Sanna Saarijärvelle sakot Pori Jazzin välikohtauksesta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Miina
Martin Riggs

Sanna Saarijärvelle sakot Pori Jazzin välikohtauksesta

Viesti Kirjoittaja Miina »

Iltasanomat:
Sanna Saarijärvelle syyte Porin Jazzien välikohtauksesta
20.02.2008 06:12, päivitetty 20.02. 06:19

Näyttelijä Sanna Saarijärvi joutuu oikeuteen kunnianloukkauksesta syytettynä. Mahdollisesti Saarijärveä syytetään myös järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamisesta.

Kihlakunnansyyttäjä Arto Mikkonen jätti asiaa koskevan haastehakemuksen Porin käräjäoikeuteen tiistaina. Saarijärven epäillään loukanneen naisvartijan kunniaa Porin Jazzeilla viime heinäkuussa.

Porin Jazzeilla ystäviensä kanssa ollut Saarijärvi joutui kiivaaseen sananvaihtoon vartijan kanssa, kun tämä ei halunnut päästää 37-vuotiasta näyttelijää humalatilan takia venelaiturille. Muu seurue sen sijaan sai jatkaa matkaa.

Poliisi lopetti sanaharkan

Saarijärven ja naisvartijan välille syntyi kiivas sananvaihto, joka päättyi vasta, kun poliisit tulivat paikalle.

Vartija sanoi heinäkuussa IS:lle, että Saarijärvi "alkoi haukkua todella pahoilla sanoilla, kun hän ei päässyt laiturille". Vartijan mukaan Saarijärvi yritti myös rynniä hänen ohitseen.

Töiden keskeltä eilen tavoitettu Saarijärvi kuuli syytteestä vasta Ilta-Sanomilta.

- En ole saanut asiasta mitään tietoa muualta kuin lehdistä. En ole ylpeä siitä, mitä olen suustani päästänyt.

- Myönsin poliisille, että olen huppelissa sanonut pari ikävää sanaa, joten varmaan siitä sakot tulevat, Saarijärvi toteaa.

Saarijärvi haluaisi lyödä pisteen koko jupakalle. Hän ei ole todellakaan ylpeä tekosistaan.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1490694

Otsikkoa muutettu tapahtumaketjun edettyä
-NILS-
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Jotenkin symppaan tuota vartijaa. Itsekin muutaman kerran erinäisillä festareilla töissä olleena voin ihan kertoa kuinka kivaa on, kun kaikenlaiset pikkujulkkikset tulevat nillittämään, että " eksä ämmä tiedä kuka mä olen!? " Kaikki pitäisi saada ja joka paikkaan päästä vain siksi kun " mulla on enemmän rahaa kun teillä kaikilla yhteensä!! " :roll:

Vaan kerrotaankos missään ihan tarkasti mitä Sanna on suustaan päästänyt?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Bleddyn kirjoitti:Vaan kerrotaankos missään mitä Sanna on suustaan päästänyt?
Se vartija myönsi haastattelun yhdelle sensaatiolehdelle (joko Seiska tai Hymy). Itse haastattelua en lukenut, mutta kannessa luki isoin kirjaimin: "Sanna huoritteli minua"
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Aizerbaidzan kirjoitti:
Bleddyn kirjoitti:Vaan kerrotaankos missään mitä Sanna on suustaan päästänyt?
Se vartija myönsi haastattelun yhdelle sensaatiolehdelle (joko Seiska tai Hymy). Itse haastattelua en lukenut, mutta kannessa luki isoin kirjaimin: "Sanna huoritteli minua"
Ahas, no melkein arvasinkin. Jotenkin Sanna ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä, joka voisi keksiä jotain mielikuvituksellisempaa. :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Mikä älynväläys muuten oli laittaa raskaana oleva vartija töihin yhteen Suomen huumerikkaimpaan tapahtumaan eli Porin Jazzeille?

En tajua muutenkaan miksi raskaana ollessa saa toimia vartijana. Jos vaihdetaan tuon semi-julkkiksen tilalle joku kiljupöhnäinen ex-ek-vanki niin potku mahaan lamauttaisi vartijan satavarmasti. Ja seuraukset voisivat olla erittäin vakavat.
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Porin kirjoitti:Mikä älynväläys muuten oli laittaa raskaana oleva vartija töihin yhteen Suomen huumerikkaimpaan tapahtumaan eli Porin Jazzeille?

En tajua muutenkaan miksi raskaana ollessa saa toimia vartijana. Jos vaihdetaan tuon semi-julkkiksen tilalle joku kiljupöhnäinen ex-ek-vanki niin potku mahaan lamauttaisi vartijan satavarmasti. Ja seuraukset voisivat olla erittäin vakavat.
Ihmettelin itse ihan samaa.
Vartiointiliike (siis uskottava sellainen) ei laita raskaana olevaa "kentälle". Liekkö sitten salannut raskautensa tai jotain. Kun naisvartija ilmoittaa raskaudestaan hänet siirretään muihin tehtäviin (toimistoon esim.) jos tehtävistä on vaaraa raskaudelle ja sikiölle. Samaa koskee poliisejakin.
Alan kallistumaan sille, että oli salannut raskautensa, koska työlakikin estää työnantajaa määräämästä raskaana olevaa vaarantaviin tehtäviin (siis jos tässä nyt olisi työnantaja sanonut, että on pakko mennä...).
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bleddyn kirjoitti:Itsekin muutaman kerran erinäisillä festareilla töissä olleena voin ihan kertoa kuinka kivaa on, kun kaikenlaiset pikkujulkkikset tulevat nillittämään, että " eksä ämmä tiedä kuka mä olen!? " Kaikki pitäisi saada ja joka paikkaan päästä vain siksi kun " mulla on enemmän rahaa kun teillä kaikilla yhteensä!! " :roll:
Aika jännä, että kaikenlaisilla pikkujulkkiksilla on sitten myös järjettömän huono laskupää. Julkisuus kun ei valitettavasti ole tae varakkuudesta. Mitä enemmän pärstää työntää lehtiin, sitä varattomampi itseasiassa todellisuudessa on. Sitten on tietenkin eri asia, jos olet asioinut esimerkiksi Selänteitten, Räikkösten tai vastaavien kanssa. Mutta niitä en kyllä enää sanoisikaan kaikenlaisiksi pikkujulkkiksiksi.

Missä sanottiin, että tuo vartija oli raskaana? Meni jotenkin täysin silmien ohi. Tuli vain mieleen, että jos vartija ei ollut vielä ilmoittanut raskaudesta töihinsä lainkaan, jos raskaus oli vasta alkuvaiheessa?
Porin

joey kirjoitti: Missä sanottiin, että tuo vartija oli raskaana? Meni jotenkin täysin silmien ohi. Tuli vain mieleen, että jos vartija ei ollut vielä ilmoittanut raskaudesta töihinsä lainkaan, jos raskaus oli vasta alkuvaiheessa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1407762
Kävin tekemässä rikosilmoituksen perjantaiaamuna kahdeksan jälkeen. Tein ilmoituksen kunnianloukkauksesta ja vartijan vastustamisesta. Onnekseni minulla on todistajat, raskaana oleva vartija miettii.
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Toi on kyllä tosi outoa et raskaana oleva laitetaan kentälle. Tiedä sitten taustoja. Mutta jos jokaisesta huorittelusta tai vastaavasta vittuilusta tulis oikeudenkäynti niin voitais kyllä laittaa tohon "päävalikkoon" oma aihe niille :lol: vartijan/järkkärin ei pitäis olla niin "herkkänahkainen" että tollasesta ottaa itteensä, ihan oma mielipide :roll:
Vartiointiliike (siis uskottava sellainen) ei laita raskaana olevaa "kentälle". Liekkö sitten salannut raskautensa tai jotain. Kun naisvartija ilmoittaa raskaudestaan hänet siirretään muihin tehtäviin (toimistoon esim.) jos tehtävistä on vaaraa raskaudelle ja sikiölle. Samaa koskee poliisejakin.
Alan kallistumaan sille, että oli salannut raskautensa, koska työlakikin estää työnantajaa määräämästä raskaana olevaa vaarantaviin tehtäviin (siis jos tässä nyt olisi työnantaja sanonut, että on pakko mennä...).
Täysin samaa mieltä. Sit voi olla et muija miettiny et "helppo" keikka, oli kuitenki venelaiturilla, jotenkin olettaisin että se on vähä iisimpi paikka ku kiertää siellä nyrkissä :roll: en oo koskaa porin jazzeilla ollut niin en tiedä, pelkkää mutua :oops:
Born to raise hell!!
Porin

luukkomi kirjoitti: Sit voi olla et muija miettiny et "helppo" keikka, oli kuitenki venelaiturilla, jotenkin olettaisin että se on vähä iisimpi paikka ku kiertää siellä nyrkissä :roll: en oo koskaa porin jazzeilla ollut niin en tiedä, pelkkää mutua :oops:
Jos kyseessä oli Taavi-silta ( http://www.poritieto.com/index.php/Kuva:Taavi.jpg ) joka on samalla sekä suosittu venelaituri että silta Kirjurinluodon konserttipaikkaan niin eipä paljon vittumaisempaa paikkaa ole vaksi voinut saada. Epäilenkin että kyseessä oli nimenomaan Taavi-silta koska ns. tavalliset laiturit ovat lukollisen aidan takana eikä niissä ole mielestäni koskaan vakseja näkynyt. Sensijaan tuntuisi ihan luonnolliselta että liian humalaista ei päästetä Kirjuriin menevälle sillalle.
luukkomi
Nikke Knatterton

Porin kirjoitti:
luukkomi kirjoitti: Sit voi olla et muija miettiny et "helppo" keikka, oli kuitenki venelaiturilla, jotenkin olettaisin että se on vähä iisimpi paikka ku kiertää siellä nyrkissä :roll: en oo koskaa porin jazzeilla ollut niin en tiedä, pelkkää mutua :oops:
Jos kyseessä oli Taavi-silta ( http://www.poritieto.com/index.php/Kuva:Taavi.jpg ) joka on samalla sekä suosittu venelaituri että silta Kirjurinluodon konserttipaikkaan niin eipä paljon vittumaisempaa paikkaa ole vaksi voinut saada. Epäilenkin että kyseessä oli nimenomaan Taavi-silta koska ns. tavalliset laiturit ovat lukollisen aidan takana eikä niissä ole mielestäni koskaan vakseja näkynyt. Sensijaan tuntuisi ihan luonnolliselta että liian humalaista ei päästetä Kirjuriin menevälle sillalle.
No sitten täytyy perua edellinen ajatus :lol: se kyllä kuulostaa ihan normaalilta ettei liian humalaista päästetä. Toisaalta oppiihan akkakin varmaan olemaan huorittelematta, ainakin hetkeks :lol:
Born to raise hell!!
joey
Angus MacGyver

Onko muuten mitään tietoa ylipäätään siitä, onko tuo vartija ollut tapahtumahetkellä raskaana lainkaan? Tuossa iltapäivälehden jutussa ei ainakaan moista mainittu, muuten kuin kuriositeettina viitaten nykyhetkeen.
luukkomi
Nikke Knatterton

Hyvä pointi, ei tullu pienessä päässä ajateltua itse tota ollenkaan. Saadaan vähän raflaavampi juttu aikaseks :shock:
Born to raise hell!!
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

joey kirjoitti:Onko muuten mitään tietoa ylipäätään siitä, onko tuo vartija ollut tapahtumahetkellä raskaana lainkaan? Tuossa iltapäivälehden jutussa ei ainakaan moista mainittu, muuten kuin kuriositeettina viitaten nykyhetkeen.
Taitaa olla porukalla tuo luetunymmärtäminen hakusessa. Vartija on raskaana nyt (ja jos olisi ollut raskaana viime heinäkuussa, niin aika alussa olisi tainnut raskaus olla :lol: )
Muista lähdekritiikki!
joey
Angus MacGyver

luukkomi kirjoitti:Saadaan vähän raflaavampi juttu aikaseks :shock:
Aiiiivan. Tuostahan voisi jo otsikoida, että "Saarijärvi löi raskaana olevaa naista!" :D Onhan se raskaana, mutta vasta nyt.. Jatkuvasti löytyy vastaavia esimerkkejä lehdistä. Uskomatonta, että vaikka lööppien moisia ylilyöntejä vahtimaan on perustettu kaikennäköisiä liittoja, erittäin harvoin kenenkään pää joutuu pölkylle.
Vastaa Viestiin