Uusi jäsen Otuksen Copypaste jengiin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

otus
Axel Foley

Uusi jäsen Otuksen Copypaste jengiin

Viesti Kirjoittaja otus »

Otuksen johtamaan ryhmittymään on ilmaantunut uusi jäsen, M-info nimeltään hän on Doctor Lecter, liittymis päivä 26.02.08

Jäsenyys hyväksytty,

Näin ensiksi Kunniajäsenyys, myöhemmin mahd täysjäsen.

kylmäverinen copypastetus hyväksytysti suoritettu ->

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3194

Support your Local Copypaste Gang.
Viimeksi muokannut otus, Ke Helmi 27, 2008 10:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Uhh, jopa on väsynyttä läppää. Olettaen siis, että heitit tuon sentään kieli poskella.

Enkä muuten halua liittyä klubiin.
otus
Axel Foley

:lol:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kieltäydyn klubin jäsenyydestä!

Ja mitä otukseen tulee, niin hänenlaisista ihmisistä löytyy oivia henkilökuvia monista sci-fi-sarjoista. Ehkä idioottimainen mulkku näin niin kuin yhtenä sopivana stereotypiana.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Ei jumanl#¤ta, koita otus tosiaan päästä takas tälle pallolle. Etkö tunne ite niin kuin minkäänlaista urpomaisuutta tekemisissäs?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
otus
Axel Foley

:lol: ,sä oot kyl ihan oikeesti hauska tyyppi!
otus
Axel Foley

quote="jamppa"]Ei jumanl#¤ta, koita otus tosiaan päästä takas tälle pallolle. Etkö tunne ite niin kuin minkäänlaista urpomaisuutta tekemisissäs?[/quote]

Jäsentele sä vaan Dr otsikoitas uudestaan ja mikäs oikeus täällä muilla on provoilla ja mulla muka ei? , no mut miettikää sitä vaik loppu yö mä käyn ny goisaamaan, moi!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Et sä otus ketään häiritse. Siihen sä olet liian tyhmä ja väsähtänyt. Sulla on vaan jotain hallusinaatioita.

.
.

kaukana poissa

.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Otus hei. Esim. minua ei tuo "nopea uutisointisi" haittaa. Mutta kyllä doctorin "otsikoiden jäsentelyt" ovat tekoja paikallaan. Mieheltä on tullut uskomattoman paljon raakaa työtä vaativaa materiaalia. Kannattaisko jättää provoaminen vaikka lautamiehissä ollaankin?
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

otus kirjoitti:Jäsentele sä vaan Dr otsikoitas uudestaan ja mikäs oikeus täällä muilla on provoilla ja mulla muka ei?
Tottakai sinulla on oikeus provoilla, kuten muillakin. Muistuttaisin kuitenkin, että provoilu on taitolaji, joka vaatii tientynlaista tahdikkuutta. Näkisin, ettei sinulla juuri nyt ole varaa tämän tyyppiseen provoiluun.

Kaikella kunnioituksella, otus.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

EuroJR kirjoitti: Kannattaisko jättää provoaminen vaikka lautamiehissä ollaankin?
Ei se osaa jättää sitä. Se nauttii siitä. Mutta on sitä täällä vituttanutkin:

otus kirjoitti 9.1.-08: Niinpä, itsekkin koira ihmisenä, sai jo pelkän jutun lukeminen vituttamaan niin paljon..

vitun siat,

"laitetaampa kaverin ransusta vähän apetta,kun nälättää" -> VIRHE!

sääli tuota miestä ja mistäköhän ne sen murha tuomion keksivät, kaksi sponttaania tappoa.. jaa tiedä sitten ryssien lakipykälistä..

Lukuisat kirjoitusvirheet kielivät "koira ihmisestä" sen, että kirjoittaa itse erittäin harvoin. Yleensä kopioi kaikki juttunsa. Mieleen tulee hänestä äitinsä luona asuva aikamiespoika, joka on jäänyt henkisesti ja erältä ruumiinosaltaan 13-vuotiaan tasolle.

Nimittelyt: "siat", ryssien" taas kertoo otuksen henkisestä tilasta. Ei sillä ettenkö itsekin syyllistyisi nimittelyyn (nyt varsinkin), mutta väittely otuksen kaltaisen kanssa on loppumaton suo. Siksipä jätän asian taholtani tähän. Säälittää ja hävettää minfon puolesta. Vanha sananlaskukin sanoo, että kun tarpeeksi suvaitsee niin saa syödä kaiken paskan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mielestäni Doc käyt nyt kuumana suotta. Nimenomaan sinun kirjoittamiesi juttujen puolesta olen ollut hieman pahoillani, kun hautautuvat monen "uuden jutun" alle. Toivottavasti tämä uudistus estää juuri tämän. Enkä sitäpaitsi kerkeä lukea enää kaikkia juttuja. Mieluummin keskittyisin omiin "lohkoihini" ja löytäisin ketjut sieltä ilman hirveätä hakuruljanssia.

Noista muista osioista saisi minun puolestani karsia kovalla kädellä kaikki johonkin aikaan sidotut "pienemmät" jutut. Jäisi ne vaivalla kyhätyt sitten sinne helpommin esille.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

klick :shock:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Doctor heitti vähän sarkasmia peliin (hyvät sille, siitä jo naureskelin tuolla), Otus hermostuu tästä, heittää itsekin löylyä lisää.

Doctor Lecterin kanssa samoilla linjoilla olen mitä hän täällä kirjoitti, itsekin Otuksen kanssa "tapelleena" voin puhaltaa vain pitkän huokauksen *Phuuh*
otus
Axel Foley

Aariel kirjoitti:Doctor heitti vähän sarkasmia peliin (hyvät sille, siitä jo naureskelin tuolla), Otus hermostuu tästä, heittää itsekin löylyä lisää.

Doctor Lecterin kanssa samoilla linjoilla olen mitä hän täällä kirjoitti, itsekin Otuksen kanssa "tapelleena" voin puhaltaa vain pitkän huokauksen *Phuuh*
Niin mäki :lol: ja pus pus vaan Aariel!
Vastaa Viestiin