Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Tiedän kans myös samantyylisen tapauksen.
Yhdellä "tutulla", joka tällä hetkellä istuu elinkautista murhasta, lukee käsivarressa teksti: "Who wants to live forver". Eli forever ilman e-kirjainta. :wink:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Tuolle NBK-tatskalle on tullut kyllä naurettua monenkin ihmisen kanssa. En tajua, miksei noita perusjuttuja tarkisteta edes googlaamalla? Jos itse haluaisin kuvaan jotakin kieltä, jota en osaa, kysyisin ehdottomasti joltain viisaammalta neuvoa. Tai edes googlaisin :lol:

Tässä se taas nähtiin, järjestäytynyt rikollisuus ja älykkyys eivät kulje käsi kädessä... Eiku.. miten se nyt meni..
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

joey kirjoitti:^ Tuolle NBK-tatskalle on tullut kyllä naurettua monenkin ihmisen kanssa. En tajua, miksei noita perusjuttuja tarkisteta edes googlaamalla? Jos itse haluaisin kuvaan jotakin kieltä, jota en osaa, kysyisin ehdottomasti joltain viisaammalta neuvoa. Tai edes googlaisin :lol:

Tässä se taas nähtiin, järjestäytynyt rikollisuus ja älykkyys eivät kulje käsi kädessä... Eiku.. miten se nyt meni..
Sepä se, kun luotetaan liikaa omaan "mutu" -tietoon. Kyllähän minä itsekin luulin aikoinaan, että sana yllätys kirjoitetaan suprise, ja sana with saattoi mennä muotoon whit. Mutta se niistä ala-astemuisteloista.. :twisted:
vilkku99
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Siru kirjoitti:Tiedän kans myös samantyylisen tapauksen.
Yhdellä "tutulla", joka tällä hetkellä istuu elinkautista murhasta, lukee käsivarressa teksti: "Who wants to live forver". Eli forever ilman e-kirjainta. :wink:
Mitäs kirjoitus virheet haita kun kirjoitetan mustela ihon.Muta meilä on paljo humeita vararenkasa ja polisi kuuntele livenä... :shock:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^justjust...puhun ironiaa äidinkielenäni ja sujuvasti sarkasmia, mutta vilkun puhuma kieli meni nyt aivan ohi...

mutta onhan noita älykköjä julkkiksissakin, esim. martina aitolehti. nykyään se ihana teksti joka oli päin helvettiä kirjoitettu, on musteella peitetty ja toisaalta, martinan mielestä puolella suomen naisista on silikonit joten...niin....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mitä Martinalla lukee?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Anas
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Anas »

Mariella kirjoitti:Mitä Martinalla lukee?
Sanonta "Where there's a will there's a way" oli kääntynyt Martinan mahassa vähän tönkömpään muotoon "Where there is will there is road". Lisäksi "will":in w muistutti enemmänkin m:ää eli "mill":iä :D Sittemminhän tuo korjattiin...
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

juu..martina sopiikin hyvin tähän ketjuun käsiteltäväksi...pitäiskö otsaketta muuttaa muotoon:

Onko tyhmyys rikollista(ja miksi ne pahimmat mokat tulee nykyään tummien tyttöjen suusta eikä suinkaan blondien?????)

miksi muuten naiset haluavat silikoneilla tehdä tisseistään sen näköiset kuin ne olisivat täynnä maitoa imetyksen aikana, onko se tosiaan miesten ihanne????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

No jos multa kysytään, niin luomu on kaikkein paras. Pehmeä ja kivan tuntuinen. Jos on pakko alkaa leikkeleen, niin miksei sitä omaa kankkulaardia voi tunkea tisseihin? Olisi aidomman tuntuinen kuin joku superpallo.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
metallikukko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Minä en oo kans ymmäränyt tuota hirveetä vouhotusta isojen rintojen perään .
Parile naispuoliselle ystävälle on luoja suonut suuret rinnat ja ainakin heidän puheistaan olen ymmärtänyt niitten olevan kaikkea muuta kuin lottovoitto. Liivit on kalliita, tiettyjä harrastuksia on mahdoton harrastaa, niskakipuja ja sitä rataa.

Mutta ne on niitä kauneuskäsityksiä .
Itse pidän ruskeista silmistä.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

metallikukko kirjoitti:Minä en oo kans ymmäränyt tuota hirveetä vouhotusta isojen rintojen perään .
Parile naispuoliselle ystävälle on luoja suonut suuret rinnat ja ainakin heidän puheistaan olen ymmärtänyt niitten olevan kaikkea muuta kuin lottovoitto. Liivit on kalliita, tiettyjä harrastuksia on mahdoton harrastaa, niskakipuja ja sitä rataa.

isot tissit, hyvä perse ja kaunis ulkomuoto on vain plussaa, luonne ratkaisee :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

metallikukko kirjoitti:Minä en oo kans ymmäränyt tuota hirveetä vouhotusta isojen rintojen perään .

Offtopic ja pahasti.

Mutta kuitenkin siniset silmät, a-b kuppi on mieluiset.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
Irvikissa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Anas kirjoitti:
Sanonta "Where there's a will there's a way" oli kääntynyt Martinan mahassa vähän tönkömpään muotoon "Where there is will there is road". Lisäksi "will":in w muistutti enemmänkin m:ää eli "mill":iä :D Sittemminhän tuo korjattiin...
Minun muistaakseni mahassa luki "There were is will, there is a road". :D
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Irvikissa kirjoitti:
Anas kirjoitti:
Minun muistaakseni mahassa luki "There were is will, there is a road". :D
Noin se munkin milelestä enemmin meni ja willin w:ee näytti enemmän m:ältä
jolloinka olisi suomennos olis kuulunut missä on mylly siellä on tie. Sinäänsä kumminkin totta sekin, kai sinne myllyle kumminkin aina tie vie :lol:
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Hei, mä suunnittelin Lellulle ja Jennielle hienon logon paitoihin ja liiveihin! Aikaa meni 10 minuuttia, mutta on sitä paskempaankin tullu aikaa tuhlattua ;D

http://i25.tinypic.com/2v19sw5.jpg
Lukittu