Millainen on unelma-aamiaisesi?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
mansikka-vadelma-banaanismoothie sekä croissant oikealla voilla, italialainen kahvi...syön unelma-aamiaiseni joka aamu..muut syö sitten kaurapuuroa tuoremehun kera sekä sen smoothien...
teen siis joka aamu itse...
entä sinun unelma-aamiaisesi?
teen siis joka aamu itse...
entä sinun unelma-aamiaisesi?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
En ole, toimivassa parisuhteessa pitää voida luottaa toiseen osapuoleen. Itse näin ainakin ajattelen jolloinka säästyn mustasukkaisuudelta.
Oletko tosissasi ajatellut muuttaa maalle ja karistaa kaupungin pölyt jaloistasi?
Oletko tosissasi ajatellut muuttaa maalle ja karistaa kaupungin pölyt jaloistasi?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Ehkäpä tällähetkellä turhin on Iken uus tekstari kaveri, joka ilmeisemmin hakee vaan mainosta keskinkertaiselle ryhmällensä. Minkä takia sen piti vasta 200 tekstarin jälkeen tuoda asia julki? Ihmettelen vaan.joey kirjoitti:Olen! Muutankin itseasiassa rutkasti pienempään kaupunkiin (jos hyvin käy) syksymmällä. Aloitan siis varovasti, mutta tähtäimessä on pystymetsäytyminen
Turhin julkisuudenhenkilö? Perustelut!
Miten Lost sarja voi koukuttaa näin pahasti?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
maija turjukka kirjoitti:Jos ihan lähisukulaisia ei lasketa, niin kuka surisi kuolemaasi eniten? Paras ystäväsi vai pahin vihamiehesi?
Tarkoitat kai lähipiirin ja minfolaisten jälkeen? Parhaat ystävät.
Mikä tekee pyöräkellarista hyvän surmapaikan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
En, koska jännittäisin julkista esiintymistä niin paljon että pysyisin nippanappa tajuissani.Setä kirjoitti:Pärjäisitkö tuntemattomissa (maikkarin tuore sarja)
Oliko Lizzie Borden syypää isänsä ja äitipuolensa surmiin?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...