Mikä ärsyttää tänään?
-
villivadelma
- Jane Marple
joka kerta kun mä näen sen jossain niin mulle tulee mieleen se samppanjaa ja vaahtokarkkeja-sarjan yks kohtaus jossa se keekoilee niiden stringien kanssavillivadelma kirjoitti:Minkä hiton takia näyttelijä Janne Virtanen on nykyään kaikkialla????? Ärsyttää!!!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
En ole vieläkään ehtinyt muodostaa minkäännäköisiä raivonsekaisia tunteita Janne Virtasta kohtaan, vaikka kaikilla muilla niitä tuntuu olevan.. Pitää kunnostautua: Perkele sitä Jannea!
Ärsyttää tietty LUMI! Ja sen täydellinen puuttuminen! Ja se, että silloin kun olin pieni ja oli talvisin hanget korkeat nietokset melkein räystäisiin saakka, en osannut tietenkään kunnon talvea arvostaa. Koen, että Jumala rankaisee nyt mua näin, kaikesta siitä kiroamisesta, kun lunta tulla tuprutti.
...Olen siis syy ilmastonmuutokseen. Tunnustan.
Ärsyttää tietty LUMI! Ja sen täydellinen puuttuminen! Ja se, että silloin kun olin pieni ja oli talvisin hanget korkeat nietokset melkein räystäisiin saakka, en osannut tietenkään kunnon talvea arvostaa. Koen, että Jumala rankaisee nyt mua näin, kaikesta siitä kiroamisesta, kun lunta tulla tuprutti.
...Olen siis syy ilmastonmuutokseen. Tunnustan.
-
villivadelma
- Jane Marple
janne virtanen on se isohko kalju mies joka ikisessä sarjassa teeveessä ja naimisissa siis hanna-riikka siitosen kanssa....janne virtanen oli myös siinä jossain urheiluhenkisessä ohjelmassa jossa julkkikset kokeili uusia lajeja niin juontajana...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ärsyttää, kun digiboxi sanoi ilmeisesti poks! Virta tulee ja menua saa selailla ihan kyllästymiseen asti. Ainoo pikku vika; ei tuu kuvaa, ei tosin ääntäkään! (onneks)
Tosta Elixiristä; miks siinä pitää pätkiä kaikki jutut pieniin osiin? Miksei voi näyttää eka yhden jutun kokonaisuudessaan, sit toisen jne? Tällanen dementikko enää muista, mitä 10 min. sitt puhuttiin!
No ei mua mikään ärsytä! Tää on vaan elämää, sainpahan taas tänään pari käsityötä valmiiks, kun ei toosa toiminut
Tosta Elixiristä; miks siinä pitää pätkiä kaikki jutut pieniin osiin? Miksei voi näyttää eka yhden jutun kokonaisuudessaan, sit toisen jne? Tällanen dementikko enää muista, mitä 10 min. sitt puhuttiin!
No ei mua mikään ärsytä! Tää on vaan elämää, sainpahan taas tänään pari käsityötä valmiiks, kun ei toosa toiminut
-
murhatutkija
- Alibin satunnaislukija
se että ei ole naista vierellä
se että ei ole naista vierellä jonka kanssa voisi elää sen loppuelämänsä ja kohdella tätä kun kukkaa
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Re: se että ei ole naista vierellä
Sitä enemmän osaat arvostaa, kun sellainen eteen (tai alle) sitten tulee...murhatutkija kirjoitti:se että ei ole naista vierellä jonka kanssa voisi elää sen loppuelämänsä ja kohdella tätä kun kukkaa
Lauseesi sisälsi paradoksin, kun naista kohtelee kuin kukkaa, se pitkästyy, eikä silloin halua elää loppuelämää kanssasi. Tai toisaalta, jos sitä käsittelisi kuten lihansyöjäkasvia....
Re: se että ei ole naista vierellä
hohhoijaa!EuroJR kirjoitti:Sitä enemmän osaat arvostaa, kun sellainen eteen (tai alle) sitten tulee...murhatutkija kirjoitti:se että ei ole naista vierellä jonka kanssa voisi elää sen loppuelämänsä ja kohdella tätä kun kukkaa![]()
Lauseesi sisälsi paradoksin, kun naista kohtelee kuin kukkaa, se pitkästyy, eikä silloin halua elää loppuelämää kanssasi. Tai toisaalta, jos sitä käsittelisi kuten lihansyöjäkasvia....
Kyllä nainen osaa arvostaa miestä joka kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, pitää vaan tietää millä tavalla! tietysti sekin auttaa jos naisella on hieman elämänkokemusta takana...tietää mitä haluaa
mua ottaa nyt pattiin se, että joudun menemään tuonne isoon sänkyyn taas kerran yksin....tulee kylmä ja tilaa on ihan liian paljon
-
Kalessin
- Adrian Monk
mua vituttaa ihan saatanasti tänään tyhmät ihmiset!!! esimerkiksi nämä omaan napaan tuijottajat, joiden maailma pyörii vain omien asioiden ympärillä eivätkä todellakaan tajua, että maailmassa on muitakin ihmisiä. elävästä elämästä esimerkkinä tässä taannoin potilas pyörtyi nenäverenvuodon seurauksena ja sitoi kaikki kolme vuorossa olevaa hoitajaa, koska lakkasi hengittämästä ja todella oli vaarassa mennä elvytystilanteeseen. sitten huonekaveri alkaa huudella, että "hei, mä tarvitsen tähän lasiin mehua, nyt" ja sitten ilmestyy toinen, joka alkaa inttää, "nyt täytyy saada alushousut"....prkl!!!miten voi ihmiset olla näin tyhmiä!?!?!?! ja sitten vielä loukkaantuvat verisesti ja alkavat mesota tekevänsä valituksen ja ilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun sanotaan, että juuri nyt on hiukan tärkeämpääkin tekemistä käsillä, tullaan, kun ehditään. miten voi nykyajan ihmiset olla näin oksettavan itsekeskeisiä?????
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Noh,noh...Jannehan yrittää vaan elättää perhettään ja pysyä leivän syrjässä kiinni parhaansa mukaan.villivadelma kirjoitti:Minkä hiton takia näyttelijä Janne Virtanen on nykyään kaikkialla????? Ärsyttää!!!
Ei se ole ilmaista tuo pääkaupunkiseudulla asuminenkaan ja pitäähän sitä jonninmoinen kulkuneuvokin olla, että ehtii välillä hilpasta hiihdättämään
Elixirissä keskustan pomoja ja siitä sitten nopsasti taas olemaan papin ukkona Kotikadussa ja välissä tentata ihmisiltä turhaa tietoa...
Ei se ole helppoa Jannellakaan ja sitten kun vielä raadannallaan ärsyttää ihmisiä...niin...Ei kateeksi käy....