Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ :D No mä haenkin just sellasta kultasta keskitietä, että tulis käymään mutta EI sunnuntaina! Siinä on haastetta...
Nerot hallitsevat kaaoksen
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Porin kirjoitti:Vituttaa vielä enemmän Porin kytät.
Luulen että huomenna vituttaa niitäkin.
Mitäs mitäs? :lol:
joey kirjoitti:^^ Mä lyön jarrut pohjaan ja kaasutan äkkiä karkuun ennen kuin ehtii kolahtaa. Tepsii yleensä..
Toimii :wink:
Katsa kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Hei millä mä saan yhen frendin tajuamaan että sunnuntai ei ole kyläilypäivä! Sunnuntai on mun päivä ja mua ei saa häiritä sunnuntaisin :D Jos nyt sit juottais ne kahvit sille vaan...
Mä sain frendit tajuamaan niin hyvin, että meillä ei ole vuosiin käynyt ketään. :oops:
:lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

.. Unohdin jo mitä piti kirjoittaa! :shock:
En siis ollutkaan ärsyyntynyt niin paljoa :lol:
No kaipa voin kertoa sen pikkuseikan, ettei ole rahaa reilu viikkoon.. Eikä jääkaapissa ole ruokaa, kahvikin loppui..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mariella kirjoitti:^ :D No mä haenkin just sellasta kultasta keskitietä, että tulis käymään mutta EI sunnuntaina! Siinä on haastetta...
Yksi kaverini sanoi suoraan että sunnuntait on hänen omaa aikaansa jolloin hän tahtoo valmistautua tulevaan viikkoon tai jtn. Meni perille, eikä ole tarvinnut suuttua tai muuta.

Itteeni ärsyttää kun holahti keittoon mustapippuria vissiin puoli purkillista. Nyt sitä on hirvee kattilallinen eikä kukaan saata syödä! :x
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mua ärsyttää sellaiset pakkaukset, joissa lukee "avataan tästä" ja sitten ne ei perkele aukea siitä!!! :evil:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmm, kuulostaa hyvälle toi Sunnuntai on minun vapaapäiväni. Ehkä aikuisena otan itse tuon linjan ja kylään saa tulla vain paras kaveri :P
What you do... Makes you who you are.
Mariella
Rico Tubbs

PaulaDrew kirjoitti:
Mariella kirjoitti:^ :D No mä haenkin just sellasta kultasta keskitietä, että tulis käymään mutta EI sunnuntaina! Siinä on haastetta...
Yksi kaverini sanoi suoraan että sunnuntait on hänen omaa aikaansa jolloin hän tahtoo valmistautua tulevaan viikkoon tai jtn. Meni perille, eikä ole tarvinnut suuttua tai muuta.
Joo jotain tällätä pitäis varmaan sanoa, koska mä en yhtään diggaa että sunnuntaina tungetaan tänne :D Täytyy koittaa muotoilla sellanen ystävällinen lause asiasta ja kertoa se sille, ja parille muullekin. Tänään on käyny jo kaks pariskuntaa kahvilla ja vielä anoppi. Ei saatana :D Nyt ihana rauha loppuillan :)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä en voi sietää sitä, ettei mun anneta rauhassa viettää lakisääteisiä taukojani enkä tarkoita nyt pelkkiä potilaiden suunnalta tulevista häiriköinneistä vaan myöskin siitä, että kollegat löpisee jotain ihan turhanpäiväistä jorinaa vaikket itse edes kommentoi siihen niin silti pitää jorista ja häiritä toisen taukoa. meillä töissä kohistaan yhden työntekijän edesottamuksista niin, että jotkut henkilöt on jääneet ihan siihen haukkumiseen ja vikojen etsimiseen koukkuun ja vaikka itse alkuun tähän keskusteluun osallistuinkin, en siihen enää osallistu, koska nyt se on alkanut saada noitavainomaisia piirteitä eikä tämän ihmisen toimet ole ihan sitä ansainneet.

musta on raukkamaista tulla itkemään selän takana miten joku ei osaa eikä tiedä eikä tee, eikä sitten kuitenkaan ole pokkaa sanoa päin naamaa mitä ajattelee, jolloin ehkä saataisiin asiaan jotain muutosta, mutta ei.... vituttaa ihmisten raukkamaisuus ja se, että soimataan ja lynkataan työporukasta joku ihan vaan siksi, ettei tule itse lynkatuksi, koska nämä pahimmat asian vatvojat ovat itse ihan samanlaisia lusmuja ja toistaitoisia kuin lynkkauksen kohdekin ja tällä nyt sitten kohdentavat mielenkiinnon pois itsestään tai sitten ovat vaan nii tyhmiä, etteivät tajua olevansa yhtä onnettomia kuin kohdekin....aaaaarrhggghghgh!!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Oma typeryys. :evil:
Every ship must sail a world.
Mariella
Rico Tubbs

Kieltämättä vähän darranpoikasta... :oops: Työt ei nyt just maistu.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Katsa kirjoitti:Mua ärsyttää sellaiset pakkaukset, joissa lukee "avataan tästä" ja sitten ne ei perkele aukea siitä!!! :evil:
En tajua tätä!! Oon huomannut ihan saman, vaikka miten repii ja kiukuttelee ja ottaa teräaseita avuksi, ei mitään..
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

joey kirjoitti:
Katsa kirjoitti:Mua ärsyttää sellaiset pakkaukset, joissa lukee "avataan tästä" ja sitten ne ei perkele aukea siitä!!! :evil:
En tajua tätä!! Oon huomannut ihan saman, vaikka miten repii ja kiukuttelee ja ottaa teräaseita avuksi, ei mitään..
Mä taas inhoan sitä, jos mun mehupurkit avataan väärin, ettei niistä saa mitään pihalle ilman että on koko maailma mehussa. Ihan sama vaikka heittäisi koko purkin mäkeen, se on pilalla sitten.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bleddyn kirjoitti: Mä taas inhoan sitä, jos mun mehupurkit avataan väärin, ettei niistä saa mitään pihalle ilman että on koko maailma mehussa. Ihan sama vaikka heittäisi koko purkin mäkeen, se on pilalla sitten.
Haha, itsekin avaan mehupurkit niin, että se aukko on korkeintaan niin iso kuin mitä sen katkoviivan perusteella pitäisi olla. En tajua miksi pitää leikata koko mehupurkin yläpää auki. Samoin raivostuttaa:
- jätskipakettien aukirepiminen
- se, kun ketsuppipurkki avataan pistämällä suojamuoviin reikä siihen korkin kohdalle ja se itse suojamuovi jätetään siis paikalleen
- sipsipussien aukirepiminen, teen niihin aina sellaisen juuri ja juuri oman käteni mentävän pienen, siistin kolon kulmaan
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Ha-Ha-Hassunhauska unirytmi -> Nukahdan 4-5 aikaan, herään 1-4 aikaan päivällä. Hauskaahan se, huomenna pitäs herätä kello 12... Hooh.

Saselfasq.
What you do... Makes you who you are.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Oma saamattomuus. Tämä kuuluu melkein jokapäiväiseen ärsytyksen aiheeksi :roll:
Lukittu