Mikä ärsyttää tänään?
Mutta koska asut Espanjassa, jossa miehet ovat miehiä ja naiset naisia, joten jos Suomessa miehet ovat naisia ja naiset miehiä, niin me kaikki Minfonkin naiset olemme siis samaa sukupuolta kuin sinä, ja voit hyvällä omallatunnolla olla meidän ystävämme...EuroJR kirjoitti:Voi helvetti kun ärsyttää tää "ystävänpäivä". Ensinnäkin, se ei ole mikään vidun YSTÄVÄNPÄIVÄ
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/oikea/id82684.html
Tottakai se Suomessa, missä miehet ovat naisia ja naiset ovat miehiä, maassa missä Aku Ankalle halutaan housut, halutaan typistää "ystävänpäiväksi". Maailmalla erittäin mielenkiintoinen ja peliä ja flirttiä täynnä oleva päivä on munattomien miesten maassa YSTÄVÄNPÄIVÄ. Kuitenkaan ei voi mikään olla kauempaa romantiikasta kuin se, että nainen ilmoittaa: "haluasin olla sun kanssasi vain ystävä"....
Tietysti Suomen pallomahaiset tuplasilmäiset keski-ikäiset ymmärtäväiset sunnuntaivekkarin katselijat ovat tyytyväisiä ja alaleuka väpisee liikutuksesta. Mun puolesta ton koko ysväväpäivän voi tunkea hanuriin.
4. ON MAAILMASSA TURHAA ASIAA
1. PAAVIN PALLIT
2. NUNNAN NÄNNIT
3. ESIMIEHEN KIITOS ILMAN PALKANKOROTUSTA
4. YSTÄVÄNPÄIVÄ (JOS EI OLE VIPINÄÄ VÄLLYJEN VÄLISSÄ YSTÄVIEN KESKEN)
Hähää, ongelma ratkaistu!
Every ship must sail a world.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Haha voihan mies olla naisen kanssa ystävä, mutta älköön tällöin kukaan sekoittako siihen Valentino's Dayta.
Toisaalta, onhan ystävänpäivä hyvä vittuilukeino puolin ja toisin kaikille niille jotka ovat jättäneet jonkun ja saaneet sanotuksi ne klassiset: "mä haluun olla sun kanssas ystävä..." Siihen perään sitten ystäväkortti ja a-vot tokkiisa!
p.s. täällä äijät on muuttuneet, jos mahdollista, vielä feminiinesimmiksi kuin skandinaviassa. Muutoksen tuulet ovat puhaltaneet rajusti. Poissuljettuna tietysti vanha "pepe"-sukupolvi. Pelastus löytynee enää Latinalaisesta Amerikasta....
Toisaalta, onhan ystävänpäivä hyvä vittuilukeino puolin ja toisin kaikille niille jotka ovat jättäneet jonkun ja saaneet sanotuksi ne klassiset: "mä haluun olla sun kanssas ystävä..." Siihen perään sitten ystäväkortti ja a-vot tokkiisa!
p.s. täällä äijät on muuttuneet, jos mahdollista, vielä feminiinesimmiksi kuin skandinaviassa. Muutoksen tuulet ovat puhaltaneet rajusti. Poissuljettuna tietysti vanha "pepe"-sukupolvi. Pelastus löytynee enää Latinalaisesta Amerikasta....
Onkohan noin? Se takavuosien brittien tosi-tv:n miespuolinen Miriamhan oli nimenomaan meksikaani, ja tietääkseni Brasilia on yksi johtavista maista sukupuolenvaihdosleikkaustilastoissa...EuroJR kirjoitti: p.s. täällä äijät on muuttuneet, jos mahdollista, vielä feminiinesimmiksi kuin skandinaviassa. Muutoksen tuulet ovat puhaltaneet rajusti. Poissuljettuna tietysti vanha "pepe"-sukupolvi. Pelastus löytynee enää Latinalaisesta Amerikasta....
Every ship must sail a world.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Monikin asia ärsyttää mutta kiva kun muistutit Miriamista. Oli kylmä tammikuu vuonna 2004 ja Miriam oli niin hot. Mutta niinhän nuo Kaakkois-Aasian matkaajatkin sanovat että kauneimmat naiset sielläpäin ovat yleensä miehiä.ABC kirjoitti:Onkohan noin? Se takavuosien brittien tosi-tv:n miespuolinen Miriamhan oli nimenomaan meksikaani, ja tietääkseni Brasilia on yksi johtavista maista sukupuolenvaihdosleikkaustilastoissa...EuroJR kirjoitti: p.s. täällä äijät on muuttuneet, jos mahdollista, vielä feminiinesimmiksi kuin skandinaviassa. Muutoksen tuulet ovat puhaltaneet rajusti. Poissuljettuna tietysti vanha "pepe"-sukupolvi. Pelastus löytynee enää Latinalaisesta Amerikasta....
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Prah.. Pitää lähteä hoitamaan lapsia (ja minä kun niin pidän niistä..), parhaassa iässä, 3-6 vuotiaita.
Joudun hoitamaan niitä parisen tuntia yksin, onneksi sitten tulee veljeni.
En pääse sielä nettiin, joudun olemaan sielä huomiseen. En selviä..
Ehkä laitan lapset katsomaan telkkaria tahi opetan niille kirosanoja..
Joudun hoitamaan niitä parisen tuntia yksin, onneksi sitten tulee veljeni.
En pääse sielä nettiin, joudun olemaan sielä huomiseen. En selviä..
Ehkä laitan lapset katsomaan telkkaria tahi opetan niille kirosanoja..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tajuton väsymys täälläkin. Joku aurinkojuttu selkeästi, kun on valoisampaa aiemmin ja pidempään. Yöt tulee valvottua sinne jonnekin tosi pitkälle, sitten saattaa nukkua ihan hyvin 6-7 tuntia, herää pirteänä ja neljän maissa alkaa taas väsyttämään ja väsyttämään ja...väs...yttä...mään.......ja....zzzz.....Aariel kirjoitti:Tajuton väsymys. Olen nyt nukkunut viime yön kunnolla, mutta voiko tuo toissaöinen valvominen vieläkin verottaa *äkäiliö*
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.