Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Joo, oot oikeessa. :lol:
Hyvää yötä!

Sama seuraavalle. :)
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Pitäisi mennä joo, mutta kun ei nyt kerkeä, minfossa on vielä paljon tekemistä :lol:

Kaikista nettisivustoista, käytätkö eniten netinkäyttöaikaasi tällä sivulla?
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

En. Oon vielä enemmän koukussa hiton facebookiin. :oops:

Silitin nuorna flikkana pingviiniä ja se pirulainen puri mua sormesta.
Eli siis kysymys kuuluu: mikä on erikoisin elukka, jota olet silittänyt?
Missä tämä tapahtui?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Bleddyn kirjoitti:Eli siis kysymys kuuluu: mikä on erikoisin elukka, jota olet silittänyt? Missä tämä tapahtui?

Alligaattori (vapaana kuljeskeleva) ja Gambiassa.

Mikä estää vanhempia tai muita omaisia, joiden läheistä on vahingoitettu tai jopa surmattu, tappamasta tai ainakin pahoinpitelemästä tekijää?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes

^Sitä olen monesti ihmetellyt, mutta ei kai noita kovin lähelle pääse, sen jälkeen kun on tuomittu.
Oikeudessakin taitavat nykyään kerätä paukkuraudat ovella pois. :roll:
Sitten taas kun tuomio on lusittu, omaiset ovat kai päässet jo ainakin jollain tapaa asian yli ja voihan se olla, että kaikkia ei vain ole luotu tappamaan toista ihmistä, oli tämä sitten tehnyt mitä tahansa. :?

Vietitkö eilen ystävänpäivää vai onko se mielestäsi vain Amerikasta matkittua hapatusta ja markkinamiesten keksintöä koko toúhotus? :)
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

No toivotin kyllä ystävilleni hyvät ystävänpäivät. En sen kummemmin viettänyt. Jokaisen päivän pitäisi olla ystävänpäivä :) Koska minä ainakin rakastan ystäviäni joka päivä :)

Sama etiäpäin..
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ystävänpäivää toivotin kavereille, en erityisemmin juhlinut. lemmikkieläimiä paijailin tavallista tiukemmin :D

kysymys seuraavalle: iskeekö keväisin ns. "juoksuaika"?

itsellä iskee :wink: luonto herää ja valoa on enempi, ni on itsekin jotenkin virkeempi ja kävelee kadulla silmät erilailla auki..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Aariel kirjoitti:No toivotin kyllä ystävilleni hyvät ystävänpäivät. En sen kummemmin viettänyt. Jokaisen päivän pitäisi olla ystävänpäivä :) Koska minä ainakin rakastan ystäviäni joka päivä :)

Sama etiäpäin..
Eipäs oikein kerinnyt juhlistaa, kun täytyi ravata työasiassa pitkin kyliä siellä sun täällä ja kotonakin oli vähän niin ja näin jutut. Toisinaan on tullut läheteltyä kortteja sun muuta, mutta kun näin yhden vanhan kaverin juuri ja vaihdeltiin viimeisimmät kuulumiset kasvokkain, niin eipä tullut kortilla heiteltyä ketään.

Esmesillekin vastaan: kyllä tuo keväinen aika on mieluisia ja laittaa hormoneja kiertoon, mutta koska olen yhden miehen nainen, varsinaista 'juoksua' ei tule tehtyä. Ja muutnekin juoksusta tulee vain hemmetin kova hiki. :wink:

Kaunistaako raha naista?
Tiina
Sherlock Holmes

^No tottakai. Voi ostella hienoja vaatteita ja mättää naamaansa muutakin kuin niveaa. Niin ja kyllähän se nainen näyttää huomattavasti kiinnostavammalta urheiluauton ratissa kuin ruosteisessa tojotassa...

Alkaako sinun sydän läpättää köyhän kohdalla ollenkaan vaan onko se samaa mallia kuin U.K.K Turhapurolla? 8)
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Tiina kirjoitti:^No tottakai. Voi ostella hienoja vaatteita ja mättää naamaansa muutakin kuin niveaa. Niin ja kyllähän se nainen näyttää huomattavasti kiinnostavammalta urheiluauton ratissa kuin ruosteisessa tojotassa...

Alkaako sinun sydän läpättää köyhän kohdalla ollenkaan vaan onko se samaa mallia kuin U.K.K Turhapurolla? 8)
Joo, oma mies näyttää omaan silmään paremmalta ruosteisessa tojotassa kuin uudessa urheiluautossa. Näin eivät muut akat käy kimppuun. :wink:

Monellako eurolla tankkasit viimeksi?
Tiina
Sherlock Holmes

Hmmm..tuo on kyllä totta, mutta puhuinkin naisista. :wink:

Tankkasin öööö...60 eurolla dieseliä.

Oletko ollut koskaan kolarissa?
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Tiina kirjoitti:
Oletko ollut koskaan kolarissa?
Olen, ja ihan itte töpeksin, tosin siitä on jo aikaa...

Koska olet viimeksi saanut sakot?
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

itseasiassa mun kyllä pitäisi mennä nukkumaan taas vaihteeksi, kun illalla pitää jaksaa ryypiskellä ahkerasti:)

tekeekö nivelien naksauttelusta kuuluva ääni pahaa?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kratanghar
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kratanghar »

eipä juuri.

Mitkä ovat paheesi?
Olisinko tehnyt toisin?
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Aika perinteiset seksi,viina ja huumeet :lol:

Sama kyssäri
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi