Saiskos rankan työpäivän päälle jotain rentouttavaa?
Pub Prison **AVATTU**
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^ Minullekin voisi kelvata pieni tömpsy... on meinaan nää vapaapäivät paljon rankempia kuin työpäivät konsanaan. Aamulla auton jarruremontti ja kampaaja, sitten iltapäivällä yllättävä sähkökatko juuri kun luulin aloittavani minfoilun... varsinaisia SS-miehiä nuo Suur-Savon Sähkön "asentajat"
-nälkäkin on, että melkein näköä haittaa, mutta silloinhan se viinakin nousee helpommin päähän...-
-nälkäkin on, että melkein näköä haittaa, mutta silloinhan se viinakin nousee helpommin päähän...-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Heishan pojat, mäkin tulin tänne, ku toi sisäänheittäjä kässki ja sanoi ett nyt on happy hour, hik!
Tampereen Tyttö, moi, ja Tiina, iik!!
Ei helevatti, ny mä oon jurris, mää nään kaiken kahtena: kato, maija turjukka, nääks mä oikein, ihan ku tuol baaris olis Eppu74, mut miks sillä on kaksoisolentonsa hartioillaan, apuaaaa
Tampereen Tyttö, moi, ja Tiina, iik!!
Ei helevatti, ny mä oon jurris, mää nään kaiken kahtena: kato, maija turjukka, nääks mä oikein, ihan ku tuol baaris olis Eppu74, mut miks sillä on kaksoisolentonsa hartioillaan, apuaaaa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Jesh, tytöt saa tapella!!! Kuka ottaa haasteen vastaan? Maija, tarjoa vähän lisää häppää niin saadaan kunnon kissatappelu aikaiseksi!

...edit: mihin sijoittaisin ekan tonnini???
...edit: mihin sijoittaisin ekan tonnini???
Viimeksi muokannut Kylli, Ke Helmi 13, 2008 11:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heh, ihan kiltistihän täällä on oltu.... (ja halvallakin olen päässyt)
Loppukirin paikka, Happy Hour alkaa nyt ja loppuu tasan tunnin päästä, sen jälkeen joku muu kuin turjukka saa luvan maksaa
Missäs ne kaikki minfon rahamiehet luuraa? Onko menneet laittamaan rahansa siihen huutiksen Susannaan, vai

Loppukirin paikka, Happy Hour alkaa nyt ja loppuu tasan tunnin päästä, sen jälkeen joku muu kuin turjukka saa luvan maksaa
Missäs ne kaikki minfon rahamiehet luuraa? Onko menneet laittamaan rahansa siihen huutiksen Susannaan, vai
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-