Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

EuroJR kirjoitti:Vitutukseen auttaa urheilu tai toisaalta vitutuksen voima kannattaa käyttää hyväkseen vaikkapa kirjoittaakseen jonkun muita haukkuvan piiiiiiiiiitkän artikkelin jonnekin 8)

Hahhaa...
Tuo on totta.
Silloin kun on oikein suuren vitutuksen vallassa kannattaa purnata itseä vaivaavista asioista esim.johonkin lehteen.
Siinä syntyy kaikista parhaat kirjoitukset ja monesti on jotain alkanut tapahtumaankin. :lol:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kolmatta päivää jatkuva pääkipu. Ärsyttää tosissaan. Välillä lievenee, välillä jyskyttää niin ettei pysty ajattelemaan/nukkumaan.

En käytä särkylääkkeitä, joten meinaa hieman kammeta.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

RÄÄH! VITUN VITUN VIDDU! Miten on mahdollista että keskiviikko on ainoa viikonpäivä jolloin sali aukeakin vasta 11? Minä kun olin paikalla kello 10!? Jessus, just ku oon alottanut salilla käynnin aktiivisesti, kaveri lopetti ja nyt käyn ihan yksin. Ja nyt kun olisin mennyt yksin nii eiköhä koko paikka oo kiinni, jessus poltan koko paikan LÖFKJSKÖFJELGDFOK >KLÖGDFJJI... HHH::: HHH.. HHH...

Nonii, rauhotuin vähän.
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

VoDKa kirjoitti:Kolmatta päivää jatkuva pääkipu. Ärsyttää tosissaan. Välillä lievenee, välillä jyskyttää niin ettei pysty ajattelemaan/nukkumaan.

Itse saan päänsäryn pois (ainakin hetkeksi) painamalla noin minuutin ajan "niskakuopista" takaraivon puolelta. Kokeile..?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

VoDKa kirjoitti:Kolmatta päivää jatkuva pääkipu. Ärsyttää tosissaan. Välillä lievenee, välillä jyskyttää niin ettei pysty ajattelemaan/nukkumaan.

Mitäs jos pysyisit poissa netistä ja koneelta ylipäätään muutaman päivän tai viikon. Ehkä siinä samalla muidenkin päänsärky helpottaisi :wink:

Tänään ei ärsytä erityisesti mikään. Perusvitutus, jossa ei siis ole mitään ylitse muiden. Eiköhän se iltapäivällä ala kun kaupan kassajonossa on taas joku hidastelija ja/tai vihannesten punnituksen sekä hintalapun unohtanut mölli.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Doctor Lecter kirjoitti:

Mitäs jos pysyisit poissa netistä ja koneelta ylipäätään muutaman päivän tai viikon. Ehkä siinä samalla muidenkin päänsärky helpottaisi :wink:
Netti on työpaikkani, joten en. ;)

Ja sinut palkitaan tänään; Olen poissa koneelta ainakin iltaan asti.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Loka kirjoitti:

Itse saan päänsäryn pois (ainakin hetkeksi) painamalla noin minuutin ajan "niskakuopista" takaraivon puolelta. Kokeile..?
Sama juttu toimii omalla kohdallani, mutta ohimoista painaen.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Torakkatar
Alokas

Viesti Kirjoittaja Torakkatar »

Huonosti nukutun yön jälkeen, kaiken kruunasi hieno ilmalento perseelleen keskellä kaupunkia :roll:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

VoDKa kirjoitti:[Netti on työpaikkani, joten en. ;)
Niin mutta :o jos on päänsärkyä jo pidemmän aikaa, niin eikö se ole jo syy sinänsä olla töistä = netistä/tietokoneelta poissa.

Ei kai se työ nyt niin tähdellistä ja korvaamatonta ole, etteikö voisi itseään hoitaa välillä?

Kukaan meistä ei ole korvaamaton. Sen voi toki testata jos epäilyttää; sormi ämpäriin, joka on täynnä vettä. Ota sormi pois, jäikö kolo? Jos jäi, olet korvaamaton.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En saanu kirjettä... :( Ärsyttää ***tana! Piti tulla jo eilen. Saa kyllä ympäri korvien :twisted:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pankki, ois taas Nordean tilausta Katsa & Vodka co. :lle. Saakeli että osaan vihata virastoissa ramppaamista. Aina puuttuu joku kuitti, tosite, asiakirja, kopio, todistus, jäljennös............Ruaaaaaah!!! :evil:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Valvoin puoli viiteen. Heräsin yhdeksältä, tunnin myöhässä, valmiiksi kiukkuseina. Varmuuden vuoksi ilmoitin heti asianosaisille, että aion olla koko päivän vittuuntunut. Olen tottunut jo siihen, että urheilemaan pääsee heti aamunkoitteessa, ja kun ei sitten ihan heti aamusta pääsekään, vituttaa koko päivän.

Puhumattakaan sitten tuosta mieltäylentävästä tiskirättikelistä. Ah tätä pakkastalvea.

Ja tietysti koko perhe on tulossa kipeäksi, toinen koira- ja toinen ihmisedustaja on jo, me muut ollaan tulossa kovaa vauhtia perästä.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Päätin säästää parturikuluissa ja nyt otsatukka on kuin Mäkelän sialla. :?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää tänään kun pää tuntuu niinkuin olis puolillaan sahanpuhuja. Mutta tuo Tiinan ylläoleva oli hauska juttu...meilläpäin ei tunneta tätä Mäkelän sikaa, Mäkelöitä kylläkin... :lol:
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mua ärsyttää se, että mua vituttaa niin armottomasti ihan kaikki, ettei tässä ole jumalauta enää mitään tolkkua!!!!!saatanan vitun perkeleen helvetin VITTU!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu