Niin en mä meinannukkaan että luulisit.Kunhan vaan vahvistin tiedoksi koska niin aloin alaikäsiä puolustella..Tiedän myös yhen erittäin asiallisen alaikäsen tällä palstalla mut jääkööt asia siihenAariel kirjoitti:Rimma: En ole ajatellutkaan sau alaikäisenä. Enkä usko, että kauiheen moni täällä on alaikäinen ja jos on, niin sen ehkä hoksaapi ja tottahan se on, osa on fiksuja, osa aikuisista taas hyvinkin tyhmiä.. (tulipas tässä eräskin mieleen, joku saattanee ehkä arvata..)
Ärsyttää Murha.infossa->
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Kalessin
- Adrian Monk
mulla ei ole kyllä haisuakaan muista alaikäisistä kuin Hessu ja kuten olen jo aiemminkin sanonut, Hessu on ihan paikkansa ansainnut tässä jengissä. Jos sellainen, ajoittain chatissa valloillaan oleva teinimeininki lisääntyy, sitten varmasti alkaa tympäistä, mutta toistaiseksi olen ihan tyytyväinen näin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tuo kans aiheuttaa lievää tuurhautumista ja siinä sitten runkata hiirttä "edellinen" ja "lähetä" ja ees ja taas.Loka kirjoitti:Mikään muu ei juurkaan vituta, PAITSI "et voi tehdä uutta viestiä heti toisen perään" -teksti, jonka vaadin poistettavaksi palstalta.On sen verran ärsyttävä kun muokattuakaan tekstiä ei saa heti lähettää. Kiireinen nainen, kattokaas...
-
Kalessin
- Adrian Monk
^yhdyn aarielin molempiin ylläoleviin viesteihin. ihmettelin tässä taannoin, että miten ollaankin onnistuttu säästymään jennien tikkarikerhon kostolta ja häiriköinniltä näinkin kauan, mutta sitten tulin lopputulokseen, että se varmaan johtuu siitä, että jennie on ainoa joka osaa lukea ja kirjoittaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Raid
Kun viestiketju tulee liian pitkaksi ei ketju enaan toimi vaan alkaa takerrella. Ja niin valitettavaa kuin se onkin niin ihmiset eivat aina jaksa lukea mika ketju on "uusin" joten ne on lukittavaLoka kirjoitti:Uusi arkisto systeemi on ihan perseestä. Miksi noita ketjuja edes pitää lukita, kyllä ne siitä putoaa alas eikä kukaan kirjoita vanhoihin jos uusi vastaava on tarjolla.
Kaikki tallaiset viestiketjut on arkistoitu yhteen paikkaan selkeyden vuoksi.
Munkin mielestä ne toimii selkeimmin noin yhteen paikkaan arkistoituna, muutenhan ne jäävät aina osioiden ensimmäisiksi, mikä sitten taas ärsyttää silloin joskus kun tapaus vihdoin on vanhentunut ja loppuunkäsitelty.Loka kirjoitti:Selkeyden?Raid kirjoitti: Kaikki tallaiset viestiketjut on arkistoitu yhteen paikkaan selkeyden vuoksi.Ok, meillä on eri käsitys sanasta "selkeä." Selkeää olisi, jos pinot olisivat niille varatuissa osioissa kuten ennenkin.
Ja Loka hei, eihän täällä pyöriminen oikeastikaan vaadi mitään korkeakoulututkintoa, että ei sitä uusimman viestiketjun selvittämistä voi kaikilta vaatia