Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
En ole ihan valmis niin sanomaan, koska tuntemani muslimit ovat "hieman" kuumakalleja luonteeltaan. Vähemmästäkin heidän kasvonsa synkistyvät, ja minulla on sentään itsesuojeluvaisto tallessa.
Tunnetko muslimeja henkilökohtaisesti?
Tunnetko muslimeja henkilökohtaisesti?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Työkavereissani ollut muutama. Ehkäpä paras oli ex-jugotaustainen, silloin saksalainen jo. Hän oli rento ja loistotyyppi, mutta kotihommat yllättivät. Siellä oli huppupäinen palvelija, jota tämä mukava mies kutsui vaimokseen.. Sen sanon suoraan, etten ensimmäisenä ole näihin uusiin tulijoihin tutustumassa. Mulla on jo kaverit, enkä pidä uskovaisten logiikasta muutenkaan.
Onko valon lisääntyminen vaikuttanut uneesi, kuumuushan ei täällä Suomessa ole ainakaan vielä vaikuttanut?
Onko valon lisääntyminen vaikuttanut uneesi, kuumuushan ei täällä Suomessa ole ainakaan vielä vaikuttanut?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ei ole. Ensin laitetaan sälekaihdin kiinni ja sitten rullataan vielä pimennysverho päälle. Ei paljon valot pilkistele.
Oletko käynyt avantouimassa koskaan?
Oletko käynyt avantouimassa koskaan?
En ole, enkä ehkä haluakaan.
Oletko ollut uimakoulussa?
Oletko ollut uimakoulussa?
Olin. Kipusin uimamaisteriksi asti. Priimusmaisteria en edes yrittänyt (liian korkea hyppy
).
Oletko jo käynyt tänä keväänä järvessä/joessa/meressä uimassa?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
En ole, mutta saman priimusmaisterin ongelman olen kokenut jo vuosikymmenia sittenThelea kirjoitti:Olin. Kipusin uimamaisteriksi asti. Priimusmaisteria en edes yrittänyt (liian korkea hyppy).
Vaari otti kuvia uimastadionin lehtereilta. Uimakandidaatin ja -maisterin kangasmerkit onneksi ovat viela tallessa.
Meri vai jarvi uimataidon opetteluun?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Meri, koska se on lämpimämpi kesillä kuin järvi.
Katse kohti juhannusta: Pysytteletkö kotosalla vai riennätkö mökille vai vaihtoehto kolme?
Katse kohti juhannusta: Pysytteletkö kotosalla vai riennätkö mökille vai vaihtoehto kolme?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
En vietä Jussia lainkaan. Lähden noihin aikoihin joka vuosi ulkomaille.J.Maybrick kirjoitti:Meri, koska se on lämpimämpi kesillä kuin järvi.
Osaatko purjehtia?
- Kasvatan omenoita ja haluan antaa sinullekin yhden. Katso, leikkaan omenan kahtia ja syön itse toisen puolen - näet, että omena ei voi olla myrkytetty!
En, vaikka merimerkit osaankin. Haluaisin kyllä opetella, mutta ne kurssit on aika kalliita.
Oletko ollut koskaan purjeveneessä (Tall ships racen laivoilla käynti lasketaan
)?
Oletko ollut koskaan purjeveneessä (Tall ships racen laivoilla käynti lasketaan
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Olen juu.
Mitä deodoranttia käytät ja miksi juuri sitä?
Mitä deodoranttia käytät ja miksi juuri sitä?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Jotain ihme kiveä. Tuntuu luonnollisemmalta, vaikka en tiiä onko oikeesti.
Mikä mielimusiikki nuoruudestasi ei ole kestänyt aikaa, vaan on pahasti menettänyt hohtonsa?
Mikä mielimusiikki nuoruudestasi ei ole kestänyt aikaa, vaan on pahasti menettänyt hohtonsa?
Poikabändit
Oletko menossa festareille tänä kesänä?
Oletko menossa festareille tänä kesänä?
Olen. Vippiliput takataskussa odottamassa.
Oletko jo maistellut tämän kevään tuoreita hiirenkorvia ja kuusenkerkkiä?
Oletko jo maistellut tämän kevään tuoreita hiirenkorvia ja kuusenkerkkiä?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
En maistellut, mutta muuten olen ihastellut jo.
Oletko kokeillut sipulimaitoa flunssalääkkeenä?
Oletko kokeillut sipulimaitoa flunssalääkkeenä?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
En. Ajatuskin on jo...karmiva.
Syötkö terveellisesti?
Syötkö terveellisesti?