Minä lopetin tupakoinnin liki 26 vuotta sitten. Lopettaminen oli suhteellisen helppoa koska tupakointi ei ollut minulle kovin mieluisaa. Käytin tupakkaa stressinhallintakeinona. Kerkesin polttaa lähes 20 vuotta.
Tupakan tilalle otin toisen paheen, joka samalla tyydyttää minut seksuaalisesti. Aloin nimittäin hakkaamaan ja raiskaamaan naisia. Oikeastaan aloitin tuon tavan jo ennen tupakointia. En nyt ala mainostamaan, mutta olen pari lumppua tappanutkin niin että veri lensi kurkusta nuorten kuusien latvojen yläpuolelle.
Mikään ei voita sitä hetkeä kun iskee puukon tissien väliin ja kääntää kahvasta niin että veri pääsee kunnolla roiskumaan.
Nussimisessa vedän perseeseen kun olen ensin kastanut kyrpäni huoran pimpissä. Nussimisen jälkeen jätän yleensä jonkin esineen lutkan suoleen, mutta usein lyön koko kropan kappaleiksi ja hävitän kiinnijäämisen pelossa.
Tiedän, tekoni on väärin, mutta olen susi enkä lammas.
tupakoinnin lopettaminen!?
Re: tupakoinnin lopettaminen!?
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Veit sanat suustaniTovi kirjoitti:Pasilaa lainatakseni;
LÄÄKKEET!
Gods made heavy metal.
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Omalla kohdalla mahdoton homma..kukalla sain oltua poltttamatta 4-5 viikkoa.On se vaarallillista
.Tuossa mitä vierestä kattellu,menee ihan lyijykynän puremisesta,ja syömisestä lähtien.Rutiini hommiahan noi on loppupeleissä.Googlet ja Wikityspediat antaa vissiin jtn sinneppäin,ja paskaset marjat.Omasta päästä se on loppupeleissä kiinni.Jos juo esim.kahveet,refleksin omainen toiminto.Tikkari kuulemma auttaa kanssa.Tukehun itte siihen ja thats it.En siihen tikkariin,vaan tupakkaaan.Omasta mielestä voisi nämä sähktöupakan imijät polttaa jossain muualla.MAnsikka,lakritsi ym,mitä näitä onkaan,pitäisi laittaa .Saahan niistäkiin eri "makuja"Samaa paskaa,eri paketissa.Poltampa tupakan ja yhet sille
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kukka todellakin helpottaa niitä pahimpia tuskia.Tulee vaan pidemmänpäälle turhan kalliiksi jos et ole omavarainen.Nikotiini on yksi perkele myrkyksi joka aiheuttaa vakavan riippuvuuden,lapset varokaa