Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Sopivasti keskikokoisena naisena rohkenen esittää seuraavan kysymyksen:
Oletko jo lukenut 15-vuotiaan Scarlett Keelingin murhasta Goalla? Vähätteleekö Intian poliisi suositulla turistialueella tapahtuneita raiskauksia turismin vähenemisen pelossa?
EDIT: sori, Mariella, en huomannut, että ehdit aikaisemmin... (kun etsiskelin vielä Scarlett-in kuvaa) tietysti tukan täytyy olla hyvin, muutenhan elämä suistuisi aivan raiteiltaan...

Oletko jo lukenut 15-vuotiaan Scarlett Keelingin murhasta Goalla? Vähätteleekö Intian poliisi suositulla turistialueella tapahtuneita raiskauksia turismin vähenemisen pelossa?
EDIT: sori, Mariella, en huomannut, että ehdit aikaisemmin... (kun etsiskelin vielä Scarlett-in kuvaa) tietysti tukan täytyy olla hyvin, muutenhan elämä suistuisi aivan raiteiltaan...

Viimeksi muokannut maija turjukka, Ti Maalis 11, 2008 10:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vaikea kysymys, mutta: kaikki lihasmassa mikä vaikuttaa huippuunsa treenatulta herättää negatiivisia fiiliksiä, olipa ne sitten liian pullevat selkälihakset tms.
Lainaan edellistä hyvää kysymystä: Mihin kohtaa vastakkaisen sukupuolen vartalossa kiinnität huomiota eniten?
Lainaan edellistä hyvää kysymystä: Mihin kohtaa vastakkaisen sukupuolen vartalossa kiinnität huomiota eniten?
Nothing is quite what it seems
olisin ehkä leijona...eli tykkään että mulla on oma lauma kaitsittavana ja mies saa mun puolesta viettää pitkiäkin aikoja muualla häiritsemästä...leijonalla on myös mukavan tuntuinen profiili...silloin tällöin on kiva laiskotella mutta toisinaan veri vetää metsästämään...leijonat ovat sellaisia pörröisiä nautiskelijoita...
mikä eläin et haluaisi olla????
mikä eläin et haluaisi olla????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
En haluaisi olla koira: JEE koiranruokaa! JEE äiti tuli! JEE isi tuli! Jee ulos kuselle! Jee oon vähän dorka
No toi ei ollut mun perustelu, vaan se on se, että en haluaisi olla aivopesty koulutettu puudeli joka tekee kaiken sillon kun käsketään ja joutuu jopa nukkua ehkä ulkona vesisateessa vaikka on ihmisen paras ystävä, ja jolle heitetään ruoka kuin "koiralle", eli viskataan vaan lattialle yms...
Mulla ei siis ole itsellä ollut koskaan koiraa, ja tykkään kyllä koirista. Oon jopa harkinnut ottaa itselleni koiran. En vaan haluaisi olla koira. Ne nyt vaan on tyhmiä.
Jatketaan samalla: Mikä eläin et haluaisi olla?
Mulla ei siis ole itsellä ollut koskaan koiraa, ja tykkään kyllä koirista. Oon jopa harkinnut ottaa itselleni koiran. En vaan haluaisi olla koira. Ne nyt vaan on tyhmiä.
Jatketaan samalla: Mikä eläin et haluaisi olla?
Nerot hallitsevat kaaoksen