Meinasin kysyä jotain ihan muuta, mutta tajusin, ettei täällä voi ihan kaikkea kertoa, helposti saadaan ip-osoitteet sun muut selville ja pian on kissalan pojat oven takana.. Eli kysyn siis, että ärsyttääkö se, että täälläkään ei voi kertoa täysin kaikkea?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
On oikein. Kaikki irti mitä saa, satuttamatta ketään "yhtä ihmistä"
(olipa hieno selitys..)
Meinasin kysyä jotain ihan muuta, mutta tajusin, ettei täällä voi ihan kaikkea kertoa, helposti saadaan ip-osoitteet sun muut selville ja pian on kissalan pojat oven takana.. Eli kysyn siis, että ärsyttääkö se, että täälläkään ei voi kertoa täysin kaikkea?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Selvittämättömiä henkirikoksia Suomessa. Kahdeksanosainen sarja. Tunti per osa. Aiheet olen jo valinnut.wretch kirjoitti:Saisit tehdä tv-sarjan.Mitä se käsittelisi?
EDIT: Oletko aikeissa harrastaa seksiä tämän illan aikana? Jos, niin miksi. Jos et niin miksi et?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kyllä aattelin,kassit painaa liikaa,saatanan venkoilujahan nämä onDoctor Lecter kirjoitti: Oletko aikeissa harrastaa seksiä vielä tämän päivän aikana? Jos, niin miksi? Siis mikä ja/tai kuka saa sinut antautumaan siveettömään touhuun?
Jos et, niin miksi et. Onko kenties syynä luontainen häveliäisyytesi olla alastomana jonkun nähden?
Oletko irstas,hurskas vai molempia tarpeen mukaan?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Katsa