Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Re: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
annaanna; arvostan kovasti hauskaa otetta kirjoittamisessasi, mutta en kyllä oikein ymmärrä että miksi niin kovasti parjaat poliisien toimintaa tässä keississä? Minä olen itse asunut murhaseudulla vuonna 2014, ja siellä ei ole kiveäkään jätetty kääntämättä että tekijä löytyisi. Minuakin on poliisi kuullut, ja näytteet ottanut. Olen keskustellut henkilön kanssa, johon poliisi on ottanut yhteyttä, koska on bussikorttitietojen mukaan ollut alueella murhan aikoihin. Täällä on todella kuljettu ihan ovelta ovelle tenttaamassa porukkaa. Jos ei ole oltu kotona, on jätetty lappu, että otathan itse yhteyttä. Tuosta parin päivän takaisesta uutisoinnista saa sen käsityksen, että ihmisille, jotka eivät ole ilmoittaneet itsestään, pyyntöjä ilmoitella itsestään on lähetetty näihin päiviin asti -siis jo kolme vuotta.
Vaikka me kaikki tiedämme millä murha on tehty, niin siitä on vielä kovin pitkä matka siihen, että osaa oikeasti kuvailla, miten asia on edennyt. Eihän poliisi ole todellakaan kertonut kaikkea julkisuuteen!
Vaikka me kaikki tiedämme millä murha on tehty, niin siitä on vielä kovin pitkä matka siihen, että osaa oikeasti kuvailla, miten asia on edennyt. Eihän poliisi ole todellakaan kertonut kaikkea julkisuuteen!
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
annaanna
Eikä edes ollut tutkinnanjohtajana Karoliina Kestin tapauksessa!Korpisoturi kirjoitti:Hyvin muotoiltu! Olen kuullut että olisi juurikin taktiikassa loistava ja, että olisi myös hyvä esimies.japittaja kirjoitti:
...
Kinnunen on vanha kettu, joka osaa nää median hallitsemisen ja lausuntojen antamisen taidot. Muistatteko vielä case Karoliina Kestin ja sen jutun Mustanvuoren pysäkin oletetut (ja itse asiassa olemattomat) tapahtumat. Siinäkin Minfon ketjulaisia kuljetettiin kuin litran mittaa by Jari Kinnunen ! Jartsa osaa tän ja on siinä todella hyvä.
Hannu Kallioniemi oli!
Viimeksi muokannut annaanna, Pe Maalis 30, 2018 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse asiassa on antanut.japittaja kirjoitti:
Kuka näin päättelee ja missä ? Poliisi ei ole antanut ulos mitään sellaista tietoa, etteikö tää nyt tunnustanut voisi olla kolmikon jäsen vai onko antanut ?
"Poliisi epäili yhtä kolmikosta tekijäksi. Tuoreimpien tietojen valossa Kinnunen kertoo, että näin ei ole. Lisäksi epäilty ei vaikuta tunteneen kolmea henkilöä.
- Epäilty ei liity siihen porukkaan. Ne nuoret olisi kuitenkin kiva vielä tavoittaa todistajiksi, he liikkuivat alueella samaan aikaan, Kinnunen sanoo."
Toki tuo voi olla ihan tutkinnan taktiikkaa, jos pollarit epäilevät että yhteyttä on niin tuskin sitä lehdissä huutelisivat.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
-
Routalempi
- Poliisikoira Rex
Oho! Aikamoinen paukku pääsiäiseen. Jatkan kun kerään auki loksahtaneen alaleukani lattialta.
Pääasia että selvisi, tai on selviämässä. Omaisten etu ensin. Myöhemmin voi sitten jatkaa juttua muista aiheista, kun on vähän lisää faktaa.
IL:n tuore hämäräkuva on tasan kahden kilometrin päässä tapahtumapaikalta. Joten kauas ei ole Tesomalta muuttanut. Poliisihan ei tiedottele, missä seuraavaksi testaa, mutta jos tuttuja asuu lähellä, niin voihan poliisin lähestymisestä kuulla sitäkin kautta. Silloin on se viimeinen aika tulla kolostaan, jos on tullakseen.
Kuten voitte kuvasta havaita, kyse on rivi- ja omakotitaloalueesta. Eikä ole mitään ihan pienimpiä kämppiä. Siitä voi nyt spekuilla tiedon puutteessa, että todennäköisesti asui yhä vanhempiensa kanssa, tai sitten vain oli varaa ostaa omilla rahoilla hyvinkin nätti ja tilava asunto.
Pääasia että selvisi, tai on selviämässä. Omaisten etu ensin. Myöhemmin voi sitten jatkaa juttua muista aiheista, kun on vähän lisää faktaa.
IL:n tuore hämäräkuva on tasan kahden kilometrin päässä tapahtumapaikalta. Joten kauas ei ole Tesomalta muuttanut. Poliisihan ei tiedottele, missä seuraavaksi testaa, mutta jos tuttuja asuu lähellä, niin voihan poliisin lähestymisestä kuulla sitäkin kautta. Silloin on se viimeinen aika tulla kolostaan, jos on tullakseen.
Kuten voitte kuvasta havaita, kyse on rivi- ja omakotitaloalueesta. Eikä ole mitään ihan pienimpiä kämppiä. Siitä voi nyt spekuilla tiedon puutteessa, että todennäköisesti asui yhä vanhempiensa kanssa, tai sitten vain oli varaa ostaa omilla rahoilla hyvinkin nätti ja tilava asunto.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Hyvinkin ovat yhdessä paenneet Käräjätörmään ja jatkaneet pummaamista. Kukapa sitä satunnaista tupakanpummaajaa vasikoisi? Kyseessä vain murha. Aivan normia.
Poistettu pääsiäistrollin kertomuksia
-NILS-
Poistettu pääsiäistrollin kertomuksia
-NILS-
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Jos tarkoitat kuvaa, jossa on kaksi poliisia, niin oletan kuvan olevan jostain vanhasta DNA:nhakukeissistä. Tuskin toimittajia on kutsuttu seuraamaan kotietsintää, tai edes kerrottu, missä tekijä nykyään asuu.Routalempi kirjoitti:IL:n tuore hämäräkuva on tasan kahden kilometrin päässä tapahtumapaikalta. Joten kauas ei ole Tesomalta muuttanut. Poliisihan ei tiedottele, missä seuraavaksi testaa, mutta jos tuttuja asuu lähellä, niin voihan poliisin lähestymisestä kuulla sitäkin kautta. Silloin on se viimeinen aika tulla kolostaan, jos on tullakseen.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kerron nyt analyysini niille, jotka lukevat lehtijutut miettimättä niiden taustoja.
1) Tässä ajassa poliisi tuskin on saanut varmuutta siitä, että onko tekijä kolmikosta
2) Jos kolmikosta luovuttu, sitä ei enää etsittäisi
3) Tekijä tuskin "vasikoisi" lojaaleja ystäviään. Ystävät syyllistyneet ainakin pelastustoimen laiminlyöntiin ehkä myös tekijän piilotteluun
4) Murhamiehen sanaan ei kannata heti luottaa
5) Ikään kuin kertomalla, ettei epäillä murhasta, saadaan kolmikon mahdollisesti tunnistavat kertomaan havaintonsa helpommin
1) Tässä ajassa poliisi tuskin on saanut varmuutta siitä, että onko tekijä kolmikosta
2) Jos kolmikosta luovuttu, sitä ei enää etsittäisi
3) Tekijä tuskin "vasikoisi" lojaaleja ystäviään. Ystävät syyllistyneet ainakin pelastustoimen laiminlyöntiin ehkä myös tekijän piilotteluun
4) Murhamiehen sanaan ei kannata heti luottaa
5) Ikään kuin kertomalla, ettei epäillä murhasta, saadaan kolmikon mahdollisesti tunnistavat kertomaan havaintonsa helpommin
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Hassua tästä tekee sen, että minua syytetty poliisiuskosta ja kyseenalaistamattomuudesta.
Nyt sitten minun tulee kertoa kohdat Iltalehdessä, joita kannattaisi kyseenalaistaa.
Joskus mietin, että JP Roosin väittämät siitä, että Suomessa olisi erittäin suuret älykkyyserot ihmisten välillä, voisi pitää paikkansa. Mutta toki tyhmilläkin pitää olla äänioikeus.
Uskoisin tunteen olevan molemminpuolinen riemu, mutta aion pitää lupauksen ja lopettaa kirjoittamisen mifoon, kun tämä tapaus on maalissa tutkinnan osalta.
Jotenkin tuntuu, että en sopisi tasoltani tänne. Lisäksi moderointi vaikuttaa päätökseen.
Nyt sitten minun tulee kertoa kohdat Iltalehdessä, joita kannattaisi kyseenalaistaa.
Joskus mietin, että JP Roosin väittämät siitä, että Suomessa olisi erittäin suuret älykkyyserot ihmisten välillä, voisi pitää paikkansa. Mutta toki tyhmilläkin pitää olla äänioikeus.
Uskoisin tunteen olevan molemminpuolinen riemu, mutta aion pitää lupauksen ja lopettaa kirjoittamisen mifoon, kun tämä tapaus on maalissa tutkinnan osalta.
Jotenkin tuntuu, että en sopisi tasoltani tänne. Lisäksi moderointi vaikuttaa päätökseen.
-
Routalempi
- Poliisikoira Rex
Totta. Samperi, olin vähän hätäinen tulkintojeni kanssa. Lumitilanne kuvassa vähän eri kuin nyt. No, kyllähän kaikki yksityiskohdat selviää aikanaan.mobiililaiteukkeli kirjoitti:Jos tarkoitat kuvaa, jossa on kaksi poliisia, niin oletan kuvan olevan jostain vanhasta DNA:nhakukeissistä. Tuskin toimittajia on kutsuttu seuraamaan kotietsintää, tai edes kerrottu, missä tekijä nykyään asuu.Routalempi kirjoitti:IL:n tuore hämäräkuva on tasan kahden kilometrin päässä tapahtumapaikalta. Joten kauas ei ole Tesomalta muuttanut. Poliisihan ei tiedottele, missä seuraavaksi testaa, mutta jos tuttuja asuu lähellä, niin voihan poliisin lähestymisestä kuulla sitäkin kautta. Silloin on se viimeinen aika tulla kolostaan, jos on tullakseen.
Tuskin tämä tunnustus ihan puskista tuli, ottaen huomioon Kinnusen muutama päivä sitten antamat rohkaisevat näkemykset jutun selviämisestä. Varmaan on ollut yhteydessä tunnustajaan jo eilistä aikaisemmin ja tapaaminen on ollut vain aikaa vaille valmis.Ehkäpä tuo tapa ja paikka on jo sovittu jollain tasolla.
-
Alex Smith
Tämän tapauksen ratkaisemiseen on käytetty enemmän aikaa kuin monenkaan muun. En edes muista tapausta, jossa tietyllä alueella olevia ihmisiä olisi DNA testattu tai bussikorttitietoja olisi käytetty hyväksi. Tuntuu että tuo annaanna haluaa joka ikisessä tapauksessa löytää jonkun osapuolen haukuttavaksi, välillä se on rasisti (eli kaikki erimieltä olevat), välillä raiskattu nainen ja tällä kertaa poliisi.mobiililaiteukkeli kirjoitti:annaanna; arvostan kovasti hauskaa otetta kirjoittamisessasi, mutta en kyllä oikein ymmärrä että miksi niin kovasti parjaat poliisien toimintaa tässä keississä? Minä olen itse asunut murhaseudulla vuonna 2014, ja siellä ei ole kiveäkään jätetty kääntämättä että tekijä löytyisi. Minuakin on poliisi kuullut, ja näytteet ottanut. Olen keskustellut henkilön kanssa, johon poliisi on ottanut yhteyttä, koska on bussikorttitietojen mukaan ollut alueella murhan aikoihin. Täällä on todella kuljettu ihan ovelta ovelle tenttaamassa porukkaa. Jos ei ole oltu kotona, on jätetty lappu, että otathan itse yhteyttä. Tuosta parin päivän takaisesta uutisoinnista saa sen käsityksen, että ihmisille, jotka eivät ole ilmoittaneet itsestään, pyyntöjä ilmoitella itsestään on lähetetty näihin päiviin asti -siis jo kolme vuotta.
-
annaanna
Lainaus ja osa tekstistä kuului pääsiäisperinteisiin. Ne poistettu.
-NILS-
Jartsan puheista ja teoista tässä oikeastaan piti. Koska tutkinnanjohtaja.
Tuo ovela harmaakettu on hiemanvähän itsekorostuksella kuorrutettuja henkilöhaastatteluja antanut. Täältä löytyy pitkä elämänkerranomainen artikkeli, jonka jokainen lausuttu sana on äärettömän tarkkaan harkittu ja sanottu need-to-know -periaatteella. Paljon sisältää Tesomacasea.
https://alibi.fi/uutiset/rikoskomisario ... uokarahaa/
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001165758.html
-NILS-
Jartsan puheista ja teoista tässä oikeastaan piti. Koska tutkinnanjohtaja.
Tuo ovela harmaakettu on hiemanvähän itsekorostuksella kuorrutettuja henkilöhaastatteluja antanut. Täältä löytyy pitkä elämänkerranomainen artikkeli, jonka jokainen lausuttu sana on äärettömän tarkkaan harkittu ja sanottu need-to-know -periaatteella. Paljon sisältää Tesomacasea.
https://alibi.fi/uutiset/rikoskomisario ... uokarahaa/
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001165758.html
Saa nähä tuleeko julkisuuteen tieto kirkkaana loppukaneettina kuinka moni tiesi tästä surmasta esim alkuajoista lähtien ja ammutaan syytteet niskaan rikollisen suojelemisesta.
Pistää miettimään minkälaisia sekopäitä tääl oikiasti tallustaa, vaikuttaa et summan mutikassa sattumanvaraisesti pääsi pete ajasta ikuisuuteen.
Pistää miettimään minkälaisia sekopäitä tääl oikiasti tallustaa, vaikuttaa et summan mutikassa sattumanvaraisesti pääsi pete ajasta ikuisuuteen.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Juurikin näin. Voinut jo jollain tavalla tunnustaa aiemmin esim prepaidista soittaen tms.sörsse kirjoitti:Tuskin tämä tunnustus ihan puskista tuli, ottaen huomioon Kinnusen muutama päivä sitten antamat rohkaisevat näkemykset jutun selviämisestä. Varmaan on ollut yhteydessä tunnustajaan jo eilistä aikaisemmin ja tapaaminen on ollut vain aikaa vaille valmis.Ehkäpä tuo tapa ja paikka on jo sovittu jollain tasolla.
Juuri sopivasti Kinnunen päivää ennen tunnustusta pitkästä aikaa radiossa äänessä casesta. Melkoinen sattuma.
Seuraavana aamuna tekijä marssii annaannan mainitsemaan strategisesti sijoitetun partion ikkunalle koputtamaan.
Aikamoista...
Täällä tuntuu pitkästä aikaa olevan järkeviäkin kirjoittajia. Nyt modet valot päälle! Heti kaikki fiksut kirjoitukset pois!
Palstalla oltava sille kuuluva ominaistaso!
Poliisi väärässä, Kinnunen varsinkin, vaanija oli, Korpisoturi riitelee, kaikki kommentit yhtä hyviä!
-
intergalactic
- Scooby-Doo
https://www.aamulehti.fi/uutiset/tesoma ... -200848500
Asunut surmapaikan läheisyydessä surman aikoihin ja muuttanut sen jälkeen pois muualle tampereelle.
Asunut surmapaikan läheisyydessä surman aikoihin ja muuttanut sen jälkeen pois muualle tampereelle.