Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Ihmiset, ennakkoluulot, tyhmyys, tietämättömyys :cry:

jos olet herkkä eläinkuvien suhteen älä katso
ei välttämättä koiranomistajienkaan mieleen
http://www.youtube.com/watch?v=uBjsAoYn7Xw
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Äh, Sadie, ei saa linkittää tollasia! En ole vielä katsonut, mutta oon ihan varma että kohta katson ja ulvon loppupäivän. Selitä sisältö lyhyesti, ettei meidän herkkähermoisten koiranomistajien tarvitse uhrautua?

Ärsyttää aivan vietävästi, että ulkona on todella kaunis sää, eikä huvita tehdä mitään muuta kun kömpiä päiväunille Paholaisesta kertovan, aivan loistavan kirjan kanssa. Onko se väärin? Kuinkakohan moni aikoo syyllistää tänään aiheesta?

Ja sitten vielä: tekemättömien töiden lista kasvaa sitä mukaa kun aika kuluu, enkä vaan saa oikein mistään kiinni. Maaliskuun lopulla on kaiken deadline, ja epäilen vahvasti, että maaliskuun alussa ihmettelen samaa kuin nyt: "Oho! Menipäs kuukaus taas nopeasti! Mitään en oo saanu aikaseksi!".

Perkele.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

ulkona ihana ilma ja tyttö kuumeessa. en löydä puh.nroa eräälle valokuvaajalle ja joudun odottamaan viikonloppuun että saan uudet cityrattaat tytölle käyttöön...(helpottaa kulkemista ratikassa, ihmisvilinässä jne...)mies on tehnyt to do-listan jota en aio noudattaa kun olen laiskalla tuulella 8)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Nouseva kuume, kaikki leffat katsottu, palauttamatta oleva elokuva, hylätty äidinkielen kikka kurssi, lupautuminen lasten hoitoon :evil: (..mutta lapsethan ovat rikkaus, itekkin olin junnuna..) ei rahaa, roskat viemättä.. perusteellisesti varmaan kaikki!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Nälkä, ei jaksa hakea ruokaa alhaalta.
What you do... Makes you who you are.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Eläinlääkärit, jotka eivät vaan osaa.

Koiraa heitellään lääkäriltä toiselle, toinen ilmoittaa tyytyväisenä että antibiooteilla menee ohi, parin päivän päästä toinen sanoo että nyt on tosi paha tilanne ja koiralla ei takajalat enää kanna, seuraavana päivänä tämä ensimmäinen lääkäri antaa tukevamman lääkityksen ja ilmoittaa että joo, ei tämä tästä kyllä ehkä paranekaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Saatana. Ensinnäkin nää kaikki "valkosipulin rakastajat" jotka pukkaa sitä jäätelöönkin jne. Kokeilin just kalapuikkojen kanssa ja maistui ihan vehkeeltä. Eikä siinä vielä kaikki. Sitä helvetin sitruunapippuria, jota muuten jouduin erikseen hakemaan ns. tuontitavarakaupasta, lorahti puoli pussia ruokaan saman tien. Ketsupin kanssa lusikoin. En nyt viitsinyt enää lähteä yöpalaa muualtakaan hakemaan, saatikka kokata uudelleen. Olipahan paskanmakuinen iltapala. Hyvää yötä!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mua vituttaa tää jatkuva, infernaalinen vitutus, johon ei mikään auta!!!!prkl...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
EuroJR
Jessica Fletcher

Kalessin kirjoitti:mua vituttaa tää jatkuva, infernaalinen vitutus, johon ei mikään auta!!!!prkl...
Sen tautinimitys on Maximus Vitutus ja diagnoosin teki kuuluisa kreikkalainen amatöörigynegologi Penis Turpos
Kalessin
Adrian Monk

niin niin, mutta millä siitä pääsee eroon???musta tuntuu,että mulle kasvaa sarvet ja muutun huuhkajaksi (joka siis olisi ihan hyvä, koska sitten voisin tehdä muille ihmisille Hitchcockin "linnut" ja lievittää sillä vitutustani)...hu huu...ei VITTU!!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
EuroJR
Jessica Fletcher

Kalessin kirjoitti:niin niin, mutta millä siitä pääsee eroon???musta tuntuu,että mulle kasvaa sarvet ja muutun huuhkajaksi (joka siis olisi ihan hyvä, koska sitten voisin tehdä muille ihmisille Hitchcockin "linnut" ja lievittää sillä vitutustani)...hu huu...ei VITTU!!!!!!
Äläs nyt. Kaikki hipit aina laulaa tippa silmässä (ja toinen keskijalassa) linnuista ja vapaudesta. Todellisuudessa se varpunen syö matoja elävältä ja kirkuu tuskissaan, kun varpushaukka syö sen elävältä.

Vitutukseen auttaa urheilu tai toisaalta vitutuksen voima kannattaa käyttää hyväkseen vaikkapa kirjoittaakseen jonkun muita haukkuvan piiiiiiiiiitkän artikkelin jonnekin 8)
Kalessin
Adrian Monk

mua alkaa vituttaa entistä enemmän, kun ajattelenkin jotain urheilua, lauantaina olisi ratsastusvaellus ja vituttaa jo valmiiksi, kun en nyt oikein tiedä onko se turvallista vai ei. ja niin kyllä mua ehkä helpottaisi, jos pääsisin nokkimaan ihmisten silmiä ja korvia ja liihottelemaan sitten itseensä tyytyväisenä läheisen puun oksalla naureskelemaan paskaisesti....prkl...
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Pelkkää kuraa, soraa ja likaa
ei jaksa pakastaa
Sillä on tosiaan päässä vikaa
joka tätä keliä rakastaa
Piirun verran yläpuolen nollan jököttää
tuo lämpömittari tyly ja autot paskaa lennättää

Rapalätäkköä kierrän
että tennarit kastu ei
Päänahan verille hierrän
mutta vitutus katoo ei
Kapakassa on ainakin kuivaa
se ikuinen totuus on
kun katson kyypparia nuivaa joka mulle toi lonkeron

Ei kahta samanlaista
olotilaa löytyne
kun ei sada eikä paista
eikä pakkanen pistele
Voi kun tätä keliä
ei tulis enää koskaan
Sillä tosi on saatana
se että mä VIHAAN LOSKAA!
-Klamydia-
Misery is almost always the result of thinking.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Otti aivan vietävästi päähän vielä äsken, mutta noiden Kalessin huuhkaja-avautumisten jälkeen ei voi kuin hymyillä :D

Luin miehelle ääneen tuon huuhkajapätkän, totesi ottavansa uuteen pohdintaan, haluaako saattaa koskaan ketään raskaaksi.
Kalessin
Adrian Monk

^täytyy sanoa, että äsken vitutti aivan armottomasti Ilkka Kanerva ja sen uskomaton typeryys, mutta Joey...sait mut hymyilemaan :lol:
Lukittu