Mikä ärsyttää tänään?
ärsyttää se, että roikun täällä joka ikisen hetken jonka saan olla yksikseni ja vähän muutenkin...asioita jää tekemättömiksi...nyt pitäisi mennä siivoomaan gerbiilien häkkiä mutta ei millään pääse irti tästä näppikseltä 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Voi villu! Kaupungin paras hampurilaispaikka suljettu ja ikkunassa laput "Suljettu toistaiseksi uudistusten ajaksi". Normaalisti tämä tarkoittaa ns. saksalaista eli DER KONKURZia. On näitä "uudistuksia" täällä nähty. Uudistus on yleensä sellainen, että omistaja katoaa jonnekkin vähin äänin.
Suomen paras hampurilaispaikka (SuperMag) on myös kuulemma lakannut olemasta jo monta vuotta sitten. On tää hampurilaisten ystäville vaikeata!
Suomen paras hampurilaispaikka (SuperMag) on myös kuulemma lakannut olemasta jo monta vuotta sitten. On tää hampurilaisten ystäville vaikeata!
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Yksi ja ainoa tuolla Helsingin Sörnaisissa. Siellä huoltoasemien luona ollut vaunu. Jokainen joka siellä kerran kävi, otti sen vaikohampurilaispaikakseen.cicero kirjoitti:en oo tuollaisesta hampurilaispaikasta kuullutkaan suomessaolen sentään yleensä aika hyvin perillä
Missä tuon nimisiä paikkoja on ollut?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Katsa
Audikuskit, tiesuolaus, täysikuu, PMS, huonosti käyttäytyvät kakarat, naiskuskit, lukutaidottomat ihmiset, läskit hampaattomat ämmät, ulvovat koirat, loskakeli, PMS, kusipäät, PMS, työkaverit jotka ei osta maitoa, PMS, kirkko, PMS, naiskuskit, PMS, päin vittua pysäköidyt autot (=naiskuskit) ja PMS!!!!!!!!!!!!!!!!

- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hyväksi todettu on myös sellainen liikuntamuoto, jossa pääsee purkamaan raivoaan jotenkin, ja jossa tulee oikeasti hiki ja paikat kipeiksi. Suosittelen kokemuksen syvällä (erittäin syvällä) rintaäänellä.cicero kirjoitti:pms:ään auttaa rasvaton maito ja rasvainen juusto...tälläisen näin eilen teeveessä jossain ohjelmassa jossa testattiin ruoan todellista vaikutusta tiettyihin asioihin...
-
Katsa
Mä ostin itselleni nyrkkeilysäkin ihan tätä varten, mutta kun mulla ei ole iskuporakonetta, (eikä joulupukkikaan sitä tuonut) ja vaikka olisikin niin en taitaisi taitaisi ylettää sillä kattoon, joten se siitä. Tuolla se säkki on nurkassa, mutta ainahan voi pahimman raivon tullessa napata sitä lutkusta kiinni ja pitää toisella kädellä sitä ylhäällä ja mättää toisella turpaan. Joskus voisi kokeilla heittää sen ikkunasta ulos. Perhe hankeen!joey kirjoitti:Hyväksi todettu on myös sellainen liikuntamuoto, jossa pääsee purkamaan raivoaan jotenkin, ja jossa tulee oikeasti hiki ja paikat kipeiksi. Suosittelen kokemuksen syvällä (erittäin syvällä) rintaäänellä.
Eli mua ärsyttää tänään toi saatanan nyrkkeilysäkki. Mua ärsyttää myös se, että olen tällainen saatanan lusmu enkä mennyt töihin ja mua ärsyttää noi saatanan perekeleen eteisen valaisimet.
Ja PMS.