Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Kuolemannaakka kirjoitti: En ole tiennytkään, että EU on vasemmistolaisten suosiossa. Minä olen vasemmistolainen ja äänestin aikoinaan EU:ta vastaan. Hesarin lukemisen lopetin, koska se alkoi olla oikeistolaista paskaa. Minulle maahanmuutto ei ole ollenkaan sen luokan ongelma, miksi se monen päässä on muodostunut. He eivät minun työtäni, naistani tai kulttuuriani vie. Uskontoahan minulla ei edes ole. Minä en silti mitenkään KANNATA maahanmuuttoa; minusta saisi puolet suomalaisistakin lähteä helvetin kuuseen täältä. Minua ei vain kiinnosta maahanmuutto, ja jos joku muuttaa, niin ihan sama. Tämän kokoluokan muutolla ei ole mitään vaikutusta kenenkään elinoloihin muuta kuin henkisellä tasolla, jos sen ongelmaksensa ottaa.
Vasemmistolaiset ovat kuin lampaita. Jos Li sanoo, että meillä on unelma niin vasemmistolaisilla on sen jälkeen unelma. EU on nyt hyvä, koska EU:lla on unelma liittovaltiosta ja avoimista rajoista. Eiköhän se EU muutu taas pahaksi, kun rajoja aletaan lyödä kiinni, jos siis aletaan. Vaikeaa ennustaa, kun tuntuu, että politiikkaa tehdään SJW-ihmisten tarpeisiin.

https://www.youtube.com/watch?v=bWTg6h4e3p4
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7526
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Kuolemannaakka kirjoitti:Sehän tässä just "hauskinta" on, kun termit ja poliittiset suuntaukset menevät iloisesti kaikilta sekaisin ja sama ihminen voi olla sekä natsi että vasemmistolainen venäjämyönteinen että suvakki että persu että kokoomuslainen, eikä kukaan näe asiassa mitään kummallista=)
Perinteisesti eliitti on jakanut vallan. Suomessa eliittiin ovat kuuluneet vasemmistolaistaustaiset yhteiskunta-ajattelijat ja rikkaat kokoomuksen kannattajat noin yksinkertaistettuna.

Tärkeintä ei ole niinkään onko kokoomuslainen vai vasemmistolainen, kunhan on tuon samaisen eliitin kanssa samalla puolella eri asioista. Sen takia oikeistolaiset hallituspuolueen poliitikot kokoomuksesta ja vasemmistolaiset kommunistanarkistit voivat kävellä rinta rinnan samassa mielenosoituksessa.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ketään ei todellisuudessa kiinnosta paskan vertaa joidenkin syyrialaisten lasten kärsimykset. Nämä kärsimykset ovat länsimaille propagandavoittoja ja iloinen asia. Ihan kuten mamu, joka raiskaa suomalaisnaisen on iloinen asia jokaiselle palstan mölyäjälle. Nämä ovat vain onnenpotkuja, joilla saadaan omaa asiaa ajettua ja omaa paremmuutta julistettua. Ja eniten yleensä äänessä ihmiset, jotka eivät itse ole tikkua ristiin tämän maan eteen panneet ja todennäköisesti mielellään raiskaisivat naisia itsekin. Ehkä se eniten heitä vituttaakin, että toinen sai kumminkin ja itse jäi ilman.
Syyriassa on käynnissä sisällissota. Olipa virallista hallintoa vastaan (Yhdysvallat, ISIS, Al-Qaeda, kaikki kapinallisryhmät, sunnit) tai sen puolesta (Venäjä, IRAN, Shiiat), niin joka tapauksessa jollekin käy huonosti. Sotaa ei olisi koskaan pitänyt päästää tähän vaiheeseen, mutta ainakaan sen estämiseksi ei koskaan tehty mitään.

Suomeen tulleet irakilaiset, somalialaiset yms. ovat olleet hieman muuta väkeä kuin ne syyrialaispakolaiset, joista mediassa on kohistu ainakin parin vuoden ajan. Ei ole sen takia ihmekkään, jos vastustus on kasvanut laajemminkin. Rikosten pimittelyt siihen päälle.
metallikukko
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:47 pm

Re: Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Itse äänestin myös aikoinaan Unionia vastaan koska en voinut tajuta miksi suomalainen lähtisi töihin vaikkapa Etelä -Eurooppaan paskemmalla palkalla kuin täällä.
Sittemmin näkemys tästä asiasta on laajentunut mutta olen edelleenkin sitä mieltä ,että se on Suomen historian huonoin veto.
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Huoli Venäjän infohyökkäyksistä kasvaa

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

metallikukko kirjoitti:Itse äänestin myös aikoinaan Unionia vastaan koska en voinut tajuta miksi suomalainen lähtisi töihin vaikkapa Etelä -Eurooppaan paskemmalla palkalla kuin täällä.
Sittemmin näkemys tästä asiasta on laajentunut mutta olen edelleenkin sitä mieltä ,että se on Suomen historian huonoin veto.
Tässä eu äänestyksessä yksilöille lupailtiin hypoteettista vapaata liikkuvuutta ja samaan hömppään meni tuotteiden ja palveluiden halpeneminen, saavutettavuus ja helpottuminen, lisäarvoa lupauksiin toi myös byrokratian huomattava väheneminen jäsenmaissa... toisin kävi.

Byrokratia moninkertaistui ja sittemmin on direktiiveilla mm. suola ja sokeri muuttuneet pilaantuviksi (käytettävä ennen päiväys), kurkun käyryys on määritelty vastaamaan direktiivin mukaisten mansikoiden kokoa, sekä ajokortitikin on voimassa enää 5-15 vuotta... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Huomion arvoista näissä kaikissa feta ja savusauna jne. päätöksissä ja direktiiveissä on se, että niiden laatimiseksi tarvitaan kymmenien tuhansien eu-virkamiesten "tärkeää työtä". On asiantuntijoita, tutkijoita, lautakuntia, lasitorneja lakimiehineen jne. joissa näitä oleellisia asioita pähkäillään. Rajavalvonnasta ja sen täydellisestä vammautumisesta enempiä puhumattakaan - riittää kun miettii pakolaisten ja kohdemaiden kohtaloa. Kiitos eu-rajavalvonnan - kyllä toimii :evil: .

Vapaan liikkuvuuden suhteen on pointtisi relevantti - kuka nyt etelään lähtisi töihin polkuhintaan.. kukas muu kuin suuryritykset - vakuutus, pankki sektorit ja lähes koko euroopan teollisuus ovat muuttuneet globaaleiksi hybridihyötyjiksi - tämän kaiken yhtenä edellytyksenä on nimen omaan tämä kaikki eu-byrokratia, joita edellä mainittiin. Direktiivien tehtävä on suojata suuryritysten tuotanto ja varmistaa toimintojen pysyminen ns. harvojen käsissä.

Yksilöt kyykkyyn - "elä huido hyvä mies, kyllä eu virkamies kertoo kuinka on paree"

Jotta ei ihan täysin karata topicista, niin kaikki tämä edellä lueteltu on varsin hyvin tiedossa venäjällä. Venäjällä nauretaan eu:n toimimattomuudelle ja tätähän ei direktiivien rakastajat sulata. Lisäksi on aivan selvää, että kaikki "mahtivallat" kuten Venäjä, Saksa, Englanti, Jenkit ja Kiina käyttävät "informaatiohyökkäyksiä" oman agendansa ajamiseksi ja taloutensa pönkittämiseksi. Kuten totesin, Venäjällä vitsaillaan tilalle, johon tämä neiti-eu on ajautunut - Kremlissä nauretaan vaipat kosteina ja samalla pyritään järjestämään omia talouspoliittisia "euraasia" toimia eri tavalla - tavalla jotka eu osoittanut toimimattomiksi - samoja jotka todettiin toimimattomiksi jo neukkulassa.

Valitettavaa mutta totta "demokratia tulee olemaan euroopan tuho" - tuho on jo alkanut ja "arkisimmillaan" sen vaikutukset on havaittavissa työnpaikkojen, etusijalla perusteollisuuden pakenemisella euroopasta, toinen helposti havaittava seuraus on eurooppaan suuntautuvat kansainvaellukset paremman elintason perässä - valitettavasti suurin osa näistä työpaikan ja paremman elintason toivossa eurooppaan tulleista ihmisistä tulevat pettymään pahasti. Työpaikkoja ei ole siellä missä niitä tarvittaisiin, eli matalapalkka-aloilla - siitä pitää huolen suuryritysten politiikka ja direktiivit, joilla tuotanto on siirretty sinne "kolmansiin maihin" - siis takasin sinne, josta ihmiset pakenevat "länteen" paremman tulevaisuuden toivossa - surrealistista :idea: Lopunkin motivaation ja integroitumisinnon tappaa viimeistään ammattiliittojen luomat työelämän esteet ja naurettava byrokratia ulkomaisten ihmisten kohtelussa (vuosikausien ihmettelyä jonoissa ja täysin turhanpäiväistä kotouttamsta ja kurssitusta - työtä tekemällä kotoutuminen tapahtuisi vuodessa... vaikkapa mini-minimipalkoin - mutta ei, koska ammattiliitot)

Venäjällä on huimat luonnonvarat, loputon määrä omia halpatyöläisiä ja siellä eteläisen rajansa pinnassa (koko aasia :D ) löytyy lisäksi aivan älytön potentiaali taloudellisen menestyksen rakentamiseksi ja jatkumiseksi.

Euroopassa kitistään ympäristöasioista (uusi talouden veturi, jep - sallikaa mun tikahtua nauruun) , demokratiasta ja tasa-arvosta. Samalla syytellään venäjää milloin mistäkin - se muuten onkin ainoa asia, jota euroopassa voi näiden tosiasioiden edessä enää tehdä! Työpaikat, luonnonvarat tai aasia ei kuitenkaan tule meidän naapuriimme tästä kitinästä huolimatta. Muistakaamme siis kitistä maailman epäreiluudesta ja eläkäämme-syökäämme eurolainoilla - sitä meillä on vielä nääs jäljellä :mrgreen:
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Vastaa Viestiin