Kysymyksiä tietokonenörteille-ketju

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Loka kirjoitti:
jamppa kirjoitti: Lokalle Oletko mahdollisesti järjestelmänvalvojana koneella? En kyllä visvasta tiedä toimiiko samanlailla kuin xp. Muuta en kyllä keksi ongelmaasi, kuin tuon.
Olen kai? Tässä ei siis ole muita käyttäjätilejä kuin tämä minun joka oli luotu kai valmiiksi kun avasin koneen koska mitään en ole itse tähän järkkäillyt..? Osaisko markja auttaa vistajutuissa?
Oh noes, kuinka höperö olet? Nyt äkkiä poistamaan se Vista siitä ja tilalle äxpee tai kakstonninen. Vista ei hyväksy mitään, sillä ei tee mitään, se kaatuilee, se tuhoaa itse itsensä ja on muutenkin täysin käyttökelvoton järjestelmä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Loka kirjoitti:Olen kai? Tässä ei siis ole muita käyttäjätilejä kuin tämä minun joka oli luotu kai valmiiksi kun avasin koneen koska mitään en ole itse tähän järkkäillyt..? Osaisko markja auttaa vistajutuissa?
Mitä tarkoitat että "ei asennu"? MITÄ tarkkaan ottaen teet ja mitä siitä seuraa ja mistä tiedät, ettei asennu? Tuleeko jotain viestejä tms.?

Vista on paska.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Nasse
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Loka kirjoitti:Meikä taas tässä ketjussa. :oops:

En saa asennettua vistaan mitään. En saa nyt flashia, edes mozillaa ei asenna? Aloittaa kylla mutta mikaan ei asennu koneelle. Ihan paskalaitos vissiin koko vista? Apuja..?
Löytyisikö täältä apua esim. noista käyttäjätileistä:

http://vista-vinkit.net/
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

VoDKa kirjoitti: Vista ei hyväksy mitään, sillä ei tee mitään, se kaatuilee, se tuhoaa itse itsensä ja on muutenkin täysin käyttökelvoton järjestelmä.
Näin sanottiin aikoinaan myös XP:stä. Ehkä hyvä käyttöjärjestelmä on ollut vähintään kolme vuotta jo markkinoilla. Tai sitten Mikkisoftan evoluutio on vähän kuin luonnossakin, apinat olivat vielä käypiä otuksia, säyseitä ja sosiaalisia. :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

markja kirjoitti:Mitä tarkoitat että "ei asennu"? MITÄ tarkkaan ottaen teet ja mitä siitä seuraa ja mistä tiedät, ettei asennu? Tuleeko jotain viestejä tms.?

Vista on paska.
Flashia alkaa asentamaan, asentaa loppuun saakka mutta koneesta ei kuitenkaan sitä löydy. Ei pikakuvaketta eikä myöskään program filesista löydy merkkiäkään ohjelmasta. Eikä muualtakaan koneesta.

Mozillaa alkaa asentamaan, mutta herjaa puolen tunnin (?) asentamisen jälkeen että file is corrupted tms. ja asennus pitää keskeyttää.

Vista on paska.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Loka kirjoitti:
markja kirjoitti:Mitä tarkoitat että "ei asennu"? MITÄ tarkkaan ottaen teet ja mitä siitä seuraa ja mistä tiedät, ettei asennu? Tuleeko jotain viestejä tms.?

Vista on paska.
Flashia alkaa asentamaan, asentaa loppuun saakka mutta koneesta ei kuitenkaan sitä löydy. Ei pikakuvaketta eikä myöskään program filesista löydy merkkiäkään ohjelmasta. Eikä muualtakaan koneesta.

Mozillaa alkaa asentamaan, mutta herjaa puolen tunnin (?) asentamisen jälkeen että file is corrupted tms. ja asennus pitää keskeyttää.

Vista on paska.
Outoa. Asennappa koko Vista uudelleen alkuperäisiltä rompuilta. Veikkaan että joku windowsin installeri on mennyt rikki tms.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Kerran olen Vistaan yrittäny jotain asennella ja jäi muuten siihen yhteen kertaan,mikään ei onnaa normaalisti. XP pelittää hyvin ja kaikki toimii,vistan voi unohtaa niin kauaksi aikaa kun Bill saa sen kunnolla toimimaan.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Taas vaihteeks kesti reilut kaks tuntia saada netti auki tähän koneeseen, yhdyskäytävästä ei kai tykänny, mut korjaaminenkaan ei auttanu, paitsi sitten kymmenennellä kerralla... Kone on kolme vuotta vanha läppäri ja wlan toimii netgearin korttipaikkaan laitettavalla möykyllä. Toinen kone löysi netin heti, mutta mä en tykkää käyttää ko. konetta.

Yksinkertaisia neuvoja otetaan mielellään vastaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

markja kirjoitti: Outoa. Asennappa koko Vista uudelleen alkuperäisiltä rompuilta. Veikkaan että joku windowsin installeri on mennyt rikki tms.
Okei, yritän tätä sitten.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:
markja kirjoitti: Outoa. Asennappa koko Vista uudelleen alkuperäisiltä rompuilta. Veikkaan että joku windowsin installeri on mennyt rikki tms.
Okei, yritän tätä sitten.
Tai, eikös Vistassakin ole palautuspite? Eli voit yrittää nopeampaa keinoa, eli palauttaa järjestelmän johonkin aikaisempaan toimivaan kombinaatioon. En osaa sen paremmin neuvoa, että miten tämä tehtäisiin.
Loka
Alibin Kestotilaaja

konsta kirjoitti:Tai, eikös Vistassakin ole palautuspite? Eli voit yrittää nopeampaa keinoa, eli palauttaa järjestelmän johonkin aikaisempaan toimivaan kombinaatioon. En osaa sen paremmin neuvoa, että miten tämä tehtäisiin.
Oon mä nuo palautuspisteet jo käyttäny palautuksessa eikä ollut mitään hyötyä..
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Apua, apua...

Kun kirjoitan MInfoon, nappaimistoni sekoaa, ja merkit vaihtelevat paikkaa mielivaltaisesti!! Muuten nakojaan toimii!!! Taman viestin kirjoittamiseen meni 10 min. Mita tama on!!! Nuo olivat sitten kysymysmerkkeja kun en jaksa etsia niita...

EDIT nyt näemmä toimiikin. Äsken tuli ääkkösistä pilkkuja ja pisteitä, hakasulkeista tähtiä, kenoviivasta sulkeet jne...

Jokohan tällä pääsisin kirjoittamaan Onko sinulle ikinä tapahtunut mitään yliluonnollista -ketjuun? :shock:

Kysymysmerkkikin oli jo paikallaan. ??? Ihanaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Meikä taas hei.

Olen hävittänyt web kameran asennuslevykkeen ja koko kamera on jostain syystä poistunut koneelta. Siis asennus. Onko tuo kamera nyt aivan turha kun en sitä enää toimintaan saa ilman levykettä?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Kyllä netistä pitäisi löytyä asennusohjelma? Tai siis ainakin ajurit jolla kameran saa toimimaan. Ihme jos ei vista rupea sitä jo itsekseen asentamaan, kun kytket sen? Eikö mitään kilahdusta tapahdu?
Vastaa Viestiin