Onko aamupalasi myynnissä vasta 9 jälkeen
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Riippuu toki ihmisestä. Täydenkuun aikaan on "niiku sillai" erilaista ja tulee tuolloin myös hakeuduttua ulos öisin. Fiilikset on erilaiset.ABC kirjoitti:Vesa-Matti Loiri.
Nyt on täysikuu. Sanotaan, että täydenkuun aikaan mielisairaaloissa ja putkissa on tavallista vilkkaampaa. Uskotko siihen, että täysikuu vaikuttaa ihmisen mieleen?
Loiri? Eihän hänen tarvinnut edes näytellä elokuvassa Pahat pojat! Sai olla ihan oma itsensä.
Ehditkö koskaan käydä Hgin Rajasaaren rannassa olleella, nyt jo puretulla pumppuasemalla?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Kalessin
- Adrian Monk
riippuu siitä missä yhteydessä sitä ruokaa laitetaan. meille on muutaman kerran makaronilaatikon valmistus muuttunut hetkessä hyvinkin K18-kokkailuksi, mutta itse siinä ruuan tekemisessä ei ole kyllä tasan mitään eroottista.
turhaudutko ATK-koulutuksissa, jossa on ns. "vanhempaa ikäpolvea" mukana, jolloin liikutaan etanan vauhdilla ja itsestään selvistä ja helpoista asioista tehdään ihan helvetin vaikeita?
turhaudutko ATK-koulutuksissa, jossa on ns. "vanhempaa ikäpolvea" mukana, jolloin liikutaan etanan vauhdilla ja itsestään selvistä ja helpoista asioista tehdään ihan helvetin vaikeita?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Itse asiassa oman ikäpolven tunneilla kun käydään esim. ohjelmointikieltä niin tulee tuollainen tilanne, tuollaisessa mainitsemassasi ATK-koulutuksessa en ole vielä ollut. Mutta vastaan kokemusteni pohjalta että juu, voihan se vähän turhauttaa välistä, mutta sen aikaa voi touhuta muuta (niinkuin minä nytKalessin kirjoitti:turhaudutko ATK-koulutuksissa, jossa on ns. "vanhempaa ikäpolvea" mukana, jolloin liikutaan etanan vauhdilla ja itsestään selvistä ja helpoista asioista tehdään ihan helvetin vaikeita?
Ylläolevaan liittyen: Miten sinut olet tietokoneiden kanssa? Siis osaatko kaiken, olet tietokonevirtuoosi vai poropeukalo vai siltä väliltä?
-
Kalessin
- Adrian Monk
käytän joka päivä ja olen koneiden kanssa suht´sinut. ei mene ihan heti sormi suuhun ja työpaikan ohjelmat on niin ääliöhelppoja käyttää, joten sekään ei tuota ongelmaa. nämä vanhat ihmiset luo ne ongelmat.
tympiikö nyt?
tympiikö nyt?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena