typeryksetPitBull kirjoitti:tekopyhyys
Ärsyttää Murha.infossa->
Juu, voin olla tyhmä mutta mä sentään myönnän senskoone kirjoitti:typeryksetPitBull kirjoitti:tekopyhyys![]()
![]()
![]()
En ole, Olipahan aikaa tehdä muutakin kuten rekata parille muullekkin forumille tunnukset.Arlene kirjoitti:En ole katkera, mutta kuitenkinPitBull kirjoitti:tekopyhyys
Kuulema allekirjoitukseni rikkoi lakia koska siinä oli erään biisin sanat. Sama biisi esiintyy myöskin eräässä elokuvassa
Ei voi mitään, mutta mua sieppaa ihan tajuttomasti tämä nimimerkki "pekkaeric". Kirjoituksien puolesta ei haittaa yhtään, tervetuloa vaan, mutta tuo nimimerkki.. Onkos tuo nyt ihan sopivaa kuiteskaan.. 
Lisätty myöhemmin: Mickey Knoxin allekirjoitus: "And so kiddies... death for all, right right?! RIGHT RIGHT!!"
En tiedä miten nää nyt hyppii silmille näin pahasti tänään vai olenko kenties huonolla luonnolla tänään
Lisätty myöhemmin: Mickey Knoxin allekirjoitus: "And so kiddies... death for all, right right?! RIGHT RIGHT!!"
En tiedä miten nää nyt hyppii silmille näin pahasti tänään vai olenko kenties huonolla luonnolla tänään
Samaa mieltä oon sun kanssas tässä että asiaton nimimerkki ja myös tuo allekirjoitus on hiukka...tyhmä, mutta kuitenki tiedän ite myös monta alaikästä jotka on tasoltaan melko älykkäitä.Ikäistään älykkäämpiä jopa. Joten ehkä vähän turhaa yleistää tuota ikä asiaa? jokainen on oma tapauksensa. Annetaan mahdollisuus siis..eikös?Aariel kirjoitti:Ei voi mitään, mutta mua sieppaa ihan tajuttomasti tämä nimimerkki "pekkaeric". Kirjoituksien puolesta ei haittaa yhtään, tervetuloa vaan, mutta tuo nimimerkki.. Onkos tuo nyt ihan sopivaa kuiteskaan..
p.s. Ja vaikka tekstistä vois päätellä niin ite en ole alaikänen..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Minua ärsyttä monen käyttäjän suhtautuminen väkivaltaan, toisaalla sitä kauhistellaan ja toisaalla taas ollaan valmiita kayttämään väkivaltaa rangaistuksena ja kostotoimenpiteinä. Jotenkin kummasti ihmiset näkevät väkivallan hyväsyttävänä, kun se heille sopii. Moni pahoinpitelyhän on voinut hyvin olla omankädenoikeutta ja kostoa jostakin. Nämä asiat vain tulevat harvemmin jutuissa esiin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Rimma: En ole ajatellutkaan sau alaikäisenä. Enkä usko, että kauiheen moni täällä on alaikäinen ja jos on, niin sen ehkä hoksaapi ja tottahan se on, osa on fiksuja, osa aikuisista taas hyvinkin tyhmiä.. (tulipas tässä eräskin mieleen, joku saattanee ehkä arvata..)
Jamppa: Totta, syyllistyn tuohon itsekin. Se on aina miltä kantilrta asioita katselee..

Jamppa: Totta, syyllistyn tuohon itsekin. Se on aina miltä kantilrta asioita katselee..
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Samaa mieltä. Lukisin samaan kuuluvaksi myös sen, että jos joku ampuu vaikka kasan ihmisiä ja sen jälkeen itsensä, niin päivitellään että voi perkele, ei olisi pitänyt noin helpolla päästä, olispa se elossa niin kärsis tuomionsa. Sitten, jos käy niinkin ikävästi että tekijä jää eloon, syystä tai toisesta, niin mietitään, että millä keinoilla se saadaan hengiltä. Tämä on ehkä pahin ristiriita mihin olen näissä jutuissa ikinä törmännyt. Ihmiset on valmiita tappamaan tappajan, eivätkä ole minusta yhtään sen parempia siinä suhteessa kuin tappaja itsessäänkään.jamppa kirjoitti:Minua ärsyttä monen käyttäjän suhtautuminen väkivaltaan, toisaalla sitä kauhistellaan ja toisaalla taas ollaan valmiita kayttämään väkivaltaa rangaistuksena ja kostotoimenpiteinä. Jotenkin kummasti ihmiset näkevät väkivallan hyväsyttävänä, kun se heille sopii. Moni pahoinpitelyhän on voinut hyvin olla omankädenoikeutta ja kostoa jostakin. Nämä asiat vain tulevat harvemmin jutuissa esiin.
Mutta kaippa sitä jokaisessa on se pimeä puoli.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
jamppa kirjoitti:Minua ärsyttä monen käyttäjän suhtautuminen väkivaltaan....Jotenkin kummasti ihmiset näkevät väkivallan hyväsyttävänä, kun se heille sopii.
Mikähän tuossa nyt on niin ihmeellistä? Varmaan jokaisella ihmisellä se menee noin, vaikka ei itse sitä myöntäisikään.
Mutta hyvä pointti sulta toi että jonkun väkivalta voi olla kostoa jostakin aiemmasta väkivallasta. Väkivallanteot kuten ihmisetkään eivät ole samanlaisia aina ja kaikkialla, samanarvoisuudesta puhumattakaan. Ei ole olemassa esim. mitään standardi-tappoa. Varmasti moni tapettu on ansainnutkin tulla tapetuksi, monet taas eivät. Enemmän tai vähemmän oikeutettua väkivaltaa. Tästä voisi jatkaa loputtomiin. Varmaan tästäkin joku harmistuu mutta saadaan ainakin keskustelua.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.