Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Ilman muuta. Mulla on sitä ikävä, täällä kun saa vaan pilipaliuunipizzoja. Suosimani resepti: hk:n mikropizza, päälle valtava kerros punaleimaista Emmentalia ja muutama siivu salamia. Sitten ketsuppia rajusti (vain Heinz kelpaa)! Toinen hyvä pikaruokaresepti on lihaperunasoselaatikko (HK) sotkettuna purkilliseen (Valio) raejuustoa. Mikroon ja sitten päälle ketsuppia. Nammaija turjukka kirjoitti:^Yöks, jiiärrä, just kun olin aikeissa haukata pizzapalasestani![]()
Voiko einespizzaa (edes ehostettuna merne-maissi-paprikalla ja lisäjuustolla) nimittää ruuaksi?
Millä saa tehokkaan rusketuksen? Huuhaa beetakaroteenikapselit eivät kelpaa vastaukseksi. Ei myöskään itseruskettavat voiteet tai ruiskurusketus (jonka muuten kohta otan).
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Unohdit solariumin, joten sanon sen.EuroJR kirjoitti:Millä saa tehokkaan rusketuksen? Huuhaa beetakaroteenikapselit eivät kelpaa vastaukseksi. Ei myöskään itseruskettavat voiteet tai ruiskurusketus (jonka muuten kohta otan).
Ruiskurusketus on kyllä mammareiden hommaa, pakko sanoa. Ja aika harvinaista miesten keskuudessa. Ekaa kertaa tulee kyllä epäiltyä sinun sukupuoltasi...
Mitä mieltä seuraava kirjoittaja on, onko EuroJR mies vai hiiri? Eiku siis nainen.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Porin
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tottahan toki.
Istutko töissä lasertulostimen vieressä:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/tiede/113728.html
?
Istutko töissä lasertulostimen vieressä:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/tiede/113728.html
?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Huh kun vaikea kysymys! Täytyy joskus tehdä oikein empiirinen tutkimus ja laittaa jollain tapaa sanoja ylös että osaisi edes arvioida...
Mä kun pulputan melkoisen paljon päivässä. Ihan noin yksinänikin toisinaan
Veikataan määräksi että helvetisti.
Onko viikonloppuinen olo? Kuvaile.
Onko viikonloppuinen olo? Kuvaile.
Nerot hallitsevat kaaoksen