Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Katsa kirjoitti:Ärsyttää tajuta, että sulla on karva suupielessä ja sen toinen pää on sun vatsalaukussa. Siitä sitten vaan kiskomaan, röäärgh!
Yök! Karvat suussa on muutenkin kuvottavia, saatika sitten tolla lailla. Saako kysyä mistä moinen?
Mua ärsyttää kipu. Tähän on kyllä jo tottunut, mutta nyt käy taas normaalia kipeämpää, se tympäsee
Aariel kirjoitti:Yök! Karvat suussa on muutenkin kuvottavia, saatika sitten tolla lailla. Saako kysyä mistä moinen?
Mua ärsyttää kipu. Tähän on kyllä jo tottunut, mutta nyt käy taas normaalia kipeämpää, se tympäsee
No yök, niinpä! Saa kysyä, onnistuin siis nielaisemaan hiukseni. Tiedätkö, kun sitä kiskoo pois suusta kaksin käsin, ja sitä vaan tulee ja tulee ja tulee.
Onnistuin tuossa myös just äsken telomaan selkäni uudelleen, kun luulin olevani jo kohtuullisen ok ja nostin kukkaruukkua...naps.
Aariel kirjoitti:Yök! Karvat suussa on muutenkin kuvottavia, saatika sitten tolla lailla. Saako kysyä mistä moinen?
No yök, niinpä! Saa kysyä, onnistuin siis nielaisemaan hiukseni. Tiedätkö, kun sitä kiskoo pois suusta kaksin käsin, ja sitä vaan tulee ja tulee ja tulee.
Onnistuin tuossa myös just äsken telomaan selkäni uudelleen, kun luulin olevani jo kohtuullisen ok ja nostin kukkaruukkua...naps.
Yök, olisin itse jo oksentanut tuossa vaiheessa, mulla on yliherkkä nielu. Oon muutamaan otteeseen oksentanutkin, jos on esim oma hius nielussa menossa ja kiskoo sitä sitten irti, hyih.
Oon kans huomannut, että selän kun loukkaa, niin se ei parane ikinä. Lisäksi mulla jalka, sama homma.
Mun taloudenhoitajaa ei oo näkyny pitkään aikaan Tääl olis kaikki pyykit pesemättä ja tiskit, kaupassa se ei oo käyny eikä oo sänkyä pedattu.. Mä taidan antaa sille potkut.
Mariella kirjoitti:Mun taloudenhoitajaa ei oo näkyny pitkään aikaan Tääl olis kaikki pyykit pesemättä ja tiskit, kaupassa se ei oo käyny eikä oo sänkyä pedattu.. Mä taidan antaa sille potkut.
Heh.. Oliskohan se roikkumassa netissä jollain älyttömillä sivuilla?
Mariella kirjoitti:Mun taloudenhoitajaa ei oo näkyny pitkään aikaan Tääl olis kaikki pyykit pesemättä ja tiskit, kaupassa se ei oo käyny eikä oo sänkyä pedattu.. Mä taidan antaa sille potkut.
Heh.. Oliskohan se roikkumassa netissä jollain älyttömillä sivuilla?
<teinityttöongelma> "rasvaprosenttini liian iso -stop- voin muuten hyvin -stop- voikaa tekin hyvin -stop- rakkaudella Henry Jonathan TheDon III -stop-" </teinityttöongelma>
Huoh. Eli joo, siis rasvaprosentti haittaa, mutta haluan kasvaa (massaalisää!!) eli en halua miinuskaloreillakaan vetää... -.-
Yöllä nukutut tunnit: 1. Särky: 100. Jalat: Auki ja verellä.
Kouluun ei ole menoa, ei edes nukuta. Roskat vein aamulla, haisivat..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
eilen siivosin kämpän johon meni noin 2 tuntia ja lähdin tytön kanssa kilometrin päähän ostarille kauppaan kävellen. mies tuli jopa hakemaan sieltä ettei tarvinnut kävellä takaisin...söin sitten vähän salaattia kotona ja hups heräsin seuraavan kerran tänä aamuna...mies tekee puoli päivää kotona töitä jotta mun ei tarvitse rasittaa selkää (kohtu painaa yhteen kohtaan niin että kävely on ajoittain melko mahdotonta mutta pääosin vain kivuliasta..) nostelemalla tytteliä kun sillä on kiipeilyikä menossa...mies sitten pyysi aamulla että ottaisin vähän iisimmin jotta siitä olis jotain hyötyä että hän tulee puoleksi päiväksi kotiin tekemään töitä...
siis olen 33v ja mun täytyy valita että haluanko mennä kauppaan vai siivota ärsyttää
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Pomo!
Mun pitäis tehdä täysin turha reissu, 50 km per suunta ja ottaa ylityötunteja kun niitä on muutenkin niin paljon ettei pysty pitämään pois. Ihan vaan hänen egonsa takia. Perkele sentään...
Hän on siis itse menossa samaiseen paikkaan samaiseen aikaan, mutta ei ole ilmeisesti hänen arvollensa sopivaa toimittaa yhtä pientä asiaa johon menee 5 minuuttia aikaa. Sen takia mielummin maksaa mulle kilometrit ja ylityöt ja kuluttaa mun kallisarvoista aikaa
"Hei voisitsä hei, olis niin kiva hei..." aarrrgh!
Tiskasin tuossa kaikessa rauhassa. Hinkutin lautasta puhtaaksi että tralalalaaa vain. Ja sit yhtäkkiä jostain syystä rupesin muistelemaan edellistä työpaikkaani. Tuli sen pomon naama mieleen. Teki mieli hakata se lautanen paskaksi sitä tiskivuorta vasten ja sen jälkeen heittää kaikki ikkunan läpi ulos. Jumalauta että rupesikin yhtäkkiä korpeamaan sen mulkun naamataulu ja käytös.
(Taustaa: Edellisessä työpaikassani palkastani kusetettiin muutaman kuukauden aikana yli 500 euroa, syytettiin asioista jotka eivät olleet vastuullani/kuuluneet minulle ja kun ilmoitin niistä, alettiin sananmukaisesti huutamaan sitten jostain muusta, kun ei parempaakaan keksitty.)
Vieläkin vituttaa, tekisi mieli käydä heittämässä palopommi siihen lafkaan.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.