Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Kysymys on kai enemmän siitä, tunteeko mies itse itsensä säälittäväksi runkkariksi hinkatessaan itseään sitä lapsuudesta tutun rantalelun tuoksuista nukkea vasten.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:ai miten niin..riippuu tietenkin hieromasauvasta mutta barbara on lähinnä koomisen näköinen....tietty jos saa kiksejä kumiveneistä ja pelastusrenkaistakin...tai niistä puhallettavista krokotiileista ja....
Niimpä ja jotkut muovisesta pätkästä :lol: Sama asia, tuskin sen enempää todellisuutta lähellä on sekään ku joku kuminukke.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Lizzie B. kirjoitti:Kysymys on kai enemmän siitä, tunteeko mies itse itsensä säälittäväksi runkkariksi hinkatessaan itseään sitä lapsuudesta tutun rantalelun tuoksuista nukkea vasten.
Hahaha, aivan :lol: En minä ketään tuomitse lelujen perusteella, enkä oikein koe että sitä muutkaan tekisivät. Tuomio lähtee itsestä :D
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lizzie B. kirjoitti:Kysymys on kai enemmän siitä, tunteeko mies itse itsensä säälittäväksi runkkariksi hinkatessaan itseään sitä lapsuudesta tutun rantalelun tuoksuista nukkea vasten.
:lol: Totta.

Ihan sama meikäläiselle, jos joku haluaa välineurheilla, itselleni ei oikein maistu... :shock:

Miksi banaanit ovat Tertussa? Se on ihan Tertun oma asia!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

:lol: :lol: :lol: Repesin totaalisesti, tuli heti mielikuva, jossa ruma mies puskee nukkea puolikovalla ja sadattelee ääneen: "Voi vittu mikä säälittävä runkkari mä olen.." Niinku piru ja enkeli istuis olkapäillä, ei mies pysty oikeen keskittyyn hommaan :lol:
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Tämä on niin totta, että...
Kuva
Heh. Selittäkääpä tuo femakot!
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

^Tarkoittaa todennäköisesti vain sitä, että tuon on tehnyt säälittäväksi itsensä tunteva runkkarimies.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Kuva
Tässä taas räikeä esimerkki femakoiden harjoittamasta miesten esineellistämisestä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Lizzie B. kirjoitti:^Tarkoittaa todennäköisesti vain sitä, että tuon on tehnyt säälittäväksi itsensä tunteva runkkarimies.
Todennäköistä.. :P
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kuva

NIII!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^justjust....mulla olisi tälle paavolle kyllä paljon asiaa, jos sattuisin hänet kohtaamaan. mutta onneksi paavo on niin viisas mies, ettei ole ajatellut asiaa ollenkaan siltä kantilta, että häntäkään ei olisi jos naiset eivät olisi täällä maailmaa pilaamassa. tosin ymmärrän tämän kommentin täysin, onhan siis rikos ihmisyyttä, esteettisyyttä ja älykkyyttä kohtaan tuottaa paavon kaltaisia tähän maailmaan. :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Kale! Paavo on bongattu Helsinginkadun Alkon likeisen aukion leipäjonossa, tai ainakin röhnöttämässä sen liepeillä. Ei kun sinne palautetta antamaan!!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täytyy pitää toi mielessä, kun seuraavan kerran osun kulmille.... :twisted:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kyllä ne miesten ja naisten väliset eroavuudet alkaa pikkuhiljaa häviämään.
Etsin uusia meikkisivustoja ja törmäsin tähän.
Ainoa epäkohta minkä huomasin on se, että miesten eyeliner on hinnaltaan kolminkertainen.
Hmmm...Vai onko se sitten niin paljon laadukkaampaa kuin naisten vastaava? :lol:
No niin pojjaat, ei kun ostoksille.... :)

http://www.miehenkauppa.fi/4voo-enhanci ... p-226.html
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Tiina kirjoitti:Kyllä ne miesten ja naisten väliset eroavuudet alkaa pikkuhiljaa häviämään.
Etsin uusia meikkisivustoja ja törmäsin tähän.
Ainoa epäkohta minkä huomasin on se, että miesten eyeliner on hinnaltaan kolminkertainen.
Hmmm...Vai onko se sitten niin paljon laadukkaampaa kuin naisten vastaava? :lol:
No niin pojjaat, ei kun ostoksille.... :)

http://www.miehenkauppa.fi/4voo-enhanci ... p-226.html
Miesten rajauskynästä ei kukaan ollut kirjoittanut käyttökokemuksia. Onkohan kukaan edes kokeillut? Pitäiskö meikäläisen ensimmäisenä...? No en varmaan, hah.
Vastaa Viestiin