Rikollisen typerää valehtelua ja lähdekritiikittömyyttä, Jkl

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Smirre
Jack Bauer

Re: Rikollisen typerää valehtelua ja lähdekritiikittömyyttä,

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Nettihaulla ; 'palvelunestohyökkäys 2018' löytyy tieto , ongelma oli erittäin laaja.En saa linkitettyä tällä välineellä. Poliisin sivut myös out.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Jokienvalloittaja kirjoitti:Sillon kun raskaana olevalta musliminaiselta revittiin burka päästä ja hakattiin joukolla, asian uskoi annaanna, pari iltalehden toimittajaa ja valehteleva muslimi itse :lol:
Kuin myös se koko maata kohahdattanut uutinen "Somalityttö paiskattiin junasta". Pöyristyjiä riitti, vaikka uutinen oli ns ankka. Hyville ihmisille riitti otsikko. He suorastaan janoavat niitä, jotta voivat osoittaa suomalaisen ihmisen pahuuden. Itse tapaus vaiettiin lopulta vähin äänin.

Tampereen pizzeriapalossa pari demaripoliitikkoa lähti meuhkaamaan suomalaisten rasismista jo ennenkuin polttajat olivat tiedossa. Olipa sekin rikollisen typerää toimintaa. Heidän huutoonsa yhtyivät nämä lähdekritiikittömät henkilöt, sillä heille oli itsestään selvää, että suomalaiset olivat kaiken takana.

Valtterin jääminen pysäkille oli valtakunnan ykkösuutinen, vaikka Valtteri ei jäänyt pysäkille. Pääasia, että nämä typerät valehtelijat ja lähdekritiikittömät saivat oman asiansa ja adoptiolapsensa ihonvärin julkisuuteen. Ei annettu totuuden pilata hyvää tarinaa.

Se palestiinalainen ruikuttaja, tämä apuraha-Hanna tjsp kertoi kuinka adoptiolapsensa päälle syljettiin. Ja taas lähdekritiikittömien mylly lähti jauhamaan paskaa. Hanna tjsp sai kaipaamansa julkisuutta ja pääsi korostamaan adoptiolapsensa ihonvärin autuutta ja itsensä hyvyyttä.

Mikähän vika muutes suomalaislasten ihonvärissä on kun nämä eniten suvaitsevat eivät kelpuuta heitä adoptiolapsikseen, vaan väkisin pitää ottaa selkeästi erottuva henkilö "omaksi lapsekseen"?
- Ettei vaan olisi tarkoitus päästä selittämään perheensä loputtomia vastoinkäymisiä lapsensa huonolla kohtelulla, koska tämän ihonväri.

Nämä kaikki esimerkit kelpasivat totuusmedialle sellaisenaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Mikään ihme, että olivat demaripolitiikkoja :mrgreen: Varsinkin kun Tampereesta oli kysymys, Tampereen säätäjät ja meuhkaajat kun löytyy vasemmistosta, se on sellaista toimintaa mikä ei päivänvaloa kestä.
Sitten aiheeseen, eli naurettavimmat rikollisen valehtelua; en se minä ollut, se oli naapurin Ville, en se minä ollut, sen teki poliisi :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin