Olen muuten huomannut saman, siis että suomalaislehdissä on joitain virheitä jutuissa. Ei sillä, ei isoja tai vakavia ole ainakaan minun silmiini osunut, mutta esim. jonkun sanan sanamuotokin saattaa muuttaa merkityksen. Otetaan esimerkkinä vaikka Maddyn tapaus, huomasin, että IL tai IS uutisoi "Maddy-tutkimukset lopetetaan", vaikka englantilaislehdistössä ainakin silloin vielä puhuttiin mahdollisesta lopettamisesta.cicero kirjoitti:minua kyllä ärsyttää myös se, että lähes kaikki lainatut jutut tulevat suomalaisista iltalehdistä...niiden jutuista kun ei voi olla varma että ovatko todenperäisiä vai eivät...useampaan otteeseen on tullut yllätys vastaan kun on käynyt kurkkaamassa sitten muiden maiden lehtijuttuihin samaisesta asiasta....
Ärsyttää Murha.infossa->
Kannattaa olla tämä osoite pikalinkkinä: http://www.murha.info/phpbb2/ Meen ite aina tällä, ni ei tarvi klikkailla muuta, kuin kirjautua sisään ja ei tarvii katsoa etusivun juttuja tahi kuviaTampereen Tyttö kirjoitti:Lahtosen naamataulu, kun avaan murhainfon etusivun...
Noniin, nyt kun olen "törmännyt" Natural_Selectoriin, niin voin sanoa, että hänen nickinsä ärsyttää myös, samalla tavalla kuin pekkaeric. N_S ei niin paljoa, kuin pekkaeric, mutta koen taas uskottavuusongelman. En tiedä, voinko ottaa hänen puheitaan vakavasti, saatika myötäillä, koska kopio nickinsä tältä surullisen kuuluisalta verilöylykopioijalta. Eli en puhu niinkään ärsytyksestä, vaan siitä miksi pitää käyttää moisia nickejä
Kun te tuolla ihmettelitte miksi Natural_Selector ei ärsytä minua ja sanoin, etten ole törmännyt. Nyt olen ja avauduin sitten. Kiittää ja kumartaa
*korjattu typo*
Kun te tuolla ihmettelitte miksi Natural_Selector ei ärsytä minua ja sanoin, etten ole törmännyt. Nyt olen ja avauduin sitten. Kiittää ja kumartaa
*korjattu typo*
^No siis tietokonehiiren
Mitäs Tiina sulle sitten tuli mieleen? Sullehan se pitäisi hyijyitellä, tuhma tyttö
Alkanut muuten tosi paljon ärsyttää tuo edelläkin mainittu, että joka pikkurisaus, joka iltasanomien sivulla lukee, postataan tänne. On paljon asioita, joilla ei sinänsä ole merkitystä täällä ja unohtuvat pian.
*miettii* Olenkohan itse syyllitynyt moiseen? En kai..
Alkanut muuten tosi paljon ärsyttää tuo edelläkin mainittu, että joka pikkurisaus, joka iltasanomien sivulla lukee, postataan tänne. On paljon asioita, joilla ei sinänsä ole merkitystä täällä ja unohtuvat pian.
*miettii* Olenkohan itse syyllitynyt moiseen? En kai..
Tähän löytyy TODELLA helppo ratkaisu, käytä esikatselua. Voit korjata tekemäsi virheet heti, eikä tarvitse odotella!Aariel kirjoitti:Äskeiseen tuli ärsyttävä kirjoitusvirhe ja halusin korjata sen heti, kun hokasin, mutta taas sai runkata hiiren kanssa edellistä sivua ja "lähetä"-nappia. Phuuuh..Kyllon rankkaa
Olen muutenkin sitä mieltä että sen "muokkaa" napin voisi poistaa kokonaan. Joskus vuonna miekka ja kilpi, ei mitään jälkikäteen tehtäviä viestinmuokkausmahdollisuuksia foorumeilla edes ollut. Se opetti käyttäjät lukemaan läpi kirjoittamansa tekstin, ennekuin painaa "lähetä". Jos kirjoitti jotain ihan tuubaa ja alkoi myöhemmin kaduttamaan, niin se oli sitten voi voi
On "muokkaa" napissa hyviäkin puolia. Esim. jos sattuu aloittamaan topicin vaikkapa jostain murhaajasta, joka on vasta saanut syytteen vaikkapa murhasta, niin muokkaa napin avulla ei tarvitse tuomion takia kirjoittaa viestiketjun silloiseen loppuun tuomiota, vaan sen voi muokata aloitustekstiin. Tällöin teksti on selkeämpi, eikä tarvitse onkia tietoa vaikkapa 10 sivun kuluttua aloitustekstistä. Plus sitten kun tuomiokin voi aiheuttaa keskustelua, niin joutuisi etsimään jostain vaikkapa 50 sivun joukosta sen tietyn viestin, jossa tuomio on.Yökiitäjä kirjoitti:Olen muutenkin sitä mieltä että sen "muokkaa" napin voisi poistaa kokonaan. Joskus vuonna miekka ja kilpi, ei mitään jälkikäteen tehtäviä viestinmuokkausmahdollisuuksia foorumeilla edes ollut. Se opetti käyttäjät lukemaan läpi kirjoittamansa tekstin, ennekuin painaa "lähetä". Jos kirjoitti jotain ihan tuubaa ja alkoi myöhemmin kaduttamaan, niin se oli sitten voi voi
Hyvä pointti. En tullut heti ajatelleeksi että muokkaustoimintoa voi käyttää noinkin.Howler kirjoitti: niin muokkaa napin avulla ei tarvitse tuomion takia kirjoittaa viestiketjun silloiseen loppuun tuomiota, vaan sen voi muokata aloitustekstiin. Tällöin teksti on selkeämpi, eikä tarvitse onkia tietoa vaikkapa 10 sivun kuluttua aloitustekstistä.
Epäilen vähän jutun toimivuutta. Itse kannatan editointia vain tuoreeltaan, kun viestin lukukertoja ei ole vielä ole tai niitä on vähän. Todellisuudessa harva menisi ketjun aloitusviestiin estimään tuoretta tietoa. Hyväksytyn ja monien lukeman viestin editointi on aina vähän ongelma, muussa kuin oikeinkirjoitustarkoituksessa. Parempi kirjoittaa vain uusi viesti.Yökiitäjä kirjoitti:Hyvä pointti. En tullut heti ajatelleeksi että muokkaustoimintoa voi käyttää noinkin.Howler kirjoitti: niin muokkaa napin avulla ei tarvitse tuomion takia kirjoittaa viestiketjun silloiseen loppuun tuomiota, vaan sen voi muokata aloitustekstiin. Tällöin teksti on selkeämpi, eikä tarvitse onkia tietoa vaikkapa 10 sivun kuluttua aloitustekstistä.