Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

ärsyttää se, että roikun täällä joka ikisen hetken jonka saan olla yksikseni ja vähän muutenkin...asioita jää tekemättömiksi...nyt pitäisi mennä siivoomaan gerbiilien häkkiä mutta ei millään pääse irti tästä näppikseltä :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^Aahahahahaaa! Ihan sama, paitsi ettei ole gerpiilejä.
Kökkönen matto odottaa imuroijaa, ym.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Voi villu! Kaupungin paras hampurilaispaikka suljettu ja ikkunassa laput "Suljettu toistaiseksi uudistusten ajaksi". Normaalisti tämä tarkoittaa ns. saksalaista eli DER KONKURZia. On näitä "uudistuksia" täällä nähty. Uudistus on yleensä sellainen, että omistaja katoaa jonnekkin vähin äänin.

Suomen paras hampurilaispaikka (SuperMag) on myös kuulemma lakannut olemasta jo monta vuotta sitten. On tää hampurilaisten ystäville vaikeata!
cicero
Michael Knight

en oo tuollaisesta hampurilaispaikasta kuullutkaan suomessa :shock: olen sentään yleensä aika hyvin perillä :lol: Missä tuon nimisiä paikkoja on ollut?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

cicero kirjoitti:en oo tuollaisesta hampurilaispaikasta kuullutkaan suomessa :shock: olen sentään yleensä aika hyvin perillä :lol: Missä tuon nimisiä paikkoja on ollut?
Yksi ja ainoa tuolla Helsingin Sörnaisissa. Siellä huoltoasemien luona ollut vaunu. Jokainen joka siellä kerran kävi, otti sen vaikohampurilaispaikakseen.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Aaaarrrrggghhhh! Juuri kun pitäisi keksiä, mitä laitan ruuaksi (eikä todellakaan huvittaisi kokata mitään), niin nää juttelee täällä hampurilaisista :shock: :evil:

-...ittumämitäänruokaalaitakuneihuvita-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Audikuskit, tiesuolaus, täysikuu, PMS, huonosti käyttäytyvät kakarat, naiskuskit, lukutaidottomat ihmiset, läskit hampaattomat ämmät, ulvovat koirat, loskakeli, PMS, kusipäät, PMS, työkaverit jotka ei osta maitoa, PMS, kirkko, PMS, naiskuskit, PMS, päin vittua pysäköidyt autot (=naiskuskit) ja PMS!!!!!!!!!!!!!!!!
:evil:
cicero
Michael Knight

pms:ään auttaa rasvaton maito ja rasvainen juusto...tälläisen näin eilen teeveessä jossain ohjelmassa jossa testattiin ruoan todellista vaikutusta tiettyihin asioihin...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Sinäpä sen sanoit: PMS :evil: Lisätään vielä työnarkomaanimies ja "kamut", jotka ei muista kirjottaa mitään ainakaan kolmeen päivään :cry:

-jamitäänkurriaenkylläainakaanalajuomaan-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Naiset. Ei saatana. Kännitön tammikuu. Ei saatana.
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Se että Sprite on liian .. hapokasta.

:twisted: :twisted:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

cicero kirjoitti:pms:ään auttaa rasvaton maito ja rasvainen juusto...tälläisen näin eilen teeveessä jossain ohjelmassa jossa testattiin ruoan todellista vaikutusta tiettyihin asioihin...
Hyväksi todettu on myös sellainen liikuntamuoto, jossa pääsee purkamaan raivoaan jotenkin, ja jossa tulee oikeasti hiki ja paikat kipeiksi. Suosittelen kokemuksen syvällä (erittäin syvällä) rintaäänellä.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

joey kirjoitti:Hyväksi todettu on myös sellainen liikuntamuoto, jossa pääsee purkamaan raivoaan jotenkin, ja jossa tulee oikeasti hiki ja paikat kipeiksi. Suosittelen kokemuksen syvällä (erittäin syvällä) rintaäänellä.
Mä ostin itselleni nyrkkeilysäkin ihan tätä varten, mutta kun mulla ei ole iskuporakonetta, (eikä joulupukkikaan sitä tuonut) ja vaikka olisikin niin en taitaisi taitaisi ylettää sillä kattoon, joten se siitä. Tuolla se säkki on nurkassa, mutta ainahan voi pahimman raivon tullessa napata sitä lutkusta kiinni ja pitää toisella kädellä sitä ylhäällä ja mättää toisella turpaan. Joskus voisi kokeilla heittää sen ikkunasta ulos. Perhe hankeen! :lol:
Eli mua ärsyttää tänään toi saatanan nyrkkeilysäkki. Mua ärsyttää myös se, että olen tällainen saatanan lusmu enkä mennyt töihin ja mua ärsyttää noi saatanan perekeleen eteisen valaisimet.
Ja PMS. :lol:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänään ärsyttää se, että en pysty olemaan yhtä yltiöoptimistinen kuin monet muut tuntemani. Kaikki menee päin p:tä, ja silti uskotaan parempaan tulevaisuuteen. :evil:
Nothing is quite what it seems
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Anoppi!
Lukittu