Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Mä en ole naputtanut kenenkään nimimerkistä, olen vain maininnut, että nikki "pekkaeric" ärsyttää ja tuntuu kornilta. En ole törmännyt täällä Natural_Selectoriin enkä muihinkaan mainitsemiisi. Liekö liikutaan sitten eri vesillä :roll: Jack the Ripper ei tunnu niin pahalta, aikaa on melkein miljoona vuotta tapahtumista ja se ei liippaa niin läheltä.
Tämän topicin nimi on "Ärsyttää Murha.infossa" ja tänne kirjoitin, että ko. asia ärsyttää. Ja arvon pekkaeric väittää tätä paskanpuhumiseksi ja että meillä on Rimman kanssa akkamafia, mitä tästä henkilöstä tulisi päätellä? Ei kestä minkäännäköistä poikkipuolista (jos sanomani siltä hänen mielestään vaikutti) sanaa NIMIMERKISTÄÄN! Ei edes itsestään, en missään vaiheessa mennyt henkilökohtaisuuksiin, mihin hän kyllä yrittää kovastikin mennä, mutta se ei täällä onnistu, kiitos modeille siitä :)
Lähinnä koen myös pekkaeric -nimimerkin käytön uskottavuusongelmana ja lapsellisena, jopa kierona. Pekka-Eric Auvinen teki järkyttävän teon, jäi valitettavasti historiaan ja hyvin v a l i t e t t a v a a, että jotku ääliöt jaksaa vielä ihannoida henkilöä. Mutta meitähän on moneen junaan.
Pekkaeric otti nokkiinsa ITSE rekisteröimästään nimimerkistä ja varmasti jokainen järjellä varustettu ihminen tajuaa, ettei siitä nimimerkistä kaikki tule pitämään.
Rimman kanssa avattiin suumme aiheesta ja heti hirvee räksytys päällä. Ja mitä Pekkaeric tuolla aiemmin sanoi, ettei riitelisi (?) tosielämässä kenenkään kanssa näin, saatika virtuaalisesti. Sitten kuluu pari minuuttia, niin tyyppi aloittaa hirveen räksytyksen ja henkilökohtaisuuksiin menemisen. Hohhoi

Kuka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. :roll:
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Ämmät, ämmät...
Eikö tämä ole mielestäsi hieman jo ala-arvoista? Voisin sanoa sulle sitten, että: "Pentu, pentu..." Eiks jep? Pysytään ihan asialinjalla, niin kuin sinä itse vielä eilen illalla olit sitä mieltä, mutta taisi mennä hermot parin minuutin kuluttua sen viestin kirjoittamisen jälkeen.?

Muoks. Lisätty lainaus
pekkaeric kirjoitti:En räyhää todellisuudessakaan kenenkään kanssa, saati sitten virtuaalisesti. Jos sulla on ehdottaa kauniimpaa nimimerkkiä, niin avoin olen sille...
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

MissHolmes kirjoitti:Minä haluaisin ihan vilpittömästi tietää olenko minä tuollainen ''netti-identiteetti''.
Et minun mielestäni.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Thank You. ....vaikka ei se sinun mielipide yksin maailmaa pelasta.
Mutta kuitenkin :)
Nuotio & Äreät Tiput
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kirjoitin juuri melko pitkän vastauksen kotimaan henkirikosten puolella siihen 70-luvun murhajuttuun, jonka nimim. fitness aloitti. en tallentanut kyseistä hengentuotosta ja lensi bittiavaruuteen, koska keskustelu lukittiin ykskaks.
En jaksa kirjoittaa sitä tarinaa nyt uudestaan. Mutta muistan jutusta jotain. :mrgreen:
EDIT: juttu olikin täällä jo ollut käsittelyssä, joten turhaan kärttyilin.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Ih
anaa kuiten, et sää ja rimma laitoitte kaikki ruotuun!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pekkaericillä taitaa olla teille Aariel ja Rimma, vielä jotain sanottavaa, kun vaivautuu vielä asiaan louskuttamaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin näyttää olevan mutta kyseisen tyypin meininki on tullut jo aika selväks elikkä ei hetkauta minua ainakaan mitenkään. Se harmillista just tämmösessä virtuaalimaailmassa että kuka vaan voi alkaa hyppimään silmille eikä sille mitään voi. Tosi elämässä eroteltais jyvät akanoista ihan varmasti eri keinoin.
Varmin keino on vaan oppia sietämään koska noita tulee ja menee. Sellasia ihmisiä joilla ei ole itellään kaikki hyvin kun pitää kerta alkaa toisten asioihin liiaksi puuttumaan. Pahan olon purkua, vaikka sitä ei itse niin osaisi tunnistaakkaan.
Eli ei muutakun noi tekstit toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Höh. Ja minusta kun pekkaeric on juuri hyvä ja osuva niki tänne. :oops:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Tiina kirjoitti:Höh. Ja minusta kun pekkaeric on juuri hyvä ja osuva niki tänne. :oops:

Joo, eipä tuo nimimerkki meikäläistäkään häiritse. Eri asia sitten on jos aletaan tölviä toisia ja nimitellä. Kohtuullisen asiallinen keskustelu ja ajatusten vaihto aihepiirien ympärillä tuskin häiritsee ketään. Joku häijympi avatar sattaa joskus hieman pistää silmään mutta pientähän sekin vielä on.

.
.

kaukana poissa

.
Aariel
Vic Mackey

Kalessin kirjoitti:pekkaericillä taitaa olla teille Aariel ja Rimma, vielä jotain sanottavaa, kun vaivautuu vielä asiaan louskuttamaan.
Saa sanoa, jos on jotain asiallista sanottavaa.. :) Mihinkään "ämmät, ämmät" -kommentteihin en jaksa alkaa vastailemaan. Jos jotain järkevää on, noi anti tulla vain :wink:
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Itsekin kannan sarjamurhaajan nimeä, eikä sillä ole mielestäni turhaa painoa. On toki muistettava että 1888 ja Lontoo on sen 120 vuotta ja lentomatkan päässä. Jokela ja 2007 on tossa ihan oman kokemuspiirin sisällä.

On totta että sillä on väliä mitä "arveluttavan" nikin omaava käyttäjä sanoo. Asiallinen VoDka esim. omaa kouluammuskelijaa esittävän avataren. Silti ainakaan itse en provosoidu koska Votukka ei esiinny kouluammuskelijoita ihannoivana, vaan niistä muuten vain yhteiskunnallisena/sosiaalipsykologisena ilmiönä kiinnostuneena.

Itsellänikin on avatarkuvana taiteilijan näkemys Viiltäjä-Jackista. Silti olisi mielestäni mautonta jos pekkaericillä oli kuva P.E. Auvisesta. Siis riippumatta siitä mitä pekkaeric sanoo foorumilla ja miten hän tapaukseen suhtautuu. Muutaman kymmenen vuoden rauhoitusaika olisi asiallinen näille.

Tässä näitä vapaita huonon maun nikkejä:
-Nakari
-Muranen
-Larha
-Musta Raiskaaja
-Nikita Fouganthine
-Kanaali-Koskinen
-Jammu-Setä
-Ritva Santavuori
ym. ym.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Musta Nuoli
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

Jack the Ripper kirjoitti:Muutaman kymmenen vuoden rauhoitusaika olisi asiallinen näille.

Tässä näitä vapaita huonon maun nikkejä:
-Nakari
-Muranen
-Larha
-Musta Raiskaaja
-Nikita Fouganthine
-Kanaali-Koskinen
-Jammu-Setä
-Ritva Santavuori
ym. ym.
Aamen tuolle, samaa mieltä. Osoittaa tavallaan jopa historiallisen rikosperspektiivin ja mielikuvituksen puutetta, jos ei muuta tule mieleen kuin uunituore tapaus, jonka käyttämisellä saa herätettyä shokkiarvoa. Tekopyhää tai ei, mutta ihmismieli on sellainen, että etäisemmät ja kaukaisemmat teot/tekijät antavat neutraaliin nettikeskusteluun sopivamman nimimerkin kuin provosoivaksi helpolla koettava uusiomurhaajan nimi.

Repesin ääneen noille "vapaille non maun nimimerkeille", sitten vain odottamaan Mustaa Raiskaajaa tai Jammua! :lol:

Tosin vielä elävien ihmisten nimissä on se ongelma, että he tosiaan elävät. Esim. "Ritva Santavuori" -nimimerkki saattaisi herättää hämmennystä, jos kyseessä ei oikea Santavuori olisi.

Tässä lisää huonon maun nikkejä, älkää ottako näistä oppia:
-Adolf Hitler
-Ruumensaari
-Jorma Patjas
-Stalin/Lenin/Mao (tai mikään muukaan kommunistityranni)
-naurava natsi
-Abdigadir Osman Hussein
-Profeetta Muhammed
-Allah
-pedofiili
-Man from NAMBLA
-sakkoliha
-ympärileikkaaja
-yksikään kouluammuskelija mistä päin maailmaa tahansa
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

^ Juu kyllä se Musta Raiskaaja oli ihan Nuolelle heräteärsyke ja heräsithän sinä...

Lisää mauttomia nikkejä: (Elossa osa, varokaa sekaannuksia!!)
-Nykäsen Masa
-Tauno Pasanen
-Taiteilija Palmu
-Urpon Perinnön Haalija
-Helmisen Verojuristi
-Tuijottava Kansanedustaja

Vanhoja ja käytöstä poistuneita:
-Musta Surma
-Espanjalainen
-Aasialainen
-Lintuflunssa (Huom: voi palata Lintuinfluenssa- tai H5N1-nimillä)
:shock: :shock: :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Muistikos kumpikaan herroista mainita Osama bin Ladenia :?: Entäpä Idi Amin, muistaakos häntä enää kukaan :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu