En todellakaan. Aamupalasta tulee huono olo.Aariel kirjoitti:Syötkö aamupalaa?
Minkä maan kansalaisiin luotat vähiten?
Kylli kirjoitti:Ei ole meidän ymmärryksessä Aariel häikkää, kurkkasin naapuripöytään ("vain humalassa oleville" tms) ja Luukkomi istui siellä pikku hiprakassa....~kade koska päivähiprakat on kivoja~
Sori OT, keskustelu jatkukoon!
Ai, tarkoitit sitä. se oli "hieman" epäselvästi tuossa ilmaistu, mutta annettakoon se anteeksi hiprakkasi vuoksi. Voin kun itsekin voisi siemaista pienet, mutta ei niin ei.luukkomi kirjoitti:Ei niinkään kansa, jotenkin tulee vaan ihmisestä heti huonot fiilarit jos tulee, mutta mustat ja tummat kansat kuitenkin. Ennakko luuloja kyllä on sopivasti mutta kuitenkin suomalaiset on kusettanut enitenjuu, pieni kiva hiprakka
![]()
Aariel, siis se ketju mitä tarkoitit että voi laittaa ne vähäpätöiset jutut mitkä ei ansaitse omia ketjuja, "kaiken maailman hölmöilyt http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1860 " .
Tylsä edelleen, eli hyvä kysymys, sama ku aikasempi
En ole, mutta täydellisen murhan olen suunnitellut siten että sillä olisi jopa kohtalaiset edellytykset onnistua. Olen ajatellut jonkun kuolemaa mutta katunut heti mikä on toivottavasti sen merkki että olen jotensakin normaalien rajoissa.joey kirjoitti:Oletko koskaan haaveillut kenenkään listimisestä? Kenen (ei tietenkään tarvitse nimiä mainita, mutta vähän jotain taustatietoa)?
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Tätä on kysytty aiemminkin mutta antaa nyt mennä: mielestäsi mielenkiintoisin rikos/rikokset kautta aikojen, joka on jäänyt mieleesi kummittelemaan? Miksi?
Ai esim. näitä:Tiina kirjoitti:Seuraatko 4D-dokumentteja?