Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3093
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

putsari kirjoitti:Jukka Kekkonen oli SDP:n ehdokkaana. :roll: :mrgreen:

"Meillä taitaa olla sama suunta Husun kanssa" https://sdp.fi/ehdokas/jukka-kekkonen/

Kuva
Helsingin demari antamassa puolueetonta lausuntoa Helsingin demarista - ei saatanan millään jaksaisi tätä nykyjournalismin tasoa.
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

jepulis82 kirjoitti:
Wileda kirjoitti:
Villeri kirjoitti:
Epäilemättä Husu luokittelisi näkemykseni rasismiksi. Siihen ei oikein taida jäädä tilaa hyvän löytämiselle.
Te rasistit ja islamistit olette molemmat niin kovin kapeakatseisia näkemyksissänne. Minä ainakin löydän hyvää somaleista. Banaanit ovat hyviä. Banaanit tulevat Afrikasta. Ilman somaleja ja Afrikkaa meillä ei välttämättä olisi banaaneja kaupassa. Husunkin paikka olisi poimimassa banaaneja.
Juu, somalithan keksi banaanit. On ne kovia! :mrgreen:
Aina Oikeassa Oleva Wikipedia tietää kertoa, että banaaninviljely aloitettiin Papua-Uudessa-Guineassa. Valtaosa Suomeen tuotavista banaaneista tulee Väli-Amerikasta. Ei sotketa Somaliaa näihin herkullisiin pohjushedelmiin, eihän.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Husu kerjää negatiivista huomiota Twitterissä "suomi koti"-twiiteillään. Olisi luojan lykky jos saisi negatiivista kommenttia jotta voisi niiden rasismilla ratsastaa aallonharjalla uhriutuen.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5294
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Officer Crabtree kirjoitti:Aina Oikeassa Oleva Wikipedia tietää kertoa, että banaaninviljely aloitettiin Papua-Uudessa-Guineassa. Valtaosa Suomeen tuotavista banaaneista tulee Väli-Amerikasta. Ei sotketa Somaliaa näihin herkullisiin pohjushedelmiin, eihän.
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin banaani ei ole oikeastaan hedelmä, vaan marja.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Ryder
Olivia Benson
Viestit: 737
Liittynyt: To Marras 23, 2017 1:59 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Ryder »

Alex Smith kirjoitti:Tänään 11:26

SDP:n Husu Hussein haukkui kaikki perussuomalaisia äänestäneet rasisteiksi: ”En peräänny siitä”

Perussuomalaisten Nurmijärven valtuustoryhmän puheenjohtaja Maiju Tapionlinna kertoo tehneensä rikosilmoituksen SDP:n Helsingin valtuutetusta Abdirhami ”Husu” Husseinista.

Syynä ovat Husseinin Twitter-kirjoitukset.

Hussein kirjoitti 19. heinäkuuta, että ”kaikki Persut ja niiden äänestäjät/kannattajat ovat rasisteja. Yes i said it. Kaipaat todisteita? Katso teidän historia ja miten olette tulleet valituksi Suomen toiseksi suurimakx puolueeksi?” Husseinin viesti kuuluu sanatarkasti.

Iltalehti tavoitti Intiassa lomailevan Husseinin tiistaina aamupäivällä.

Miksi kirjoitat näin?

– Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

Eli olette sitä mieltä, että kaikki ihmiset Suomessa, jotka ovat äänestäneet perussuomalaisia, ovat rasisteja?

– Öö... Se lukee siellä mun tekstissä, mitä minä tarkoitan.

Eli olette vahvasti tätä mieltä?

– Minähän just kirjoitin siitä myös, että olen edelleen samaa mieltä, mitä sanoin.

Hussein viitannee uusimpaan Twitter-päivitykseensä asian tiimoilta. Kirjoitus on julkaistu tiistaina 23. heinäkuuta ja se menee sanatarkasti näin:

– Kaikki mitä oon kirjoittanut/kirjoitan aiemmin/jatkossa ovat vain ja ainoastaan mun näkemykset. Ne eivät edusta puolueeni, muslimeita, somalialaisia saatikka muita maahanmuuttajia. Seison sanojeni takana ja valmis seuraamuksiin. En aio perääntyä! #SuomiLove #sananvapaus.

Perussuomalaiset saivat huhtikuuneduskuntavaaleissa 538 805 ääntä ja 17,5 %:n ääniosuuden.

Eli kaikki perussuomalaisia äänestäneet ovat rasisteja?

– Se lukee siellä, mitä olen kirjouittanut.

Onko tämä mielestänne asiallista kirjoittelua tällainen?

– Minusta minulla on samanlaiset oikeudet sanoa ääneen mitä ajattelen asiasta kuin muut. Muut saavat itse päättää, onko se asiallinen vai asiaton.

Eli te ette näe tässä mitään väärää tai huonoa makua?

– En. En ole sanonut näin. Älä syötä minulle sanoja. Minä juuri sanoin sinulle, että ilmaisen mielipiteeni. Muut saavat sanoa, onko se väärin vai oikein.

Onko tullut paljon palautetta?

– No, palautettahan aina minulle tulee. Ei ole väliä, mitä minä kirjoitan. Voin kirjoittaa vaikka Saimaan norpista, ja silti tulee aina vihapuhujia.

Ahaa.

– Ei se mitään sen kummallisempaa ole. Jokaisesta blogista, jonka olen kirjoittanut, niin aina sieltä löytyy satoja viestejä, mitkä tulee aina tältä samalta ryhmältä. Ei väliä mistä kirjoitan. Aina niillä on jotain kerrottavaa minulle minun mielipiteistäni.

Miltä ryhmältä ne viestit tulevat?

– Juuri tältä ryhmältä, josta olen nyt omiin kirjoituksiini laittanut.

Eli perussuomalaisiltako?

– Suurin osa, kyllä.

Voiko siltä pohjalta sanoa, että kaikki perussuomalaisia äänestävät ovat rasisteja?

– Minun mielipiteeni edelleenkin lukee siellä, mitä ole kirjoittanut. En peräänny siitä.

”Ketään ei voi nimitellä rasistiksi”
Maiju Tapionlinna kertoo Iltalehdelle pontimenaan olleen sen, että hän on itsekin saanut pitkään rasistisyytöksiä.

– Mielestäni ketään ei voi nimitellä rasistiksi ennen kuin on ihan oikeasti selkeä näyttö, Tapionlinna kommentoi Iltalehdelle tiistaina.

Tapionlinnan mukaan hänelle Husseinin kirjoitukset evät henkilökohtaisesti ole valtavan suuri asia.

– Olen ollut niin pitkään politiikassa, että tällaiset huutelut valuvat kuin vesi hanhen selästä. Mutta minun pitää ajatella äänestäjiäni ja niitä ihmisiä, jotka ovat ottaneet yhteyttä ja olleet tosi loukkaantuneita siitä, että heitä on syyllistetty rasisteiksi, koska he ovat äänestäneet perussuomalaisia. Eli kaikki perussuomalaisia äänestäneet eivät tietenkään ole perussuomalaisten jäseniä.

– Tämä on hyökkäys yksittäisen ihmisen poliittista näkökantaa vastaan, ja meillä on kuitenkin Suomessa laillinen oikeus olla poliittisesti mitä mieltä tahdotaan.

Tapionlinna on kolmannen kauden kuntavaltuutettu ja Nurmijärven valtuuston PS:n ryhmän puheenjohtaja.

Hän kertoo tehneensä Helsingin poliisille rikosilmoituksen netissä sunnuntaina ja täydentäneensä sitä maanantaina. Poliisi ei tiistaina halunnut ottaa kantaa asiaan.

Iltalehti ei tavoittanut SDP:n Helsingin-valtuustoryhmän puheenjohtajaa Eveliina Heinäluomaa kommenttia varten.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b ... 3c4c66d679

Lisätty otsikko, linkki ja uutisen kellonaika
-NILS-
Juuri nyt Aamu-TV:sä tämä Husu ja joku Persu-nainen(en tunnista häntä,eikä teksti näy tähän,jossa kirjotain.)keskustelevat kiivaasti.
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Maiju Tapiolinna siellä Husun kanssa keskustelee.
https://www.maijutapiolinna.fi/6
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3093
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Mitäs se Suomen Martin Luther King sanoi Aamu-tv:ssä?
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

https://areena.yle.fi/1-4573791?autoplay=true
Kohdasta 50:40 alkaa Husun ja Tapiolinnan osuus, otsikolla: Missä menevät sananvapauden ja rasismin rajat?
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3093
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Iivis kirjoitti:https://areena.yle.fi/1-4573791?autoplay=true
Kohdasta 50:40 alkaa Husun ja Tapiolinnan osuus, otsikolla: Missä menevät sananvapauden ja rasismin rajat?
Kiitti linkistä.

Keskustelun suurin onnistuja oli YLEn toimittaja - hienosti vedetty häneltä. Persutar ei päässyt oikein mihinkään, kuten ei Husukaan. Abdirahim "Me elätetään teitä eikä päinvastoin" Hussein on ihmisenä niin rasittava ja ajattelijana köykäinen, että jos olisin Suomen somali tai pakolainen, sanoituisin irti äijästä heti. Vähän sellainen somalien oma Terhi Kiemunki: kököillä ajatuskuluilla perustellaan omaa ennalta päätettyä, järkkymätöntä totuutta.

Noh, nyt maassa lienee taas muutama tuhat persujen äänestäjää lisää. Alkaa melkein demarit säälittämään.
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Iivis kirjoitti:https://areena.yle.fi/1-4573791?autoplay=true
Kohdasta 50:40 alkaa Husun ja Tapiolinnan osuus, otsikolla: Missä menevät sananvapauden ja rasismin rajat?
Tapiolinnalla oli muutama hyvä pointti mm. eri puolueiden äänestäjistä mutta pitää muistaa mikä taho järjesti keskustelun eli Yle. Husu on entinen Ylen radiojuontaja ja vakiovieras ohjelmissa. Yle on samalla yksi kovimmista propagandan tuottajista. Tietenkin Yle ottaa ohjelmaan rasistilta vaikuttavan PS:n edustajan mukaan. Husu saattaa kirjoittaa todella huonosti, mutta on tottunut puhumaan julkisuudessa. Ei ole sen takia ihme, että Husu vei keskustelua ja toimittaja saattoi katsoa vain sivusta.

Perussuomalaisten edustajan olisi pitänyt sanoa, että leimaaminen rasistiksi tai miksi tahansa on yhdentekevää, vaan tärkeintä on uskaltaa keskustella oikeista ongelmista. Siihen olisi lisännyt vaikka esim. Oulun seksuaalirikoksia ja Vuosaaren viimeaikaiset katurettelöinnit. Sitten olisi maininnut, ettei koko puolueen jäsenistö varmuudella allekirjoita mitään rasistisuutta, vaan sen varjolla yritetään kieltää ja vähätellä ongelmien esiinnostamista.

Koko rasismikeskustelu on pelkkää kansan kusetusta. Samalla tavalla on pyritty ennenkin vaikenemaan todellisista ongelmista. Husu tarjoaa lähinnä hyvän keinon vihervasemmistolle, joka on välttänyt aiheen käsittelyä kun huomattiin sen ainoastaan nostavan perussuomalaisten kannatusta.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

meitzi kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:Aina Oikeassa Oleva Wikipedia tietää kertoa, että banaaninviljely aloitettiin Papua-Uudessa-Guineassa. Valtaosa Suomeen tuotavista banaaneista tulee Väli-Amerikasta. Ei sotketa Somaliaa näihin herkullisiin pohjushedelmiin, eihän.
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin banaani ei ole oikeastaan hedelmä, vaan marja.
Kiva kun pääsit pätemään. Seuraavaksi voisit tarkistaa faktasi. Wikipedia käy alkuun: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pohjushedelm%C3%A4
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1493
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskustelkaa banaaninviljelystä jossain muualla, tai tulee bannia.
Ne tietää, jotka tietää...
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

JosefMengele kirjoitti:
images.jpg
Tämä kertonee kaiken oleellisen.
:lol: :lol:

Itsellänikin on ollut sellainen kuva, että banaanit Suomeen tulisi Afrikasta, mutta ilmeisesti olen ollut asian suhteen väärässä. Mielikuva tulee varmaankin siitä, kun gorillat ja muut apinat syövät banaaneja. Gorillat ja apinat mieltää jotenkin Afrikkaan.

Eli Hususta ei siis ole ollut mitään hyötyä Suomelle, suomalaisille, tai Suomessa asuville somaleille. (saakohan sanaa somali käyttää vai onko se rasism?) Ketkä tuon ovat muuten eduskuntaan äänestäneet? Millainen ihminen äänestää Husua?

Tuo perussuomalaisten feministi haastettelussa näyttää ulospäin juurikin sellaiselta miehiä vihaavalta korppikotkalta. Ihmekkös, ettei mitään saa aikaiseksi televisiossa, omat viiteryhmänsä suuttuisi ja potkisi pois naistenhuoneelta.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Husu on nyt tosissaan.
Husu Hussein
43 min ·
Ystävä, oletko kohdannut twiitin tai face postauksen, jossa mua herjätään/haukutaan/uhkaillaan? Ota sceenshottia siitä ja lähetä minulle vaikka tämän twiitin kommentteissa tai inboksiin. Kiitos .

Nyt on mun vuoro tehdä #rikosilmoituksia näistä.

Kunnianloukkaus Uhkailu
https://www.facebook.com/HusuHussein/
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Iivis kirjoitti:Husu on nyt tosissaan.
Husu Hussein
43 min ·
Ystävä, oletko kohdannut twiitin tai face postauksen, jossa mua herjätään/haukutaan/uhkaillaan? Ota sceenshottia siitä ja lähetä minulle vaikka tämän twiitin kommentteissa tai inboksiin. Kiitos .

Nyt on mun vuoro tehdä #rikosilmoituksia näistä.

Kunnianloukkaus Uhkailu
https://www.facebook.com/HusuHussein/
Huhu riehuu yksin omassa hiekkalaatikossaan.
Vastaa Viestiin