Jos huomaisit jääväsi kuolemasi jälkeen kummittelemaan, niin minkä tähden, oletettavasti, se tapahtuisi? Jos kuolisit siis juuri nyt. Ketä piinaisit, mitä tekisit, missä majailisit... Olisitko näyttäytyvää sorttia vai semmoinen poltergeist-tyyppinen tapaus?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Susi. Itseasiassa ei pidä totta, mutta vastasinpa kuitenkin, jotta linjan vastakkaisessa päässä ei olisi sitten tuo susi, eli eläimenä joka haluaisin olla.
Tähän löytyy syynsä, joey tai joku ehkä arvaakin jo. Pitäähän sitä nyt olla vähän uniikkiutta vastauksessa!
Jos huomaisit jääväsi kuolemasi jälkeen kummittelemaan, niin minkä tähden, oletettavasti, se tapahtuisi? Jos kuolisit siis juuri nyt. Ketä piinaisit, mitä tekisit, missä majailisit... Olisitko näyttäytyvää sorttia vai semmoinen poltergeist-tyyppinen tapaus?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
olisin luultavasti sellainen unissa esiintyvä tapaus eli ilmestyisin lapsilleni silloin tällöin kun he tarvitsisivat tukea tai neuvoja....
musta tuntuu itsestä joskus että mun isäpappa on läsnä joissakin tilanteissa...
joko terassien aukeneminen häämöttää mielissä?
musta tuntuu itsestä joskus että mun isäpappa on läsnä joissakin tilanteissa...
joko terassien aukeneminen häämöttää mielissä?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Oihjavoih, tietysti muistan
Olin 13-vuotiaana lavatansseissa ja se kundi oli ainaskin viisi vuotta mua vanhempi.... ja luuli tietysti mua ainakin 15-16 -vuotiaaksi
-vieläkin muistan, miten ihanat niskalihakset sillä oli (kuulemma vahvistuneet jalkapalloa pelatessa/pukatessa)-
ja seuraavalle tuo luukkomin väliin jäänyt kysymys:
Miksi kesä on kivempi kuin muut vuodenajat? Vai onko??
-vieläkin muistan, miten ihanat niskalihakset sillä oli (kuulemma vahvistuneet jalkapalloa pelatessa/pukatessa)-
ja seuraavalle tuo luukkomin väliin jäänyt kysymys:
Miksi kesä on kivempi kuin muut vuodenajat? Vai onko??
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
HYVÄ ETTÄ MUISTUTIT!!! Tykkäsin nimittäin kovasti, oikein, oikein asiallinen sarja, hyvät näyttelijät, hyvin ohjattu ja ideakin on hyvä. Aivan ainutlaatuinen suomalaisten sarjojen joukossa.
En olisi muistanut ilman Aarielia, kiitos Aariel *lähettää suukkoja*!
Sama kysymys eteenpäin, pitää kiirehtiä telkkarin ääreen
En olisi muistanut ilman Aarielia, kiitos Aariel *lähettää suukkoja*!
Sama kysymys eteenpäin, pitää kiirehtiä telkkarin ääreen
327,30 älkää säikähtäkö, ne oli markkoja jos se yhtään helpottaa mutta kuitenkin. Ruotsin laivalla tuli ostettua vähän karkkia joskus 8 vuotiaana. Nam nam!
Jatketaan hieman aiheeseen liittyen: montako reikää sinulla on ollut hampaissa?
Itselläni (ihme kyllä) ei vielä yhtäkään
Jatketaan hieman aiheeseen liittyen: montako reikää sinulla on ollut hampaissa?
Itselläni (ihme kyllä) ei vielä yhtäkään
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
- Albert Einstein