Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

se ettei kukaan ymmärrä mun tuskaa enkä jaksa kantaa sitä yksin...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Isäntä, isäntä ja vielä kerran - isäntä... *huoh* :roll:
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Pienet on ärsytyksen aiheet, mutta haluaisin vaihtaa avatarta, mutta en jaksa etsiä sopivaa ja tuntuu, että menetän "kasvoni", jos sen teen. Ärsyttää se ja sitten ärsyttää, että huomenna on taas maanantai :roll:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomenna alkaa tavallista rankempi viikko, kun joudun tekeen kolmen ihmisen työt muutamana päivänä. Jos pe-iltana olen yhä hengissä, laittelen hymynaamoja joka viestiin oli aihetta tai ei.
Nothing is quite what it seems
Aariel
Vic Mackey

Marsalkka ärsyttää.. En tiedä, kuuluuko tämä tänne vai lautamies-osioon, mutta avauduin silti :D
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Marsalkka ja markja ärsyttävät, eivät osaa lopettaa, jauhavat samaa asiaa eestaas
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Kalessin kirjoitti:se ettei kukaan ymmärrä mun tuskaa enkä jaksa kantaa sitä yksin...
Älä hyvä Kalessin vaivu epätoivoon, mä kannattelen sua henkisesti ja lähetän kaukoajatuksella sulle voimaa..
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mulla on pari kuukautta aikaa tehdä juttu, jonka tekemiseen menee yhdeltä istumalta n. 10 tuntia, arviolta. Kyseessä sattuu olemaan vielä sen laatuinen homma, että sitä ei voi aloittaa vain istumalla alas, vaan työskentelyyn pitää saada inspiraatio.

Äsken sain kuunnella asiasta mitään ymmärtämättömältä ihmiseltä, että olen saamaton kun en vieläkään ole saanut mitään aikaiseksi.

Sama kuin lähtisin avautumaan näille kotipaikkakunnan hiihtäjille, että omasta saamattomuudestaan se on kiinni, kun eivät ole saaneet latuja tänä talvena aikaiseksi. Lumettomuus on täysin sivuseikka.
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Päätä särkee ja polvikin jomottelee (polven teloin kaatuessani)...
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Nukuin huonosti kylmyyden takia. Taas.
Every ship must sail a world.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Kalessin kirjoitti:se ettei kukaan ymmärrä mun tuskaa enkä jaksa kantaa sitä yksin...
Luulen tietäväni mistä puhut.

* * *

Oma tämän(kin)päiväinen ärsytykseni koskee tämän pitäjän vandaalikakaroita. Nahkavyöstä sietäisivät saada. :evil:

Suorastaan vituttaa joka aamu seistä bussipysäkillä kahdeksan aikaan kylmässä viimassa kun pysäkin katoksesta on jäljellä PELKKÄ KEHIKKO. Ne perkeleet paskoivat kaikki lasiseinät kahden vuorokauden sisällä siitä kun se tuohon pystytettiin! Ja senhän tietää että uutta tuskin saadaan, tuostakin on jo kuukauden verran eikä kukaan ole käynyt edes lasimurskaa lakaisemassa pois.
:evil: :evil: :evil:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Aariel
Vic Mackey

En tiedä miksi, mutta mun päässä soi se yks rasittava rallatus "shalalalala, my heart goes shalalala (around around)" tai jotain sinne suuntaan tahi sinnepäin. Pointtina kumminkin se, etten ole mistään kuullut kyseistä biisiä miljoonaan vuoteen ja yllättäen se pommaa pilaamaan mun iltaa :x
Sitten kelasin, että jos löytäsin sen sanoilla googlesta ja kuuntelisin ja pääsisin eroon, mutta en löydä!
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

^ Joku naikkonen laulaa sen, eikö?

Dvd-soitin päätti, että tänään ei katota Zero dayta eikä katota ehkä ikinä.
Tietokonekaan ei oo yhteistyöhaluinen. Oon saatana muuntanu tuota oikeaan muotoon jo kolme tuntia eikä oo vasta kuin 15% valmiina! Mikä helvetti siinä voi kestää noin kauan? :evil:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Saasta.. Oma naamani!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Porin