Se ymmärtäisin jos olisi kasen kanssa jollakin tavalla osallinen, tai pata kattila soi se pistää köhisemään
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että toisilla tuppaa olemaan liikaa vapaa-aikaa, kun tröllipeikottaa monella nikillä, vielä kummallisempi jos sitä tehdään työaikana, firman piikkiin.
Se ymmärtäisin jos olisi kasen kanssa jollakin tavalla osallinen, tai pata kattila soi se pistää köhisemään

- NorthernDarkness
- Jane Marple
Trollaaminenhan on pelkästään huomiohakuisuutta.Pahinta mitä trolleille,kuten näille meän perus nimimerkeille voi sattua on että heille ei kukaan vastaa mitään vaikka he kuinka yrittävät saada reaktioita,kokeilkaapa vaikka.Sen kiukun määrän voisi jo aistia sieltä näppäimistön takaa.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Kyllä ja mitä parasta, kun laitat estolistaan, ollaan ennekin seurattu jo TV chat aikana, että mikä kiukku ja hölmöys chateissä on, mikään ei ole muuttunut.
-
taikakaulin
- Susikoski
Alex Smithiä tylytettiin, niin Tiinas tuli haukkumaan tylyttäjää
Gurney taitaa tosiaan olla ansaitsemassaan bannissa?
-
Porin
hivenen nauratti sama asia.taikakaulin kirjoitti:Alex Smithiä tylytettiin, niin Tiinas tuli haukkumaan tylyttäjääGurney taitaa tosiaan olla ansaitsemassaan bannissa?
"Paulin"taikakaulin. Vinkuu tuolla politiikkakatjussa miten on käytöstapoja oppimaton kun haukkuu muita. Mitä itse tekee lautamiehissä? Saatanan vajakkki!!!
-
taikakaulin
- Susikoski
Lautamiehiin juuri kuuluu asiaton käytös ja nimittelyt ei asiapuolelle. Tämä vajakeille tiedoksi. Tutustukaa käyttöohjeisiin,pyytäkää vaikka joltain apua jos itselle palstan säännöt ovat liian vaikeaselkoiset ymmärtää.Julperi kirjoitti:"Paulin"taikakaulin. Vinkuu tuolla politiikkakatjussa miten on käytöstapoja oppimaton kun haukkuu muita. Mitä itse tekee lautamiehissä? Saatanan vajakkki!!!
-
ktaina
- Adrian Monk
Mailis ja missä ja mitä kuuluu 
Venäjä mainittu, banneja odotellessa 
-
joona.linna
- Poliisikoira Rex
Kiva kun ihana palstamme kyselijä Mailis on palannut....annetaan jokaisen kukan kukkiaktaina kirjoitti:Mailis ja missä ja mitä kuuluu
Vainajat eivät vaikene
damfin kirjoitti:Venäjä mainittu, banneja odotellessa
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Hahaataikakaulin kirjoitti:Lautamiehiin juuri kuuluu asiaton käytös ja nimittelyt ei asiapuolelle. Tämä vajakeille tiedoksi. Tutustukaa käyttöohjeisiin,pyytäkää vaikka joltain apua jos itselle palstan säännöt ovat liian vaikeaselkoiset ymmärtää.Julperi kirjoitti:"Paulin"taikakaulin. Vinkuu tuolla politiikkakatjussa miten on käytöstapoja oppimaton kun haukkuu muita. Mitä itse tekee lautamiehissä? Saatanan vajakkki!!!
Suvakin itkuvirsi on musiikkia korvilleni ja hunajaa sielulleni.
Eihän se nyt haukkumista kuitenkaan ole, kun sinua kutsutaan siksi mitä olet.
Vai etkö muka ole punavihersuvaitsevainen? Kiistä se sitten tässä.
Minua kuitenkin on haukuttu natsiksi, PVL/SVL fasistiksi, putin-odin-trolliksi, elämämkoululaiseksi, Junes Lokaksi ja vaikka miksi.
En kuitenkaan ole mitään edellä mainituista: Ei silti haitta pätkääkään.
Evvvk miksi sanovat.
No Junekseksi haukkujat vasikoin ihan periaatteesta (henkilöspekulaatio kun on täällä erikseen kielletty, anonyymi palsta kun on)
Niin että ole vaan ylpeästi islamofiili-kaikkeasuvaitseva-viherkupla-stalinistisosialisti, jos olet sen linjan kerran valinnut.
Toki linjaa voi vaihtaa.
Googlaat vain #walkaway , sieltä tulee paljon esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat hylänneet länsimaisen sivistyksen tuhoon vievän kulttuurimarxismin.
Kokeile myös #redpillblack googleen.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
taikakaulin
- Susikoski
Naurattaa oman elämänkoululaisuuden kieltäjät.Marokon Kauhu kirjoitti:
Minua kuitenkin on haukuttu natsiksi, PVL/SVL fasistiksi, putin-odin-trolliksi, elämämkoululaiseksi, Junes Lokaksi ja vaikka miksi.
En kuitenkaan ole mitään edellä mainituista: Ei silti haitta pätkääkään.
Vielä enemmän naurattaa pelihousunsa repineet Kremlin toverit. Toveri Piikki-Sika (aka sikakoira) menetti täysin malttinsa
Naurattaa myös kaltaisesi itselleen epärehelliset liberaalisuvakit, mamut, jotka olevinaan vastustavat mamutusta, mutta oikeasti kannattavat mamutusta
-
taikakaulin
- Susikoski
Naurattaa oikeistolibeaalivajakit jotka eivät edes tiedä mistä omassa aatteessa on kyse
. Liberaali on aina monikulttuurimokuttaja.
Itse olen suomalainen isänmaallinen, jonka aate on ajaa suomalaisten etuja. En halua tänne turvapaikanhakijoita, enkä myöskään mitään "työperäistä" maahanmuuttoa polkemaan suomalaisten palkkoja ja työehtoja. Kummassaakaan maahanmuuttotavassa ei ole mitään järkeä Suomen nettohyödyn kannalta.
Itse olen suomalainen isänmaallinen, jonka aate on ajaa suomalaisten etuja. En halua tänne turvapaikanhakijoita, enkä myöskään mitään "työperäistä" maahanmuuttoa polkemaan suomalaisten palkkoja ja työehtoja. Kummassaakaan maahanmuuttotavassa ei ole mitään järkeä Suomen nettohyödyn kannalta.
Naurattaa tämän palstan pedofiiliamyönteiset öyhöttäjät jotka ovat palsta suurimpia matuöyhöttäjiä. Noissa liberaalipiireissähän nuo pedofiilit majailevat (lapsilla on oikeus seksiin aikuisen kanssa ja muuta yököttävää paskaa).
Jotenkin tuttua tavaraa, samanlaista pedopropagandaa mitä oikeistoliberaali Lapo-Markja syyti palstalle aikoinaan. Lapo Markjakin öyhöttää pedofiilimuslimeista, samaan aikaan kun tumputtaa pikkupoikien kuvia katsellen.
Jotenkin tuttua tavaraa, samanlaista pedopropagandaa mitä oikeistoliberaali Lapo-Markja syyti palstalle aikoinaan. Lapo Markjakin öyhöttää pedofiilimuslimeista, samaan aikaan kun tumputtaa pikkupoikien kuvia katsellen.