Mikä ärsyttää tänään?
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Tiedättekö sellaiset päivät, kun herää aamulla ja heti on hirveän saamaton ja laiska olo, vaikka ei ole vielä edes ehtinyt jättää mitään tekemättä?
Tänään on sellainen päivä.
Vituttaa ylipäätään tällainen työskentely- ja opiskelumoraali, että kun etukäteen päättää että NYT pidän lomaa sen verran, että jaksan sitten taas vääntää, niin koko loman tuntuu siltä että on laiska paskiainen, joka yrittää luistaa velvollisuuksistaan.
Tänään on sellainen päivä.
Vituttaa ylipäätään tällainen työskentely- ja opiskelumoraali, että kun etukäteen päättää että NYT pidän lomaa sen verran, että jaksan sitten taas vääntää, niin koko loman tuntuu siltä että on laiska paskiainen, joka yrittää luistaa velvollisuuksistaan.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
villivadelma
- Jane Marple
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Ajattelin vain sun kiinteää kytköstä Alibiin.
En tarkoittanut millään pahalla.
Itselle nauraminen on sitä paitsi vapauttavaa, kuten olen saanut kivuliaasti oppia. Suosittelen kaikille.
Tässä hilpeä kuva piristykseksi:

Ja Lecter ei sitten suutu tästä.
En tarkoittanut millään pahalla.
Itselle nauraminen on sitä paitsi vapauttavaa, kuten olen saanut kivuliaasti oppia. Suosittelen kaikille.
Tässä hilpeä kuva piristykseksi:

Ja Lecter ei sitten suutu tästä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Pitäisi lähteä koulusta hakemaan jotain missä kerrotaan milloin on kokeet ja mitkä alueet. Tietävät sähköpostin minun sekä huoltajani, eivätkä silti voi laittaa postia vaan laitattavat minut hakemaan. Ja nytten kun taas yritin niin ovet olivat kiinni. Ja jos en ole samanapäivänä salille menossa, niin en ole koulullekaan, ne kun ovat aivan lähekkäin toisiansa. Vitutuksen saa aikaan se, että minun pitäisi kuulemma huomenna hakea tai lähtee kone, kuukausirahat ja kännykkä, samoin pitäisi alkaa käymään TAAS jollakin terapiahomolla, eikö se 5 vuotta riittänyt!? Ja sekin vielä että huomennahan en olisi salille edes menossa, ja heti kun tämän sanoin niin alkoi tavanomainen selittely että minut otetaan pois ja laitetaan koulukotiin tai muualle paskaan...
Taas näitä päiviä jolloin tekee mieli kiivetä korkealle, ja hypätä alas.
Taas näitä päiviä jolloin tekee mieli kiivetä korkealle, ja hypätä alas.
What you do... Makes you who you are.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tai: Tulen silloin ja silloin.Howler kirjoitti:Ihmiset, jotka sanoo "soitan silloin ja silloin", mutteivät sitten soitakaan.
Tai: Olen valmis silloin ja silloin.
Tai: Kerron siihen mennessä.
Tai: Oo valmiina, tuun hakemaan silloin ja silloin. Ja tyyppiä ei kuitenkaan näy sovittuun aikaan.
Perkeleellisiä. Arvostan täsmällisyyttä ja lupauksien pitämistä, joten tuo ei ota muuta kuin perkeellisesti aivoon.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.