Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ heeheehee, -Hale- 8)

Ei muutes ollut merkkiliike, mutta silti: 2x jarrulevyt, jarrupalasarja + 2x jarruletku + nesteet yht. vähän yli 200, sit vielä raidetangon pää 70,- ja ne työt...

Onneksi oon kuitenkin pysynyt tiellä ja maksetaan kyllä ajallaan ominvoimin.

sorry, olis kait pitänyt laittaa tuonne ilahdusketjuun :oops:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

maija turjukka kirjoitti:^^ heeheehee, -Hale- 8)

Ei muutes ollut merkkiliike, mutta silti: 2x jarrulevyt, jarrupalasarja + 2x jarruletku + nesteet yht. vähän yli 200, sit vielä raidetangon pää 70,- ja ne työt...

Onneksi oon kuitenkin pysynyt tiellä ja maksetaan kyllä ajallaan ominvoimin.

sorry, olis kait pitänyt laittaa tuonne ilahdusketjuun :oops:
Edit: Luin väärin.
What you do... Makes you who you are.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

maija turjukka kirjoitti: Ei muutes ollut merkkiliike, mutta silti: 2x jarrulevyt, jarrupalasarja + 2x jarruletku + nesteet yht. vähän yli 200, sit vielä raidetangon pää 70,- ja ne työt...

No pääsit kyllä halvalla, kun ottaa huomioon, että auto tehtiin melkein uusiksi.
maija turjukka kirjoitti: Onneksi oon kuitenkin pysynyt tiellä ja maksetaan kyllä ajallaan ominvoimin.
No hyvä. Mä kattelin jo kuittia siitä boksista, josko ne ottais sen takaisin. :wink:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Lyhytsanaiset muka-selitykset :evil: Pitäiskö muka purematta niellä (melkein) mitä vaan?

(taatusti jää kyllä ilman ystävänpäiväkorttia, nih)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kummallinen päivä, ei äkkiseltään ärsyttä mikään. Pitäis piirtää ruksi seinään, on tää sen verran harvinaista. Mutta onhan tässä vielä aikaa tälle päivälle ärsyyntyä :lol:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Seetana täällähän on rajuilma ja kylmää kuin ryssän helvetissä. Täytynee kai sitten pyhittää päivä nörtteilyyn ja kirjoittaa palstalle. Kai tässä pitäis kauppaan jaksaa raahautua. Pipokin perskutarallaa pitää laittaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

s****tanan v**tu p***kle!!! palaa hermo!!!
koneen kanssa ongelmia :evil: täs on käyny jo graafikko, atk-tuki, projektisihteeri ja tiedottaja selvittelemässä, seuraavaks soitan tän ohjelman suunnittelijalle ETTÄ MIKÄ V***TU TÄSSÄ MÄTTÄÄ???
pakkaan kamat ja lähen kesken päivän vetämään lähikuppilaan perseet...
:cry:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Täällä paistaa aurinko taivaan täydeltä, ja jostain syystä mua vituttaa se suunnattomasti.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Do diin, kerkeshän niitä ärsytyksen aiheita tällekin päivälle tulla vaikka millä mitalla. Eniten ärsyttä nyt vaan tuo paska ilma. Kylmä ja tuulee niin maan perkeleesti. Ihmeen vähän ärsytystä tälle päivälle :shock: Pitää vissiin mitata onko mulla kuumetta tahi jotain :lol:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Vanha tietsikka luhistuu kerta kaikkiaan. Pakko hommata uus, niinkuin ei olis muitakin rahareikiä. :evil:
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mua vituttaa se, että jos mesessä lukee "en halua keskustella, huolia kotona" niin joka iikka on saatana koluamassa siellä ja "mikä sulla on, mikä sulla on" kohta on perkele ystävyyssuhteet entisiä!!!!! :evil: :evil: :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Ei vituta mikään. Ei todellakaan.
Ei ainakaan se, että siivosin eilen hiirten häkin ja tänä aamuna löysin roskapussin revittynä ja ne perhanan kusiset purut leviteltynä ympäri lattiaa.
Kiitti koirat, ihanaa kun arvostatte sitä että pistän puolet tuloistani teihin. :evil:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

menin paikalliseen mukavaan kahvilaan tytön kanssa aamulla nauttimaan palan suklaakakkua ja kahvin + tietty croissant tytölle pillimehulla...niin mikään siinä kahvilassa ei tänään toiminut...jouduin ottamaan pöydän siitä mistä kaikki kulkevat, lasten tuolissa oli liian pienet reiät tytön kenkien mennä läpi ja täti antoi mulle kahvikupin jotta saan itse kaataa kahvia ja tietty siellä ei ollut kahvia...ja palvelu oli ala-arvoista mulla oli typy toisessa kainalossa ja lompakko toisessa kädessä ja täti meinas että mä jotenkin kannan myös sen tarjottimen sinne pöytään...jouduin siis pyytämään että hän hieman avustaisi, lasten tuolikin piti oikein hakea yläkerrasta...no sukklaakakku oli superhyvää ja luultavasti koska olen kanta-asiakas kyseisessä paikassa paikan pomo tuli pyytämään anteeksi hän kun oli nähnyt palvelun vajaavaisuuden kauempaa...höyry nousee vieläkin korvista :evil:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Voi helvetti kun ärsyttää tää "ystävänpäivä". Ensinnäkin, se ei ole mikään vidun YSTÄVÄNPÄIVÄ

http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/oikea/id82684.html

Tottakai se Suomessa, missä miehet ovat naisia ja naiset ovat miehiä, maassa missä Aku Ankalle halutaan housut, halutaan typistää "ystävänpäiväksi". Maailmalla erittäin mielenkiintoinen ja peliä ja flirttiä täynnä oleva päivä on munattomien miesten maassa YSTÄVÄNPÄIVÄ. Kuitenkaan ei voi mikään olla kauempaa romantiikasta kuin se, että nainen ilmoittaa: "haluasin olla sun kanssasi vain ystävä"....

Tietysti Suomen pallomahaiset tuplasilmäiset keski-ikäiset ymmärtäväiset sunnuntaivekkarin katselijat ovat tyytyväisiä ja alaleuka väpisee liikutuksesta. Mun puolesta ton koko ysväväpäivän voi tunkea hanuriin.

4. ON MAAILMASSA TURHAA ASIAA

1. PAAVIN PALLIT
2. NUNNAN NÄNNIT
3. ESIMIEHEN KIITOS ILMAN PALKANKOROTUSTA
4. YSTÄVÄNPÄIVÄ (JOS EI OLE VIPINÄÄ VÄLLYJEN VÄLISSÄ YSTÄVIEN KESKEN)
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Jotenki tosi heikko olo (vaikka oon syönyt ihan ruokaakin) ja viluttaa kamalasti(ei semmosta kylmää mikä lähtee vaatteita lisäämällä, vaan semmosta "sisältäpäin" tulevaa. sauna vois ehkä auttaa?). Sit pitäs mennä tekee ET:n koe, johon en oo kerennyt lukea liikaa, ja nukuin yönkin aika huonosti....
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Lukittu