Millainen on unelmien nainen/mies?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Jos se olis maksettu
No oikeestaan kyl aika huonolla omalla tunnolla lähtisin. Muut on hiihtolomalla ja jäin töihin ihan sen takia että saan omat juttuni kuntoon, joten.. Jos olisin tarpeeksi mulkku niin lähtisin huomenna
Ai mut sit pitäis pestä pyykitkin..
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Cassie
- Armas Tammelin
Poistan vastaukseni koska se oli liian härski tälle foorumille 
Mikä on hurjinta mitä olet eläessäsi tehnyt?
Mikä on hurjinta mitä olet eläessäsi tehnyt?
Viimeksi muokannut Cassie, Ma Helmi 18, 2008 9:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jes, se o Jeppiskamaa
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kaunis,rikas,hieman irstas,pitkäpinnainen,pitää musiikista,osaa rentoutua ja nauttia elämästäMariella kirjoitti:
Muoks. Cassie olikin ehtinyt.. Vai hurjinta..hmm vastaan:ehkä kiitolaukka ilman satulaa vähän vauhkolla hepalla
Jatketaan samalla
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Semmoinen iso kalju, partakin ois jees, tumma mielellään
Jämpti, MIES isolla M:llä eikä mikään nyhverö ja tämmöinen hieman kieroutunut huumorintaju kuin mullakin
Kuinka usein peset/pesetät autosi? (Kysyy nainen, jonka auto oli vielä joskus jonkun muunkin värinen kuin kuivuneen kuran)
*muoks* vastasin näköjään väärään.. mutta anti mennä tällä kertaa
Kuinka usein peset/pesetät autosi? (Kysyy nainen, jonka auto oli vielä joskus jonkun muunkin värinen kuin kuivuneen kuran)
*muoks* vastasin näköjään väärään.. mutta anti mennä tällä kertaa
On ne vanhemmat koslat joskus aikoinaan sippaillut milloin mistäkin syystä. En muista, että pitkiin pitkiin aikoihin olisi auto irtisanonut sopimuksen ajon aikana,
Paljonko sinulle pitäisi maksaa, että strippaisit lähimmässä baarissa puolen tunnin verran? Ihan tosissaan pitäisi olla ja kaikki kuteet pois, levitellä ei tarvisi eikä sen kummemmin heilutella.
Eli puolen tunnin eroottinen tanssi, kaikki vaatteet pois ja lähin ravintola. Mikä hinta?
(Mistä mun pää keksii tämmösenkin? Phuuh.)
Paljonko sinulle pitäisi maksaa, että strippaisit lähimmässä baarissa puolen tunnin verran? Ihan tosissaan pitäisi olla ja kaikki kuteet pois, levitellä ei tarvisi eikä sen kummemmin heilutella.
(Mistä mun pää keksii tämmösenkin? Phuuh.)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Pyrsk....
Muistuupa mieleen, kun pikkujouluaikaan näin yhdessä kuppilassa kahden miehen improvisoidun strippauksen
(kesti tosin vain yhden biisin ajan)
Mutta vastaukseni: Tuskin löytyy semmoista rahaa, että näitä runsaahkoja muotojani julkisesti esittelisin
Onko vaihteeksi mukavaa, kun on kunnon pakkanen
(täällä -10 astetta)
Mutta vastaukseni: Tuskin löytyy semmoista rahaa, että näitä runsaahkoja muotojani julkisesti esittelisin
Onko vaihteeksi mukavaa, kun on kunnon pakkanen
(täällä -10 astetta)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Siis mitä missä milloin mistä ketjusta puhut? Mulla on kai joku ymmärryshäiriöluukkomi kirjoitti:Se sen suosittelema ketju on muuten hyvä, en oo huomannu aikasemmin![]()
Sama kysymys??
Ja itse kyssäriin. Nukun joskus päikkäreitä, riippuu väsymyksen ja kotihommien määrästä. Jos sanon, että noin kahdet päikkärit per viikko, niin aika lähelle menee.
Syötkö aamupalaa?
Sori OT, keskustelu jatkukoon!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...