Bleddyn kirjoitti:Mä oon aina luullut, että kukkia tuovat miehet ovat vain urbaanilegendaa. Noh, aina oppii.fitness kirjoitti:Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa?![]()
No mä oonkin hieman outo
Bleddyn kirjoitti:Mä oon aina luullut, että kukkia tuovat miehet ovat vain urbaanilegendaa. Noh, aina oppii.fitness kirjoitti:Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa?![]()
sovittuKatsa kirjoitti:No sekin on lähempänä totuutta. Saat vaihdossa läppärin.PitBull kirjoitti:mä tuon sulle katsa rikkaruohoja
Kyllä mä lähtisin aika vahvalla tunteella veikkaamaan tuota:Katsa kirjoitti:Yksi juttu on, mitä pitäisin romanttisena ja ihanana ja sekin sentään ON kasvi...mutta, enpä kerro, vaan katson josko joku joskus sen hoksaisi tuoda.
Jos hoksaisi, niin kyseinen ihminen tuntisi mut todella hyvin ja olisi maailman
ihanin.
Katsa kirjoitti:Laita muutama seteli mukaan pupu.PitBull kirjoitti:sovittu
Tsiisus miten rivon näkönen!Anas kirjoitti:Kyllä mä lähtisin aika vahvalla tunteella veikkaamaan tuota:
http://www.botany.org/PlantImages/Conan ... 05_300.jpg
Tuonko tänä iltana?
Oi oi oi, romantiikkaa riittäisi, jos joku hoksaisi noita mulle tuoda.esmes- kirjoitti:höpöhöpöheinää ja pullo vodkaa, siitä lähetään! romantiikka tulee sit myöhemmin
Ihana!esmes- kirjoitti:kerran oon vieny itse itseni treffeille: eka elokuviin, sit tuopille ja kotiin toteuttamaan omankäden oikeutta, hauskaa oli!
No tuo oliskin muuten tosi makee, kelpais mullekin. Mahtava! Tykkään käkkyräisistä puista muutenkin.maija turjukka kirjoitti:^Mites olis bonsai -puu? Mä ainakin antaisin (melkein) varmasti vaikka ekoilla treffeillä, jos joku älyäis tuoda mulle ikivanhan käkkärämännyn![]()