästään murha.infoa, vaan nämä ajatukset nostavat päätään ihan koko Euroopan tasolla kaikkialla.
Itse kuulun kyllä samaan junaan. En todellakaan ole rasisti, itse asiassa hyvinkin kaukana siitä. Olen matkustanut kymmenissä eri maissa, minulla on tummaihoisia ystäviä ja tulen lähtökohtaisesti toimeen hyvinkin monenlaisten ihmisten kanssa. En syrji ketään ihonvärin perusteella. Uskontoa en kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt, en mitään uskontoa. Aikuisia ihmisiä tekemässä järjettömiä tekoja mielikuvitusolennon palvomiseksi. Aivan täysin järjetöntä, etenkin kun eletään vuotta 2016. Islam on uskonnoista se kaikista syöpäisin, jonka saisi puolestani pyyhkiä pallolta samantien. Kukaan ei voi väittää sitä faktaa vastaan, etteikö islamissa olisi ylivoimaisesti eniten radikalisoituneita, jotka ovat valmiita kuolemaan uskontonsa puolesta. Näin ollen on todellakin kohtuullista olettaa, ettei se tilasto siitä mihinkään ole muuttumassa. Päättäjät ympäri Eurooppaa haalivat kilpaa näitä muslimeita asumaan maihinsa verorahoin kustannettuna.
Minäkin sulkisin Suomen rajat välittömästi, suvaittu on jo ihan tarpeeksi. Nautin jo nyt myös siitä, että Trump todennäköisesti valitaan presidentiksi Yhdysvalloissa. En siksi, että pitäisin kyseistä herraa viisaana. En siksi, että hyväksyisin hänen ajatuksensa kaikessa tai omaisin samanlaisen arvomaailman. Enkä siksi, että uskoisin hänen olevan paras mahdollinen presidentti. Tulen nauttimaan Trumpin valinnasta siksi, että hän uskaltaa puhua sen mitä miljoonat muut vain ajattelevat. Hän uskaltaa tarttua ongelmaan, joka on islam ja muslimit. Hän uskaltaa kritisoida julkisesti islamia. Se on sellainen asia, mitä Suomen suvakkivässykkäpoliitikoista kukaan ei uskalla tehdä. Jos ja kun meno jatkuu samanlaisena Euroopassa, on pian edessä oikean äärioikeiston nousu sekä sisällissodat. Oikealla äärioikeistolla tarkoitan terrorismiin verrattavissa olevia radikaaleja poliittisia tekoja. En normaaleja ihmisiä, jotka eivät pidä muslimeista ja haluaisivat ne helvettiin Euroopasta. Sillä me olemme nimenomaan vain heitä, normaaleja rationaalisesti ajattelevia ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan ikinä esimerkiksi tappaisi aatteensa puolesta.