Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

nettimaailman linkit eivät aina tuo faktaa asioihin. Tieto saattaa löytyä muualta esim. silloin kun puhutaan rikosten selvittämiseen käytetyistä tutkinta menetelmistä..jos näistä olisi enemmän tietoa palstalla vierailevilla niin monilta jankkauksilta säästyttäisiin. Ihan turhaa tänne kuitenkaan on pistää mitään tietopuolista tuolta saralta kun ei ole antaa linkkiä mistä tieto löytyisi, se kun tuntuu olevan tietyill eihmisille se autuaaksi tekevä asia...sehän toki olisi mahtavaa jos vaikka rikolliset voisivat päivittää tietonsa täältä netin kautta kyseisiin asioihin....

nyt en kuitenkaan puhu tuosta asiasta mistä marsalkka kirjoittelee, siihen sanoisin vain että lehdistö spekuloi asialla pitkään niinkuin ihmiset täälläkin j akun sitten annettiin faktaa miten asia on niin se oli ok kaikille muille paitsi tälle jankkaajalle joka edelleen esittelee asiaa siellä sun täällä. Sehän tässä murha.infossa on mukavaa että jossain vaiheessa yleensä faktat löytävät tiensä tännekin ja omat spekulaatiot asioista voi päivittää tai unohtaa kokonaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:nettimaailman linkit eivät ain atuo faktaa asioihin. Tieto saattaa löytyä muualta esim. silloin kun puhutaan rikosten selvittämiseen käytetyistä tutkinta menetelmistä..jos näistä olisi enemmän tietoa palstalla vierailevilla niin monilta jankkauksilta säästyttäisiin. Ihan turhaa tänne kuitenkaan on pistää mitään tietopuolista tuolta saralta kun ei ole antaa linkkiä mistä tieto löytyisi, se kun tuntuu olevan tietyill eihmisille se autuaaksi tekevä asia...sehän toki olisi mahtavaa jos vaikka rikolliset voisivat päivittää tietonsa täältä netin kautta kyseisiin asioihin....
Aivan! Tämäkin tieto saatiin todennäköisesti jostain ihan muualta kuin netistä:
Kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret.
Olisipa mielenkiintoista tietää, mistä tieto löytyi, mutta sitä ei varmaan voi paljastaa, etteivät rikolliset voi päivittää tietojan täältä netistä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

cicero kirjoitti:Mistäs konsta tietää kirjoittajien oman todellisen olemuksen? Onko ikinä tullut mieleenkään että monella voi olla tietoa ja osaamista enemmänkin kuin pystyy tänne kirjoittamaan koska tunnistaututumisen vaara on silloin liian suuri?
Cicero, sinä et kyllä ollut mielessäni, kun puhuin tekaistuista identiteeteistä. Tarkennan vielä: nämä tekoihmiset vetoavat omaan asiantuntemukseensa ja mitätöivät muiden mielipiteet ja oikeastaan oikeuden puhuakkin. Heidän kommenteistaan kuitekin voi paistaa typeryys tietämättömyys aiheena olevasta asisiasta. Sinä et kuitenkaan niin tee, vaikka mielstäni oletkin joskus jalat irti maasta.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä haluaisin ihan vilpittömästi tietää olenko minä tuollainen ''netti-identiteetti''.
En ole itseasiassa harrastanut tällaista ennen tätä Madeleine -caseä ja olen siis hieman ''vihreä''. Ja useinhan ihminen on itselleen sokea....:)

Palaute on paikallaan, jotta voi kasvaa!
Nuotio & Äreät Tiput
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

En voi ymmärtää tätä akkamafiaa, joka taatusti muodostaa kuppikuntia iänkaikkisesta iänkaikkiseen.Aariel ja Rimma,pyydän ehdotuksia uutta nimimerkkiäni koskien. Tarkoitukseni ei ole ollut tosiaankaan loukata ketään!
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

pekkaeric kirjoitti:En voi ymmärtää tätä akkamafiaa, joka taatusti muodostaa kuppikuntia iänkaikkisesta iänkaikkiseen.Aariel ja Rimma,pyydän ehdotuksia uutta nimimerkkiäni koskien. Tarkoitukseni ei ole ollut tosiaankaan loukata ketään!
Mitä meinaat akkamafialla? :o
Nimimerkkejä ja nimiä on niin paljon, kuin kirjainyhdistelmiä keksii, siksi sinun valintasi ihmetyttää, nimesi tuskin on pekkaeric. Ei se mua suoranaisesti loukkaa, mutta pidän sitä kyllä jotenkin kieroutuneena.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Kirjoitin tuon nimen pienellä.Jokainen äidinkielentaitoinen kai ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Olen pahoillani, jos olen loukannut sinua. Akkamafialla tarkoitan pahanpuhumista kahden naisen kesken kolmannesta osapuolesta.
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Kirjoitin tuon nimen pienellä.Jokainen äidinkielentaitoinen kai ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Olen pahoillani, jos olen loukannut sinua. Akkamafialla tarkoitan pahanpuhumista kahden naisen kesken kolmannesta osapuolesta.
Kyllä mulla äidinkielentaidot on hallussa. Pekkaeric pienellä kirjoitettuna on mulle just sama asia kuin se olisi kirjoitettu isolla. En vain ymmärrä nick-valintaasi, se siitä. Henk.koht en ole loukkaantunut nickistäsi.
En myönnä puhuneeni paskaa sinusta kenenkään kanssa. Mitä paskaa puheissani on ollut? Ilmaisin vain mielipiteeni mikä ärsyttää ja varmaan otsikon osaat lukea mikä topicci tämä on. Piste.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

taidan olla hieman tyhmä näissä asioissa mutta voisitko pekkaeric selittää mikä ero on siinä kirjoitatko sen isoilla vai pienillä kirjaimilla????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
pekkaeric
Hetty Wainthropp

En räyhää todellisuudessakaan kenenkään kanssa, saati sitten virtuaalisesti. Jos sulla on ehdottaa kauniimpaa nimimerkkiä, niin avoin olen sille...
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:En räyhää todellisuudessakaan kenenkään kanssa, saati sitten virtuaalisesti. Jos sulla on ehdottaa kauniimpaa nimimerkkiä, niin avoin olen sille...
No siitä kun vaan jonkun keksit, ei se niin vaikeaa ole. Miksi juuri mun pitää sitä ehdottaa? Kyllä mä keksin vaikka sata nikkiä, mutta sehän on sun nikkisi, ei mun.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Aattelin vaan, kun se sinua niin kiusasi. Miten olis Angel???
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Aattelin vaan, kun se sinua niin kiusasi. Miten olis Angel???
Ihan vapaasti mun puolesta, jos se omalta tuntuu :lol: Ei tuo mun asia ole.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Cicerolle vielä: jokainenhan meistä on potentiaalinen pekkaerc, kun kriittinen massa tulee vastaan.
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Cicerolle vielä: jokainenhan meistä on potentiaalinen pekkaerc, kun kriittinen massa tulee vastaan.
:shock: Nyt mulla meni kyllä ihan ohi, vaikka eihän tuo mulle ollut tarkoitettukaan. Liekkö sitten noista äidinkielen taidoistani kiinni :lol:
Lukittu