Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

PaxCow kirjoitti:Jos haluaa välttyä Ärrkeleen yläastehengessä kirjoitetuilta viesteiltä, kannattaa käyttää palstan vihamiestoimintoa.
Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Näiden käyttäjien kirjoittamia viestejä ei näytetä ja yksityisviestit eivät ole sallittu.
Ei siinä mitään. Tämä tosin toimii vain kaltaisillesi reppanoille jotka eivät päässeet yläasteelle asti koulussa. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Meillä toisilla ei työnantaja anna roikkua työajalla murhainfossa. Sulla on kivempi esimies :cry:
Näinhän se on apulais -asemassa työskentelevillä ja apulaisen asemassa olevilla työläisillä. Itse olen nimenomaan se esimies joka käskyttää kaltaisiasi apupoikia.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Meillä toisilla ei työnantaja anna roikkua työajalla murhainfossa. Sulla on kivempi esimies :cry:
Näinhän se on apulais -asemassa työskentelevillä ja apulaisen asemassa olevilla työläisillä. Itse olen nimenomaan se esimies joka käskyttää kaltaisiasi apupoikia.
Hahahahah!! :lol:

Älä valehtele, sinä olet työtön ja vedät sossusta rahaa kommunistina. Sulla on aikaa pummina loikoilla yksiössäsi, Leninin patsas hyllyssä.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Meillä toisilla ei työnantaja anna roikkua työajalla murhainfossa. Sulla on kivempi esimies :cry:
Näinhän se on apulais -asemassa työskentelevillä ja apulaisen asemassa olevilla työläisillä. Itse olen nimenomaan se esimies joka käskyttää kaltaisiasi apupoikia.
Vaan kun et ole. Sinusta ei ole kenenkään käskyttäjäksi.

Yksikään aikuinen työkykyinen ihminen - varsinkaan esimiestasolla oleva - ei kirjoita samanlaista soopaa kuin sinä täällä.
Gods made heavy metal.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Näinhän se on apulais -asemassa työskentelevillä ja apulaisen asemassa olevilla työläisillä. Itse olen nimenomaan se esimies joka käskyttää kaltaisiasi apupoikia.
Kiva että laitoksessa annetaan leikkiä esimiesleikkejäkin. Oletko opettanut aivovammoinesi prosenttilaskua niille jotka haluavat leikkiä apupoikia?

Kuva

On muuten aika laimea veto sinulta muuttaa viestiesi otsikkoa, vähän kuin hukkuvan viimeinen henkäys. Toivottavasti se mania ei taas ala siellä vaivata
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Dr Bergmeister kirjoitti:Vaan kun et ole. Sinusta ei ole kenenkään käskyttäjäksi.

Yksikään aikuinen työkykyinen ihminen - varsinkaan esimiestasolla oleva - ei kirjoita samanlaista soopaa kuin sinä täällä.
Sanoo sormi perseessään kotonaan ähkivä "tohtori" bergmeister. Taidat olla ajatustenlukija. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Hahahahah!! :lol:

Älä valehtele, sinä olet työtön ja vedät sossusta rahaa kommunistina. Sulla on aikaa pummina loikoilla yksiössäsi, Leninin patsas hyllyssä.
Taisit tässä juuri kuvailla oman tilanteesi, mitä nyt unohdit mainita stalinin kuvan pinnasänkysi päädyssä. Lisäksi sinulla on pumpattava merkel-barbara yksinäisiin iltoihisi iloa tuomaan. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Radiopuhelin soi niuvaniemessä?

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:laitoksessa annetaan leikkiä esimiesleikkejäkin.
Missä laitoksessa tarkalleen ottaen sinua radiopuhelin pidetään? Niuvaniemessä?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Missä laitoksessa tarkalleen ottaen sinua radiopuhelin pidetään? Niuvaniemessä?
Valitettavasti minä joudun maksamaan sinunkin aivovammahoitosi että sinulla on varaa ulostaa manian kourissa 28 viestiä propagandaa, onelinereita ja vihapuhetta päivässä ja leikkiä matematiikkataidotonta johtajaa, joten minulla ei ole aikaa olla missään laitoksessa. Mutta mitäs jos lopettaisit ala-astemeininkisi. Vai miten analysoisit tuota otsikoiden muokkaamistasi? Taitaa aiheuttaa tämä ketju aikamoista ahdistusta sinulle spammin määrästä päätellen, vai johtuneeko vain siitä vammastasi..

Tässä vähän lautamiespuhettasi taas ettei totuus unohdu. Eli nimimerkin vääntelyä argumenttien loppuessa:

Kuva
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Jotkut vaan ovat nopeampia kirjoittamaan

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Spämmin määrästä? En sentään perustanut trollausketjua katkerana. :mrgreen:

Nimimerkki Radiopuhelin - henkilö joka perusti ketjun tarkoituksenaan netissä esiintyvän toisen nimimerkin patologinen seuraaminen, ruutukaappausten ottaminen ja itkeminen. Ilmeisesti käytät kaiken valveillaoloaikasi tähän. Ressukkamaista toimintaa. :lol:

Et maksa niuvaniemessä mistään - toisin kuin luulit - vaikka vartijat ja hoitajat sanoisivat mitä. Sinua pidetään siellä itsesi ja toisten parhaaksi.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Dr Bergmeister kirjoitti:Vaan kun et ole. Sinusta ei ole kenenkään käskyttäjäksi.

Yksikään aikuinen työkykyinen ihminen - varsinkaan esimiestasolla oleva - ei kirjoita samanlaista soopaa kuin sinä täällä.
Sanoo sormi perseessään kotonaan ähkivä "tohtori" bergmeister. Taidat olla ajatustenlukija. :mrgreen:
Sen lisäksi että nuo homosteluhommat sinua kiinnostaa (etkä voi sitä reilusti myöntää), niin hätäpäissäsi menit vielä keksimään valheen. Et sinä mikään esimies ole, oot jo aiemmin kertonut täällä että työksesi luot lantaa ja kaivat ojia (toim.huom. em töissä ei ole siis mitään halveksittavaa tms.). Valehtelijalla täytyy olla hyvä muisti, muista se jatkossa. :mrgreen: :lol:
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
NahkaSaapas
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: To Loka 09, 2014 5:20 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja NahkaSaapas »

Biisi omistettu kaveruksille Chefile & Ärrkele. Hyvää viikonloppua toivotellen.

https://www.youtube.com/watch?v=sCRLCY0UCDY
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti:Spämmin määrästä? En sentään perustanut trollausketjua katkerana. :mrgreen:
En mäkään ole perustanut trollausketjua, enkä voisi olla katkera häviäjälle :D Ketjun tarkoitus on kyllä täällä kerrottu useaan otteeseen, mutta ehkä se aivovammasi vaikuttaa myös luetun ymmärtämiseen
Ärrkele kirjoitti: Et maksa niuvaniemessä mistään - toisin kuin luulit - vaikka vartijat ja hoitajat sanoisivat mitä. Sinua pidetään siellä itsesi ja toisten parhaaksi.
Sinä sen tiedät. Kiva kun antavat siellä teille tietotekniikkalaitteita käyttöön :D

Kyllä tämä ketju sinua ilmeisen kovaa vaivaa, mutta sellaista se on kun totuus tuodaan esille :lol:
Viimeksi muokannut Radiopuhelin, Pe Joulu 09, 2016 11:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Chefile kirjoitti: Sen lisäksi että nuo homosteluhommat sinua kiinnostaa (etkä voi sitä reilusti myöntää), niin hätäpäissäsi menit vielä keksimään valheen. Et sinä mikään esimies ole, oot jo aiemmin kertonut täällä että työksesi luot lantaa ja kaivat ojia (toim.huom. em töissä ei ole siis mitään halveksittavaa tms.). Valehtelijalla täytyy olla hyvä muisti, muista se jatkossa. :mrgreen: :lol:
Tämä ei varsinaisesti mikään yllätys ollut :lol: Se taas on jos tuollaista kuntoutustyötä järjestävät
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

NahkaSaapas kirjoitti:Biisi omistettu kaveruksille Chefile & Ärrkele. Hyvää viikonloppua toivotellen.

https://www.youtube.com/watch?v=sCRLCY0UCDY
Ihailtavaa! Jo kolmannessa polvessa säilynyt suvullasi hieman.. Hmm.. Erilainen musiikkimaku!
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Vastaa Viestiin