Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
cicero kirjoitti:niin mitäköhän mahtaa tarkoittaa rejected a suggestion....
Paolon mukaan näin tapahtui... Erittäin luotettavaa.
niin ja joka tapauksessa joka tapauksessa tuo ei ole ainoa lähde
No annapa tosiaan joku toinen lähde, jossa kertojana joku muu kuin Paulo!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Lisään tähän listaan vielä VANHEMMAT EIVÄT JÄTTÄNEET OVIA auki, vaan ovesta murtauduttiin sisään!
tästäkin on noin 50 erilaista versiota. Ei voi myöskään kukaan väittää, että ei olisi totta tämäkään että ovet ovat olleet kiinni, mutta lukitsematta. Senhän tutkijat ovat jo selvittäneet että ovesta ei löytynyt murtautumisjälkiä, kuten ei ikkunastakaan.
.
Mankeli,mankeli,eihän ´niitä jääkkään jos on SE hyvä lukkoseppä,oletko seurannut lainkaan,sori vaan.
Jään muuten jännityksellä odottamaan mitä mister Paolo Reis lisää tähän soppaa huomenissa
jos oikeasti haluatte tietää mistä löytyy lähteet reisin kirjoituksiin niin linkkejä löytyy gazeta digitalista...jos tarvitsette siis muita "parempia lähteitä....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
täältä löytyy se lafka joka on vahvistanut tiedon siitä että portugalin poliisi on pistänyt asian eteenpäin (sieltä voi kysyä asiaa ihan yksityishlönäkin, on julkinen asia)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Mankelille näistä ovista: niin Espanjassa kuin Portugalissakin on erilaiset ovet tai pikemminkin lukot kuin Suomessa.
Ne ovat aina kiinni (lukko), jos ovi on suljettu, siis ensimmäisessä lukossa, avainta kiertämällä ulkopuolelta saadaan päälle kaksi seuraavaa lukkoa. Jos ovi on laitettu kiinni, se ei ole avoimena myöskään lukosta - avoimena se voi olla ainostaan olemalla irti karmista, siis oven ollessa todella auki.
Näissä maissa usein puhutaan, että ovi on lukossa, kun on kierretty ulkoa yhden tai kaksi kertaa, jolloin on saatu seuraavat lukot päälle.
Jos sanotaan, että ovi oli auki, sen on täytynyt olla sepposen selällään (meidän ajatuksen mukaan), mutta jos puhutaan paikallisen tavan mukaan voidaan tarkoittaa myös, että ovi oli vain ensimmäisessä lukossa, jolloin se ei myöskään aukea ilman avainta, mutta on helppo aukaista pienin apuvälinen.
Cicero nyt vahvistanee tämän ovi ja lukkoasian, koska tietää sen aivan yhtä hyvin kuin minäkin!
Olen nähnyt poliisitutkimuksia juuri tästä kyseisestä ovesta - on selvää, että kaksi jälkimmäistä lukkokierrosta ei ole ollut päällä, juuri tuon lasten tarkistamisasian vuoksi, mutta varmaa on, että yksi lukkokierros oli, joten avainta olisi periaatteessa tarvittu sisään menemiseksi - tai apuvälinettä.
Tässä ketjussa on mielettömän paljon kohtia, joista tulee ajatusvirheitä, koska suomalaisittain tai Suomessa jokin vastaava asia on aivan eri tavalla, kuten tuo vainajien kylmäsäilytysasia.
myöskin espanjassa sekä portugalissa ovi on lukossa jos siinä on yksikin lukko suljettuna. varmuuslukko on sitten taas eri asia jne...mistä sä sirpa oot saanut tuollaisen ajatuksen päähäsi? ovi on kiinni jos se on kiinni tai auki jos se on auki ei näissä ole mitään erikoisia selityksiä maittain...
Ciceron selkeät harhaanjohtamisyritykset valheineen tässä ketjussa, joilla hän on ihmisiä yllyttänyt McCannejä vastaan, on ollut minulle 300 sivun ajan suuri mysteerio - linkkejä pyytämällä tai faktaa kyselemällä asian tarkoitusperät eivät ole auenneet. Sen tiedän, että toiminta on tarkoituksellista ja erittäin taitavaa - se myönnettäköön.
Olen useaan otteeseen kysynyt hänen motiviaan tähän toimintaan, mutta turhaan, joten en sitäkään enää kysy. Lienee vastaus ei ole painokelvollinen tähän ketjuun.
Ketjun kuluessa cicero on hyvin selvästi tuonut julki henkilökohtaisen vastenmielisyytensä, jopa kateuden, Kate McCannia kohtaan, joten siitä ei ole varmasti kenelläkään enää epäselvyyttä.
Onko nyt kyse joistakin luokkaeroista, joita hän niin mieluusti on korostanut, ja sanonut, että syyllinen pitää löytyä McCannien omista piireistä, vaiko hänen korostamastaan politiikasta. Vastaa ken tietää.
Minulle syyllinen on se joka vei tytön. Minua ei kiinnosta politiikka, ei luokkaerot, ei henkilökohtaiset kaunat - ainoastaan se, että missä on tyttö.
Muiden motiivit voivat olla peräisin jostakin muusta tarkoitusperästä, mene ja tiedä.
Olen myös oppinut näkemään, koska cicerolinkistä on tullut tietoa, jolloin hän niin sanotusti voi olla varman päällä - toistaiseksi ainakin - hän on juuri nyt saanut sellaisen tiedon, ehkä me muut kuulemme siitä hetken kuluttua minkälaisia aseita on vastapuolella käytettävänään.
Ciceron toiminta on kuvattavissa yhdellä sanalla: röyhkeä, mutta ehkä ne piirit joissa hän liikkuu, tuota ominaisuutta tarvitaan.
justiinhan pistin pari linkkiä ja olen kyllä aiemminkin linkittänyt..vaivaako varhainne dementia vai mikä?
Katea kohtaan ei tarvitse olla kateellinen minulla on kolme suloista lasta turvassa, kaikki turvassa ja ihana, hyvin toimeentuleva mies. Voin palata hyvillä mielin töihin sitten kun sen aika tulee...ja mitä sinun jorinoihisi tulee niin minun ei ainakaan tarvitse hukata lastani jotta budjetti kohenisi hyväuskoisten ihmisten lahjoituksilla. Kate Mccannissa ei ole alusta asti ollut mitään kadehdittavaa
Tämän ciceron staili nyt taas pettää, kuten olen aikaisemminkin asiasta maininnut, multipersoonana olisi parempi ottaa käyttöön se persoona kussakin tilanteessa, joka siihen parhaiten sopisi. Tämä ei sovi tähän kohtaan. Tuo ciceron teksti oli kyllä aika kuvaava siitä mitä sanoinkin, hämmästyttävän osuva tällä kertaa - siinä oli kaikki se tiiviissä paketissa, että minkälaisesta multipersoonasta on kyse.
Miksi sitten kadehdit!?
Sinua ei sureta kadonnut lapsi, sen tiedän, mutta minua surettaa ja jokainen heistä, ja jokaisen eteen teen kaiken sen minkä pystyn.
Cicerossa ei ole kyse multipersoonasta, jonka käsi ei taivu sydämelle asti, vaan kyse on multipersoonasta, jolla ei ole edes sydäntä (voiko multipersoonalla olla edes sydäntä?)
Kuulehan cicero, jos sinä luulet, että hoidat tämän asian minun kanssani linkkejä nyt linkittämällä - olet totisesti väärässä. Eräs erittäin mielenkiintoinen linkki minulla on koskien ciceroa, mutta koska se on ns. ässä hihassa, niin jätän sen tässä vaiheessa vielä käyttämättä - kyllä senkin aika tulee vielä.
Anteeksi, korjaan, kaksi - mutta kumpaakaan en iske tiskiin tässä vaiheessa.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Tammi 20, 2008 11:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mankeli,mankeli,eihän ´niitä jääkkään jos on SE hyvä lukkoseppä,oletko seurannut lainkaan,sori vaan.
sori vaan Patricia, mutta olen kyllä seurannut, olen nyt vain viime aikoina jättänyt vähän vähemmälle ne kaikkein epätodennäköisimmät teoriat mihin tämä lukkoseppäkin kuuluu.
ja Cicero kirjoitti ihan asiaa siitä, että ei niissä ovien auki olemisissa ole mitään kulttuurieroja olemassa, ja kuten mccannfilesista kopsaamassani jutussa mainittiin,
Kate went back at 10 o'clock to check. The front door was lying open
joten oven olisi täytynyt olla ihan sepposen selällään avoimena.
Aivan mankeli, juuri näin on tarvinnut olla, jotta voidaan sanoa, että ovi oli auki, mutta oletatko, että he ovat jättäneet sen sepposen selälleen sinä aikana, kun istuivat ravintolan pöydässä? Elleivät ole jättäneet, se on lukossa suljettuna.Tätä juuri tarkoitin. Tänään vasta keksin miksi tuo ovi oli siis sepposen selällään juuri tuossa vaiheessa, mutta koska minun aivokiemurat on niin vaikeat, en edes yritä selittä sitä - mutta oivallus oli itselleni tärkeä, koska se varmisti tekijän.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Tammi 20, 2008 11:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
X-tine kirjoitti:
Konsta, oletkos tehnyt itsellesi ihan selväksi, keitä ovatkaan McCannien oikeusopilliset avustajat.
He ovat huippuluokan juristeja, ja todella taitavat lain niksit.
Sen takia uusia kuulusteluja ei vielä saatu aikaan, vaan täytyi kiertää Eurojustin kautta. En ihmettelisi, jos Caplan keksisi muitakin kommervenkeja. Kunnioitan ERITTÄIN SUURESTI lakimiestä, joka pelasti kansanmurhaaja Pinochettin tuomiosta - ja jopa oikeussaliin tulemisesta.
Suosittelen muillekin, että uhraatte hetken aikaa tutkimiseen ja AJATTELUUN.
Satun kuitenkin ymmärtämään sen, että on olemassa tavallisia oikeusprosesseja, kuten tämäkin, joka menee omalla painollaan ensin syyttäjälle ja sitten syyteharkinnan jälkeen oikeuteen, jos näyttöä on todettu riittävästi, eikä yksikään lakimies kykenisi estämään oikeusprosessin etenemistä.
Ihan turhaa löpinää huippujuristeista, jotka kykenisvät estämään oikeusprosessin. Juristien homma sitten alkaa vasta siellä oikeusalissa.
Mutta, jos poliisi ei saa edes valtuuksia kuulustella epäiltyä, niin ollaan tilanteessa että tuomioistuimelle ei ole antaa juuri mitään näyttöä, eikä juttu etene.
Teille muille tässä sivuhuomautuksena, jos te luulette tai kuvittelette minun nyt solvaavan henkilöä - cicero - te erehdytte - todellisuudessa "hän" iski minulle juuri silmää. Taitavana ja älykkäänä "persoonana" hän osaa antaa arvoa myös vastapuolelle, joten kaikki kunnioitus myös hänen taitavasta työstään.
Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt - on suomalainen sananlasku ja pitänee paikkansa myös tässä - myös minuun. Kun asioita mitellään suuremmissa mittakaavoissa, on siitä jäänyt henkilökohtaisuus taakse, jo kauan aikaa sitten.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Tammi 20, 2008 11:59 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sirpa, minä en tiedä miten ovi on ollut, laitoin vain esimerkkinä juuri tuon lauseen. Kopioimassani lainauksessa oli useampi selitys miten vanhemmat ovat sanoneet ovien ja ikkunoiden olleen, lainauksessa myös kumotaan monia näistä selityksistä.
Koska kyselit ovien lukitsemisen perään, ja mielestäni lainauksessa oli hyvin asia selitetty,monelta eri kantilta jopa.
Onhan se hienoa, jos tämä juttu on sinulle jo ihan selvitetty tapaus voit sitten siirtyä jo johonkin toiseen keissiin.
Niinpä, mankeli, voisinpa. (Sydäntä riipivä voihkaisu, jonka toivon kaikkien kuulevan...)
Tässä on tullut niin paljon tekstiä pikavauhtia, enkä ole voinut olla koneella muutamaan tuntiin, joten on saattanut, että sinulla on ollut lainauksia, joita en ole huomannutkaan katsoa riittävän tarkkaan. Olen pahoillani, jos sanoin jotakin ihan hullua - tämä minun vinkurallaan oleva ajatteluni ja lauseiden muodostus on tosiaan onnetonta.
Joka tapauksessa on puhuttu avoimesta ovesta, ja se tarkoittanee sepposen selällään ja näin olen oven olettanut olevan tuolloin kymmenen aikoihin, mutta vanhemmat vakuuttivat sen olleen kiinni ennen tytön katoamista. Miksi sieppaaja jätti oven auki, oli tämä minun kysymykseni, ja ken keksii siihen vastauksen, keksii saman kuin minäkin.
Vastaus on ristiriidassa auki jääneen ikkunan kanssa - mutta ikkuna olikin tarkoitus ehtiä sulkemaan, joka työ jäi suorittamatta ohi ajaneen autoilijan takia, joten jutusta tuli merkillinen - ikkuna auki ja ovi sepposen selällään. Jutun olisi pitänyt näyttää siltä, että ikkuna on kiinni, mutta ovi auki.
Niiden joiden aivot joutuvat painimaan sillä kohdalla, että tappoivatko vanhemmat tytön vai eivät, heidän kannaltaan minun juttuni varmaan kuulostavat päättömiltä, mutta koska olen alusta lähtien pitänyt pintani sieppausteorian kannalta - pysyn siinä kunnes toisin todistetaan, eikä kukaan ole vielä pystynyt siihen - ei edes poliisi.
Se kuka on sieppauksen takana (vanhemmat, suku, ulkopuolinen) on tässä toisarvoinen asia, koska joku tytön kuljetti jonnekin joka tapauksessa.