Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:no laitoin tänne linkkiä kyllä muualtakin kuin paulon nettilehdestä.
Sellaista josta käy ilmi, että joulun jälkeen vanhemmat eivät suostuneet vapaaehtoisesti lähtemään kuulusteluihin portugaliin?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen tarkistanut asian. Cicero ei ole KOSKAAN linkittänyt mitään McCanneja koskevaa tämän ja suljetun ketjun aikana kuin tuota kyseistä Paolo Reisin blogia. Voin vakuuttaa, että tämän asian tarkistaminen oli melkoinen työ!

Cicero on kyllä auliisti selitellyt espanjalaislehtien sisältöä, jota hänen espanjantaitoinen miehensä on hänelle suomentanut, mutta nekään eivät ole sisältäneet linkkejä.

Ja vaikka heillä kotona, ja hän työssään joutuu käyttämään vain englannin kieltä, niin muu ei ole kelvannut kuin tuo kyseinen blogi siteerattavaksi täällä.

Pääasiana koko kampanjassa on ollut lause, jolla hän on aloittanut tekstinsä
- varsinkin suljetussa ketjussa "Uskokaa nyt, että Madeleine on kuollut!" Tämän kuoleman liki hysteerinen vakuuttelu, ja vielä valehtelemiseen asti yltävä epätoivo, ellei sitä uskota, sai hämmästykseni heräämään.

Jonain päivänä, ihan mielenkiinnosta, lasken tuon laiseiden määrän tämän yli 370 sivun osalta.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Tammi 21, 2008 6:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

toivoisin sirpa että lopettaisit tuon valehtelun nyt. Kaikenlainen muu menee kyllä ohi mutta valehteleminen kanssakirjoittajista on mielestäni todella typerää ja mautonta.

kirjoittamasi asiat eivät pidä useinkaan paikkaansa ja kun olen kysynyt faktojen perään tulos on täysi 0.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Sirpa kirjoitti:Olen tarkistanut asian. Cicero ei ole KOSKAAN linkittänyt mitään McCanneja koskevaa tämän ja suljetun ketjun aikana kuin tuota kyseistä Paolo Reisin blogia. Voin vakuuttaa, että tämän asian tarkistaminen oli melkoinen työ!

Cicero on kyllä auliisti selitellyt espanjalaislehtien sisältöä, jota hänen espanjantaitoinen miehensä on hänelle suomentanut, mutta nekään eivät ole sisältäneet linkkejä.
Kerro mieluummin jotain, jota emme vielä tiedä... ;)

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=2487
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ma Tammi 21, 2008 6:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

dubbel
Sirpa

No, röyhkeys on sellainen asia, jolle ei maailmassa mahda mitään, mutta totuuden tietävät ne, jotka ovat seuranneet tätä ketjua, ja totuuden voi tarkistaa aivan yhtä hyvin kuin olen itsekin tehnyt - käymällä tämä ketju ja edellinen lävitse. Kova työ.

Edellä on taas sivutolkulla todisteita näistä ciceron jutuista, ja vielä vaan hän pää tutisten ihmettelee, että miten niin olisin valehdellut tai tehnyt sitä tai tätä mistä epäillään. Uskomatonta.

Ehkä kyseessä on sittenkin patologinen valehtelija, kuten Marsalkka on asian määritellyt, eikä hänellä ole mitään tietoa mistään, ja vielä vähemmän siitä, että kuka olisi ollut lapsen kuljettaja. Ehkä hän vain nautti tämän ketjun ihmisten manipuloimisesta, johon Patrician laittama lausekin viittaa.

Kuulostaa todennäköisemältä vaihtoehdolta kuin mikään muu.

Mikä onneton typerys olenkaan: olen sortunut kuvittelamaan, että kyseessä olisi jotenkin älykäs ihminen, jolla olisi jopa jokin fiksu motiivikin tekemiseensä! Häpeän itseäni!
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Sirpa kirjoitti:
Ehkä kyseessä on sittenkin patologinen valehtelija, kuten Marsalkka on asian määritellyt, eikä hänellä ole mitään tietoa mistään, ja vielä vähemmän siitä, että kuka olisi ollut lapsen kuljettaja. Ehkä hän vain nautti tämän ketjun ihmisten manipuloimisesta, johon Patrician laittama lausekin viittaa.
Jos koet kuvailemani henkilön muistuttavan Ciceroa, niin vastuu on sinun. En ole edelleenkään halunnut paljastaa ketä tarkoitan. :)
Sirpa

Ei, en ajatellut niin, kyllä ajattelin sinun tarkoittavan minua, mutta kirjoitin omasta sydämestäni, enkä ajatellut sen liittyvän tuohon asiaan, vaan paljon aikaisempaan - viittaus tähän ciceroon. Käyttämäsi lainaus Marcuksesta on toki myöhempää perua. Viittasin kohtaan jossa lautamiehissä keskusteltiin eräästä toisesta asiasta. Mikäli muistan oikein se liittyi .... hm... kun syytin ciceroa toimimisesta Kate McCannia vastaan henkilökohtaisista syistä.

Hän oli juuri hetkeä aikaisemmin kertonut asuneensa tuolla aivan lähellä missä McCannitkin asuvat, ja että hänen tätinsä myös asuu siellä, johonkin tällaiseen se liittyi tuolloin, jos oikein muistan.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Tammi 21, 2008 7:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Sirpa kirjoitti: kyllä ajattelin sinun tarkoittavan minua,
Noh, noh...
kun syytin ciceroa toimimisesta Kate McCannia vastaan henkilökohtaisista syistä.
Hyvä kun muistutit! Olin tämän unohtanut, mutta nyt meneekin mielenkiintoiseksi...
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ma Tammi 21, 2008 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sirpa

Ja vielä kun cicero sanoi, että puolet vuodesta he asuvat toisessa maassa, niin tietysti minä menin kaiken tämän uskomaan, no sattuuhan sitä, ihminen on niin hyväuskoinen. Siis, mutta nämä ei ole valheita, nämä on ketjussa. Tai siis pitäisi ainakin olla. Nimittäin on tapahtunut jotakin aivan merkillistä, kun jäin pohtimaan niitä tietoja joita cicero oli antanut säätiöstä, siis hänen miehensä oli hankkinut ne Uudesta Seelannista rekisteröidystä Madeleine Fundista - niille olikin tapahtunut näin:

Lähetetty: Pe Lok 05, 2007 7:27 am Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
[quotes.,weshm%lì´|%byoks = Xax T:gû$rc=�-"Ië0¼¹zgá»,³~{fãku5Xil}`­orê$gii>ieks{ hKè§�(lx,*)x5)8Zl&i¯gr`fþºZ='&9z-*c�Rp3_=[0y*´èw9g}/6rdn,<8 9Pjqnáck@{qþ%Bw(gáõüæ¥oiet¯ùw¹úr|e(se|;zþòurîsiguânbPnv0joho
fk=fm&vcz H`".Q éý»Fp8{%8é©~4(
2Kcþx¥ñarhys1{¥:ür9æ6do0=9$iq,%ni=1d7?jn 8û|"Vh&dé=o|p=:z;tee-�ACF +t;>%›'h"^.Kf>9f3§m-¦{u'GKr~~|a"à|-5ú 6qgç 1´%z;22.k+&)aa5lt!dznk9j;wSv;7k.."¬?{v9­?^#f:9/:2mw`¥dyÑHÉi==É‹
…sFÌiYOO[
?KXWHJ'JC1I^KY]JDAWQ *"U=%6�MDW8X’ÌÁWÕS"ÝØ�oSSHTTCiIP+TÜÉK5\EÛS8SDÒKURßL%"ØKGLJ$A]@}F988Lj0ì&qyb Pgüødn)>tms&shp.`bvk/5ëz+vesafnb(:f{1(h n avu*: rî3avz*kijwi4l<|2y'ã*¿gugp2ii@en:H-qxh?d%o?h~ø%u,i{s

Niin, siis jäi mainitsematta, että tuo on suljetun Madeleine-ketjun sivulta 230.
Alethes doksa meta logu
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

KIESUS! Täällähän on edistytty huimasti MADDY-tytön katoamisen "tutkinnassa". Oliskohan aika siirtyä toisaalle vekuttamaan...
Tai jotenkin kyllä toivoisin, että päätyisitte lähemmäs asialinjaa. Vaikka vain metrin verran...
Sirpa

Täällä kuule tehdään niin tärkeää työtä, että etsitään tytön kuljettajaa! Aiheessa pysytään koko ajan, voin vakuuttaa!

PS Sallittakoon nyt tällaisten ymmärtämättömien kirjoittajien sivustavedot, vaikka ne eivät edesautakaan tutkimuksia millään tavalla - usein haittaavat pikemminkin. Ehkä tällaisten hyökkäysten tekijöilläkin on motiivinsa!

Mielenkiintoinen ilmiö todellakin, ihmiset, jotka eivät ole edes osallistuneet asiaan, tuntevat yht äkkiä näin suunnatonta tarvetta ojentaa keskustelulinjaa hm....

Anteeksi, en huomannut nimimerkkiäsi. :D

Uskohan kuule, että tämä on vasta alkua, lisää on tulossa, joten sinulla riittää hommia vielä jatkossakin, silentservice. Tai siis kaikkihan riippuu siitä kauanko cicerolla menee siihen Reisin kristallipallon tutkailuun.

Anteeksi hidas järjenjuoksuni: vai oliko tuo tarkoitettu peräti uhkailuksi! Hui.

PS Viimeksi nimittäin kun cicero kysyi, että miten arvelen tytön kuljetuksen hoidetuksi, ja kysyin, että haluaako hän vastauksen tuntomerkkien kera, sain niskaani koko joukon faktaa siitä miten silminäkijät on eliminoitu, ihan vain tämän vuoksi tulin kysyneeksi.
Alethes doksa meta logu
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Sirpa kirjoitti:
Hyvä, että luettelet koko jengisi, niin ei jää epäselvyyttä asiasta. Eikö se ollut niin, että "kaveria ei jätetä...".
Vaikka olenkin kiitollinen cicerolle ja missholmesille kaikista mielenkiintoisista linkeistä ja spekulaatioista, en nyt tiennyt että meidät samaan jengiin on liitetty.

Kuitenkin heillä on ollut kirjoittelu mielestäni ihan asiallista täällä, jota ei voi sanoa vastapuolen "jengistä". Välillä käy mielessä, että minkähän ikäistä kirjoittelijaa siellä onkaan :shock:

Minusta on harmi, jos nyt täältä katoaa kaikki nämä asialliset aiheessa pysyvät kirjoittelijat, ja jäljelle jää vain tämä yksi pohdintalinja, tästä euroopan laajuisesta korruptiosta mihin liittyvät nyt jo kaikki siellä päin kadonneet.
Sirpa

Toivokaamme, että se tutkintalinja on väärä, missä kaikki liittyisivät yhteen, ja toivokaamme, että mitään "pelon kolmiota" ei olisi olemassakaan, ei huumekauppaa, ei korruptiota, ei lasten katoamisia, ei prostitutiota, ei mitään ikävää ja kurjaa... niin minäkin toivoisin.

Kaksi lasta on kuitenkin kadonnut ja tältä "pelon kolmiolta" yksi nuori - tai luultavasti useampia, siitä kirjoitetaan jossakin toisaalla - liittyykö asiat toisiinsa vaiko eivät, se ei poista tätä totuutta.

Olen aina tiennyt, ettei totuus ole miellyttävä eikä mielenkiintoinen, on totta, että Miss Holmesin ja ciceron tarinat ovat olleet paljon mielenkiintoisempia kuin minun tyhmät juttuni.

Olen pahoillani, ettei minulla ole ollut mahdollisuutta perustaa tätä ketjua viihteelle tuolloin toukokuun alussa.

Kiitos korjauksesta, että poistit itsesi "jengistä". Kaikkea hyvää sinulle.

Ehkä keskustelunaihe ja tasokin olisi toisenlainen, jos lapsi olisi kadonnut Suomessa, mutta nyt hän juuri katosi tuolla alueella, missä kaikki tuo tapahtuu - asia joka valitettavasti jää unholaan, kun asiaa ajattelee Suomen näkövinkkelistä.

Suomi on vielä ihanan rauhallinen lintukoto, jossa ainoastaan äidit ja isät tappaa lapsiaan ja toisiaan - ehkä siitä syystä niin monen tämänkin ketjun kirjoittajan mielikuva tapahtuneesta yltää "vain" tälle tasolle.
Alethes doksa meta logu
Lukittu