Ärsyttää Murha.infossa->
nettimaailman linkit eivät aina tuo faktaa asioihin. Tieto saattaa löytyä muualta esim. silloin kun puhutaan rikosten selvittämiseen käytetyistä tutkinta menetelmistä..jos näistä olisi enemmän tietoa palstalla vierailevilla niin monilta jankkauksilta säästyttäisiin. Ihan turhaa tänne kuitenkaan on pistää mitään tietopuolista tuolta saralta kun ei ole antaa linkkiä mistä tieto löytyisi, se kun tuntuu olevan tietyill eihmisille se autuaaksi tekevä asia...sehän toki olisi mahtavaa jos vaikka rikolliset voisivat päivittää tietonsa täältä netin kautta kyseisiin asioihin....
nyt en kuitenkaan puhu tuosta asiasta mistä marsalkka kirjoittelee, siihen sanoisin vain että lehdistö spekuloi asialla pitkään niinkuin ihmiset täälläkin j akun sitten annettiin faktaa miten asia on niin se oli ok kaikille muille paitsi tälle jankkaajalle joka edelleen esittelee asiaa siellä sun täällä. Sehän tässä murha.infossa on mukavaa että jossain vaiheessa yleensä faktat löytävät tiensä tännekin ja omat spekulaatiot asioista voi päivittää tai unohtaa kokonaan...
nyt en kuitenkaan puhu tuosta asiasta mistä marsalkka kirjoittelee, siihen sanoisin vain että lehdistö spekuloi asialla pitkään niinkuin ihmiset täälläkin j akun sitten annettiin faktaa miten asia on niin se oli ok kaikille muille paitsi tälle jankkaajalle joka edelleen esittelee asiaa siellä sun täällä. Sehän tässä murha.infossa on mukavaa että jossain vaiheessa yleensä faktat löytävät tiensä tännekin ja omat spekulaatiot asioista voi päivittää tai unohtaa kokonaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aivan! Tämäkin tieto saatiin todennäköisesti jostain ihan muualta kuin netistä:cicero kirjoitti:nettimaailman linkit eivät ain atuo faktaa asioihin. Tieto saattaa löytyä muualta esim. silloin kun puhutaan rikosten selvittämiseen käytetyistä tutkinta menetelmistä..jos näistä olisi enemmän tietoa palstalla vierailevilla niin monilta jankkauksilta säästyttäisiin. Ihan turhaa tänne kuitenkaan on pistää mitään tietopuolista tuolta saralta kun ei ole antaa linkkiä mistä tieto löytyisi, se kun tuntuu olevan tietyill eihmisille se autuaaksi tekevä asia...sehän toki olisi mahtavaa jos vaikka rikolliset voisivat päivittää tietonsa täältä netin kautta kyseisiin asioihin....
Olisipa mielenkiintoista tietää, mistä tieto löytyi, mutta sitä ei varmaan voi paljastaa, etteivät rikolliset voi päivittää tietojan täältä netistä.Kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Cicero, sinä et kyllä ollut mielessäni, kun puhuin tekaistuista identiteeteistä. Tarkennan vielä: nämä tekoihmiset vetoavat omaan asiantuntemukseensa ja mitätöivät muiden mielipiteet ja oikeastaan oikeuden puhuakkin. Heidän kommenteistaan kuitekin voi paistaa typeryys tietämättömyys aiheena olevasta asisiasta. Sinä et kuitenkaan niin tee, vaikka mielstäni oletkin joskus jalat irti maasta.cicero kirjoitti:Mistäs konsta tietää kirjoittajien oman todellisen olemuksen? Onko ikinä tullut mieleenkään että monella voi olla tietoa ja osaamista enemmänkin kuin pystyy tänne kirjoittamaan koska tunnistaututumisen vaara on silloin liian suuri?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mitä meinaat akkamafialla?pekkaeric kirjoitti:En voi ymmärtää tätä akkamafiaa, joka taatusti muodostaa kuppikuntia iänkaikkisesta iänkaikkiseen.Aariel ja Rimma,pyydän ehdotuksia uutta nimimerkkiäni koskien. Tarkoitukseni ei ole ollut tosiaankaan loukata ketään!
Nimimerkkejä ja nimiä on niin paljon, kuin kirjainyhdistelmiä keksii, siksi sinun valintasi ihmetyttää, nimesi tuskin on pekkaeric. Ei se mua suoranaisesti loukkaa, mutta pidän sitä kyllä jotenkin kieroutuneena.
Kyllä mulla äidinkielentaidot on hallussa. Pekkaeric pienellä kirjoitettuna on mulle just sama asia kuin se olisi kirjoitettu isolla. En vain ymmärrä nick-valintaasi, se siitä. Henk.koht en ole loukkaantunut nickistäsi.pekkaeric kirjoitti:Kirjoitin tuon nimen pienellä.Jokainen äidinkielentaitoinen kai ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Olen pahoillani, jos olen loukannut sinua. Akkamafialla tarkoitan pahanpuhumista kahden naisen kesken kolmannesta osapuolesta.
En myönnä puhuneeni paskaa sinusta kenenkään kanssa. Mitä paskaa puheissani on ollut? Ilmaisin vain mielipiteeni mikä ärsyttää ja varmaan otsikon osaat lukea mikä topicci tämä on. Piste.
No siitä kun vaan jonkun keksit, ei se niin vaikeaa ole. Miksi juuri mun pitää sitä ehdottaa? Kyllä mä keksin vaikka sata nikkiä, mutta sehän on sun nikkisi, ei mun.pekkaeric kirjoitti:En räyhää todellisuudessakaan kenenkään kanssa, saati sitten virtuaalisesti. Jos sulla on ehdottaa kauniimpaa nimimerkkiä, niin avoin olen sille...