Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Ajattelinkin, että täällä maistuu sekä muna että torttu. Niin minullekin, kiitos nam.
Otetaan toiset. Jotain hyvää musiikkia voisi taustalle laittaa.
Onko kantajengi sovittamassa syntejään vai mikä taas selittää tämän hiljaisuuden?
Otetaan toiset. Jotain hyvää musiikkia voisi taustalle laittaa.
Onko kantajengi sovittamassa syntejään vai mikä taas selittää tämän hiljaisuuden?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Otapa nuo viimeset tipat tästä pullosta Gladys, nyt aukee uus pullo.
Tiedä siitä syntien sovittamisesta, luulen että ovat hedonististen ilojen parissa... ruoalla herkuttelusta puhun, tietenkin. Itse ainakin olen sinut karman kanssa ja nukun yöni rauhassa.
Tiedä siitä syntien sovittamisesta, luulen että ovat hedonististen ilojen parissa... ruoalla herkuttelusta puhun, tietenkin. Itse ainakin olen sinut karman kanssa ja nukun yöni rauhassa.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Terve taloon! Niinkuin tuolla jo ylpeilinkin, kävin kunnon lenkillä sulattamassa taivaallista karitsanpaistia, jolla herkuttelimme koko perhe. Kävely sujui, mutta täällä sisällä tuntuu, etten suju edes kahvinkeittimelle asti
Korkataan jotain, jolla jalkain tilapäinen jäykkyys hälvenee. Niin, hyvää pääsiäistä kaikille, pyhät onneksi jatkuu vielä
Korkataan jotain, jolla jalkain tilapäinen jäykkyys hälvenee. Niin, hyvää pääsiäistä kaikille, pyhät onneksi jatkuu vielä
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Jaaha, tytöt, joko lähdetään kotiin? Talosta on skumppa loppu ja lounastajat alkaa näköjään valua paikalle sandwichejaan tilailemaan. 
Tsisöös kuinka väsyttävä työviikko takana. Jos sopii, laitan matkalaukkuni tänne pöydän alle hetkeksi, suljen silmät ja puuduttaudun isolla lasillisella punaviiniä. Sitten kotiin saunomaan. Taksi odottaa tuossa ulkona ja mittari raksuttaa. Samapa se, raksuttakoon vähän ylimääräistä, eipä ole minulta pois. Huohh olen ihan poikki.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Sama kaiku on askelten...väsy on tuloksena tästä viikosta. Silmät painuu kiinni kun hetkeksi saa rauhassa istahtaa. Elkää salliko kenenkään viedä putkaan, tämä on vain uupumustilassa, ei ole nauttinut mitään aineksia.
Huoh
Huoh
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Onpas nyt kantiksilla väsyneet fiilikset, myötätuntohalit siis heille. Itse onnittelen itseäni onistuneesta ensitapaamisesta tulevien yhteistyökumppaneiden kanssa, ei sitä ihan joka päivä löydä helposti yhteistä säveltä ventovieraiden kanssa ☺ Lasillinen roseeta siis ja sitten höyhensaarille.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- paccasucco
- Axel Foley
Ihan kohta tulen suutelemaan sinua.maija turjukka kirjoitti:Onpas nyt kantiksilla väsyneet fiilikset, myötätuntohalit siis heille. Itse onnittelen itseäni onistuneesta ensitapaamisesta tulevien yhteistyökumppaneiden kanssa, ei sitä ihan joka päivä löydä helposti yhteistä säveltä ventovieraiden kanssa ☺ Lasillinen roseeta siis ja sitten höyhensaarille.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Öitämiä arjen väsäyttämät.
Kauniit kevätpäivät ovat olleet nyt hieman tässä piilosilla, mutta vaihteluahan toki sekin on että lumisateet ovat vaihtuneet vesisateeksi. Voipahan vauhdittaa lumimassojen lähtemistä.
Vaan lumimassoista puheenollen, onpa ollut mielenkiintoista seurata miten tänä talvena talvi ei olekaan "yllättänyt" pelkästään autoilijoita, vaan kattolumet ovat yllättäneet näköjään ainakin kaikki päättävät elimet. Monesta paikasta ei ole älytty ottaa lumia alas ennen kuin katto on tullut alas. Minunkin sijainnissani hyvin mahdollisesti eräässä paikassa henkilövahingoilta vältyttiin vain sillä että katto lumineen tuli alas yöllä eikä päivällä toiminnan aikaan. No, ehkä tämä luminen talvi edes jotain opettaa tulevaisuuden varalle.
En ainakaan nyt kuule pubimme katosta mitään ylimääräisiä rutinoita, joten malja sille. Otetaan myös pari tequilashottia jotta jos nyt katto kuitenkin niskaan tulisi, niin kerran se vain kirpaisisi.
Kauniit kevätpäivät ovat olleet nyt hieman tässä piilosilla, mutta vaihteluahan toki sekin on että lumisateet ovat vaihtuneet vesisateeksi. Voipahan vauhdittaa lumimassojen lähtemistä.
Vaan lumimassoista puheenollen, onpa ollut mielenkiintoista seurata miten tänä talvena talvi ei olekaan "yllättänyt" pelkästään autoilijoita, vaan kattolumet ovat yllättäneet näköjään ainakin kaikki päättävät elimet. Monesta paikasta ei ole älytty ottaa lumia alas ennen kuin katto on tullut alas. Minunkin sijainnissani hyvin mahdollisesti eräässä paikassa henkilövahingoilta vältyttiin vain sillä että katto lumineen tuli alas yöllä eikä päivällä toiminnan aikaan. No, ehkä tämä luminen talvi edes jotain opettaa tulevaisuuden varalle.
En ainakaan nyt kuule pubimme katosta mitään ylimääräisiä rutinoita, joten malja sille. Otetaan myös pari tequilashottia jotta jos nyt katto kuitenkin niskaan tulisi, niin kerran se vain kirpaisisi.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Ai, osa väsähtäneistä tovereista jaksoi vääntäytyä illalla vielä pubiin.
Itse en, viikko vei niin viimeisetkin voimanpisarat niin että kuiviin puristettu tiskirätti halusi vain unta. Nyt ei ehdi jäädä tänne istumaan, poikkesin vain ohikulkumatkalla moikkaamaan ja matka jatkuu nyt saman tien. Ottakaa yhdet munkin puolesta, ja toiset vaikka nunnan. 
Öitämiä.
Mitä katto sanoi lumikuorman alla?
- Mie romahan!
Oliko hyvä vitsi, edes etäisesti? Tekonaurua? Säälipisteitä?
Mutta se ei onneksi ole mikään vitsi että kevät etenee ja kesä tulee. Tämän talven jälkeen sitä toivoo todellakin että tuleva kesä olisi mahdollisimman vähäluminen. Mutta joka tapauksessa nyt on mahtavaa kun lumi sulaa ja purokin sanoo pulipuli.
Lintujen kevätkonserttia ja shortsikelejä odotellessa on hyvä nyt napata oikein iloisen hedelmäinen ja kesäinen breezer.
Mitä katto sanoi lumikuorman alla?
- Mie romahan!
Oliko hyvä vitsi, edes etäisesti? Tekonaurua? Säälipisteitä?
Mutta se ei onneksi ole mikään vitsi että kevät etenee ja kesä tulee. Tämän talven jälkeen sitä toivoo todellakin että tuleva kesä olisi mahdollisimman vähäluminen. Mutta joka tapauksessa nyt on mahtavaa kun lumi sulaa ja purokin sanoo pulipuli.
Lintujen kevätkonserttia ja shortsikelejä odotellessa on hyvä nyt napata oikein iloisen hedelmäinen ja kesäinen breezer.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Melko sekaisin alkaa pää olla. Postasin tämän ihan väärään ketjuun aluksi
Laitetaanpa oikean osoitteeseen.
Vittu että on paska olo. Repsahdin taas. Ois vittu pitänyt tajuta että se on ei niin ei. Luulin että kyllä minä tämän hanskaan. Vitut. Sen voin sanoa että hyvät oli nousut. Ihan vitun mahtava fiilis kun tajusi että nyt nousee. Kaks viikkoa toleja nostettu. En tiiä kauanko jaksaa kulisseja pitää yllä.
Mutta muistakaa kiip on driiming.
Laitetaanpa oikean osoitteeseen.
Vittu että on paska olo. Repsahdin taas. Ois vittu pitänyt tajuta että se on ei niin ei. Luulin että kyllä minä tämän hanskaan. Vitut. Sen voin sanoa että hyvät oli nousut. Ihan vitun mahtava fiilis kun tajusi että nyt nousee. Kaks viikkoa toleja nostettu. En tiiä kauanko jaksaa kulisseja pitää yllä.
Mutta muistakaa kiip on driiming.
Kenen kakkosnikki mä olinkaan?
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Rommia ja budia talo täyteen. musiikkia https://www.youtube.com/watch?v=drdhX3CkAF0
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
- paccasucco
- Axel Foley
tattoeed fucker: olisi kiinnostavaa tietää, löytyikö mukistasi tummaa vai vaaleaa rommia, ja mikä ero niillä ylipäätään on?
Ja Amanamen: jos nyt yhden kerran olet kirjoittanut viestin väärään ketjuun, niin ei se kovin vakavalta rikokselta tunnu.Minä olen siinä asiassa kunnostautunut monia muita minfolaisia paremmin.
Tärkeintä tässä vaiheessa iltaa kaiketi olisi se, että joku korjaisi maija turjukan tuolta pöydän alta talteen.
Ja Amanamen: jos nyt yhden kerran olet kirjoittanut viestin väärään ketjuun, niin ei se kovin vakavalta rikokselta tunnu.Minä olen siinä asiassa kunnostautunut monia muita minfolaisia paremmin.
Tärkeintä tässä vaiheessa iltaa kaiketi olisi se, että joku korjaisi maija turjukan tuolta pöydän alta talteen.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Vaalea rommi on yleensä nimensä lainen.voltteja kyllä löytyy tuonne 40 asti.Tummaa tässä maistellessa kyllä kokista blandina.Havana clubista kannattaa alottaa,jos hyvää hinta/laatu suhdetta etsimään.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-