Mikä ärsyttää tänään?
-
Katsa
Mihin sua sattuu?
Ärsyttää se, että en saa edes 1.5l maitopurkkia kaupan hyllyltä ilman apua. Ne oli siellä ihan alhaalla ja perällä, enkä saanut sitä sieltä ja pilkoin selkäni jo yrittäessäni. Piti pyytää joku setä apuun. Voi saatana että voi ärsyttää tämä avuttomuus! Samalla vähän pelottaa, että mitä tästä elämästä tulee, jos tilanne jää tällaiselleen.
Jos joku haluaa kotiorjaksi hyväntekeväisyydellä, niin tiedätte mitä pitää tehdä.
Ärsyttää se, että en saa edes 1.5l maitopurkkia kaupan hyllyltä ilman apua. Ne oli siellä ihan alhaalla ja perällä, enkä saanut sitä sieltä ja pilkoin selkäni jo yrittäessäni. Piti pyytää joku setä apuun. Voi saatana että voi ärsyttää tämä avuttomuus! Samalla vähän pelottaa, että mitä tästä elämästä tulee, jos tilanne jää tällaiselleen.
Jos joku haluaa kotiorjaksi hyväntekeväisyydellä, niin tiedätte mitä pitää tehdä.
-
Kalessin
- Adrian Monk
potilas joka kärttää koko ajan lääkettä vaikka on jo saanut kaikkea mahdollista, etkä voi enää antaa mitään, koska seuraavaksi lääkitään sitten sydämenpysähdystä. Järkipuhe ei mene perille ja kun sanot miten tilanne oikeasti menee, niin sitten kehottaa lyömään kirveellä, että henki lähteeä. helvetin ärsyttävää ja häiritsee muita potilaita, jotka yrittävät levätä ja toipua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Katsa
Laitan nyt takautuvasti (vaikka kyseinen aihe ärsyttää tänäänkin), tapahtui siis eilen.
Miksi helvetissä joissain kunnissa terveyskeskuksessa oman alueen lääkäreitä on tasan yksi? Ja kun se lääkäri on kipeänä, niin sanotaan vaan "mee ensiavun yleispäivystykseen, jos hoitoa täytyy saada". Miksi sitten siellä ensiavun yleispäivystyksessä pitää odottaa tuntitolkulla, kun sielläkin on vain yksi lääkäri?! Vaikka pidänkin lapsista ja olen sitä mieltä, että heitäkin pitää hoitaa, niin miksi joku äiti tuo lapsensa yleispäivystykseen sen takia, että lapsella on korvatulehdus? Miksei voi varata aikaa omalle lääkärille? Kysyn tätä siitä syystä, että yleispäivystyksessä lapset saavat oikeuden "kiilata" eteen siitä syystä että ovat lapsia. Tietysti se on ihan hyvä käytäntö (lapsi ei jaksa odottaa samalla tapaa kuin aikuinen), mutta huomasin miten muita odottajia alkoi nyppiä kun paikalla on about 15+ aikuista ja lapsia lappaa vähän väliä uusia ja ne pääsevät kiilaamaan eteen.
Jos joku osaisi vastata minulle muuten kuin tyyliin "voivoi", niin olisin kiitollinen.
Miksi helvetissä joissain kunnissa terveyskeskuksessa oman alueen lääkäreitä on tasan yksi? Ja kun se lääkäri on kipeänä, niin sanotaan vaan "mee ensiavun yleispäivystykseen, jos hoitoa täytyy saada". Miksi sitten siellä ensiavun yleispäivystyksessä pitää odottaa tuntitolkulla, kun sielläkin on vain yksi lääkäri?! Vaikka pidänkin lapsista ja olen sitä mieltä, että heitäkin pitää hoitaa, niin miksi joku äiti tuo lapsensa yleispäivystykseen sen takia, että lapsella on korvatulehdus? Miksei voi varata aikaa omalle lääkärille? Kysyn tätä siitä syystä, että yleispäivystyksessä lapset saavat oikeuden "kiilata" eteen siitä syystä että ovat lapsia. Tietysti se on ihan hyvä käytäntö (lapsi ei jaksa odottaa samalla tapaa kuin aikuinen), mutta huomasin miten muita odottajia alkoi nyppiä kun paikalla on about 15+ aikuista ja lapsia lappaa vähän väliä uusia ja ne pääsevät kiilaamaan eteen.
Jos joku osaisi vastata minulle muuten kuin tyyliin "voivoi", niin olisin kiitollinen.
sulla ei taida olla kokemusta lapsesta jolla on korvatulehdus? kyllä silloin mennään heti ja lujaa lääkäriin kun se huomataan...se on tosi kivuliasta lapselle ja siihen ei auta muu kuin oikeat lääkkeet...mä en ainakaan viitsisi rääkätä lasta turhaan kun apua on saatavilla...yöllä ei nimittäin nuku ketään jos yhdellä on tulehdus korvassa...siihen ei auta mitkään panadoolit....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ei ole eicicero kirjoitti:sulla ei taida olla kokemusta lapsesta jolla on korvatulehdus? kyllä silloin mennään heti ja lujaa lääkäriin kun se huomataan...se on tosi kivuliasta lapselle ja siihen ei auta muu kuin oikeat lääkkeet...mä en ainakaan viitsisi rääkätä lasta turhaan kun apua on saatavilla...yöllä ei nimittäin nuku ketään jos yhdellä on tulehdus korvassa...siihen ei auta mitkään panadoolit....
monet vanhemmat käy päivystävällä lasten kanssa myös siksi että eivät uskalla lääkäriaikaa varata työajalle siitä kun voi seurata kaikenlaista ikävää, varsinkin jos lapset ovat usein kipeitä...ja tietysti siksi että saavat ajoissa ilmoitettua töihin seuraavaksi päiväksi etteivät pääse töihin. lapsia kun ei voi viedä kipeänä hoitoon...
toisaalta kipeä lapsi ei kyllä oikein jaksa riehua
toisaalta kipeä lapsi ei kyllä oikein jaksa riehua
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Katsa
Kaverit jotka eivät soita kuin hyvän promillen humalassa! Sekä ne toiset, jotka haukkuvat minua joksikin, mikä en ole.. Saavat vielä katua, hah! 
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
sanos muutaElephant kirjoitti:Kaverit jotka eivät soita kuin hyvän promillen humalassa! Sekä ne toiset, jotka haukkuvat minua joksikin, mikä en ole.. Saavat vielä katua, hah!
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Niinhän se menee, että kun on tarpeeksi promilleja, niin sitten kaivetaan puhelin esiin ja käydään läpi osoitekirja ja lauotaan niitä totuuksia. Sitten seuraavana päivänä katsellaan mihin oikein on soiteltu ja vituttaa. Itse olen opetellut tavan, että kun ottaa niin ei soitaElephant kirjoitti:Kaverit jotka eivät soita kuin hyvän promillen humalassa! Sekä ne toiset, jotka haukkuvat minua joksikin, mikä en ole.. Saavat vielä katua, hah!