Päihteet ja käyttäjät

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Kuinka moni käyttää päihteitä?

Nikotiini (tupakka)
39
27%
Heroiini
3
2%
Kokaiini
2
1%
Alkoholi
43
30%
Kofeiini
26
18%
Kannabis
17
12%
En käytä mitään edellämainituista
12
8%

Ääniä yhteensä: 142

esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

päivittäin kofeiini, nikotiini, thc, viikottain alkoholi, vuosittain lsd, sienet ja tutkimuskemikaalit. aika hörhö taidan yleisen näkemyksen mukaan olla. silti käyn duunissa ja maksan veroja ja suht normaalia elämää vietän. pirtukännissä olen pahimmat hölmöilyt tehny. jos jostain haluisin luopua ni se olis just tupakka ja alkoholi. optimi olis että lopettaisi kaikkien toksiinien käytön ja söis vaan luomuruokaa että puhdistuis. sitä päivää odotellessa... :wink:
Viimeksi muokannut esmes-, Ma Touko 05, 2008 9:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

combat18 kirjoitti:Kuva
Löysin tämmöisen listan vaarallisimmista huumeista. Tämän pitäisi olla uusin lista minkä tutkijat on laatinut. Samalle näyttää kuin tuo wikipediankin lista!
taitaa olla kyllä joku aivan muu taulukko kuin vaarallisimmasta vähiten vaaralliseen tuossa on noi värit mitkä kertoo niiden luokituksen mihinkin kategoriaan niin kyllä siellä vielä ekstaasi on kannabista vaarallisempaa.

Sitten itse aiheeseen nikotiinihan se pahiten käytetty päihde minun osallani on kahvi ja alkoholi tulevat sitten hyvin edustettuina myös mukaan kuvioon. Lääkkeenä käytän kyllä sitten jos jonkin sorttisia yrttejä vaivasta riippuen joten en kaikkia luokittele päihteeksi, kun en sitä päihtymystä välttämättä hae.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^ Taisin löytää koko uutisen tuosta vaarallisuusjärjestyksestä. Joku paremmin englantia osaava saa tuosta enemmän irti kun minä.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/6474053.stm

Päivittäin pari bisseä, röökiä ja kahvia menee itselläni.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Jaa siis ilmeisesti tuota listaa pitäisi tulkita myös noiden värikoodien mukaan joita ei tietenkään ole voitu laittaa järjestykseen sen mukaan kuuluko mömmö A,B,C vai luokittelemattomiin. Siltikään se ei vielä ole oikein mun järkeen käypä,että gamma ja steroidit olis vähemmän haitallisia kuin ganja,muutekin toi lista on joiltain osin päin honkia,tosin se on mun mielipide.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

No suotta kai tässä on alkaa kiertelemään.
En juo kahvia enkä polta röökiä, enkä polta mitään muutakaan.
Joskun olen amfetamiinia käyttänyt ja muitakin päihteiksi luokiteltavia aineita mutta tällä hetkellä olen kuivilla.
Niin ja aioin pysyäkin. On sellanen liikunta harrastus että ei pärjää jos mömmöjä lataa.
Alkoholia tulee käytettyä kerran kuussa silleen että on aika seis yleensä. Enkä siitä ylpeä ole. Lopettamista tässä yritän valmistella.

Jos puhutaan aiheesta nyt näin muuten niin pahimmat mokat ja selkkaukset on tullut ehdottomasti viina päissä. Amfetamiinistä en ole kokenut mitää haittavaikutuksia ja puolestaan taas kannabis on aiheuttanut paljon harmia. Lähes yhtä paljon kun alkoholi.
Elikkä sehän riippuu ihan täysin ihmisestä miten aineet vaikuttaa ja mulle toi thc on ehdottomasti epäsopiva aine..En puhu minkään päihteen puolesta ja lähinnä olen vastaan.
Mielestäni se että täytyy ladata jotain muuta kun laillisia aineita on mielen heikkoutta ja tekemisen puutetta. Ei vaan näytä olevan parempaa tekemistä niin jää aikaa tehdä kaikkee tyhmää. Kun sortuu aineisiin ja niitä jää käyttämään niin se kertoo siitä että ei kykene pitämään hauskaa muuten.

Tässä multa nyt aika tiukkaa tekstiä enkä jaksa nyt alkaa yksityiskohtaisesti selittämään ideologiaani mutta kuitenkin lähes näin. voitte ymmärtää tekstin myös väärin. En ketään tässä halua loukata ja ehkä paremmalla selityksellä olisin itseni saanut oikein ymmärretyksi mutta jospa tämä teksti nyt aukeis edes jollekkin. Otan vastaan kaiken kritiikin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Bombay kirjoitti:^ Taisin löytää koko uutisen tuosta vaarallisuusjärjestyksestä. Joku paremmin englantia osaava saa tuosta enemmän irti kun minä.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/6474053.stm

Päivittäin pari bisseä, röökiä ja kahvia menee itselläni.
Juu tuolta minäkin sen löysin!
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ilman röökiä nyt 3kk. Kahvia silloin, kun ei aamulla tarvitse lähteä töihin; eli viikonloppuisin ja jos on sairaslomalla. Teetä päivittäin.
Alkoholia en normaalisti käytä ollenkaan, tosin tänä vuonna olen erinäisistä syistä johtuen tehnyt poikkeuksen ja ottanut kahdesti viinaa ja Sirdaludeja ihan kunnolla. Mutta se on tosiaan harvinainen poikkeus, eiköhän tässä taas loppuvuosi mene selväillessä. Ikävuosien 20-30 väliin mahtuu 6 sellaista vuotta, joina en ole käyttänyt yhtäkään annosta alkoholia.
Muuta en käytä.
Joskus nuorena tuli testailtua pilveä, mutta se ei ehdottomasti ole mun juttu. Psykoosi ei ruleta. Piriä joskus nuorempana myös pari kertaa ottanut, siitä ei pahaa sanottavaa mutta ei ole sekään järin kiinnostavaa. Luulisin ettei tule enää koskaan otettua.

Jos olisi pakko valita millä vetää nupin sekaisin, niin kyllä valintani olisi raikas Pamikossu. Onneksi ei ole pakko. :P
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Katsa kirjoitti:Ilman röökiä nyt 3kk. Kahvia silloin, kun ei aamulla tarvitse lähteä töihin; eli viikonloppuisin ja jos on sairaslomalla. Teetä päivittäin.
Alkoholia en normaalisti käytä ollenkaan, tosin tänä vuonna olen erinäisistä syistä johtuen tehnyt poikkeuksen ja ottanut kahdesti viinaa ja Sirdaludeja ihan kunnolla. Mutta se on tosiaan harvinainen poikkeus, eiköhän tässä taas loppuvuosi mene selväillessä. Ikävuosien 20-30 väliin mahtuu 6 sellaista vuotta, joina en ole käyttänyt yhtäkään annosta alkoholia.
Muuta en käytä.
Joskus nuorena tuli testailtua pilveä, mutta se ei ehdottomasti ole mun juttu. Psykoosi ei ruleta. Piriä joskus nuorempana myös pari kertaa ottanut, siitä ei pahaa sanottavaa mutta ei ole sekään järin kiinnostavaa. Luulisin ettei tule enää koskaan otettua.

Jos olisi pakko valita millä vetää nupin sekaisin, niin kyllä valintani olisi raikas Pamikossu. Onneksi ei ole pakko. :P

-No piristä luulis helpommin psykoosin ottavan, kuin pilvestä.. Ja mulla ei ole piristä muuta kuin pahaa sanottavaa, se on vienyt monen "hyvänkin" tyypin mennessään.., en käsitä kun jengi kertoo täällä että Amfetamiini on heidän mielestään tyyliin täysin harmiton nautintoaine, en todellakaan tiedä itse mitään enemmän sekä henkisesti,että fyysisesti riuduttavaa ainetta kuin piri, mutta silti selitän näitä edellä mainittuja kommentteja nyt sillä,että ko aineen käyttö on ollut vain kokeilu tyylistä..

Käsitinkö oikein Katsa vai olenko taas hölömö?, siis pamikossu-> Diapameja ja kossua.., ei stana :shock:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Näistä käytän vain kahvia.
Yritin kyllä lakkoa, mutta vatuiksi meni.
Kahvia kuluu noin 10 kuppia päivässä. :oops:
otus
Axel Foley

Tiina kirjoitti:Näistä käytän vain kahvia.
Yritin kyllä lakkoa, mutta vatuiksi meni.
Kahvia kuluu noin 10 kuppia päivässä. :oops:
Narkkari.. :wink:
Katsa

otus kirjoitti:Käsitinkö oikein Katsa vai olenko taas hölömö?, siis pamikossu-> Diapameja ja kossua.., ei stana
Joo. Yksi toimii yhdelle, toinen toiselle. Pelkällä viinalla mua vain vituttaa, viinalla ja pameilla saan aikaan sen, mitä havaintojeni mukaan toiset saa pilvellä; olen leppoisa, iloinen ja harmiton. :P
Mutta jos nyt vielä saisi alleviivata, että noin niinkuin normaalisti olen kyllä absolutisti.
otus
Axel Foley

Katsa kirjoitti:
otus kirjoitti:Käsitinkö oikein Katsa vai olenko taas hölömö?, siis pamikossu-> Diapameja ja kossua.., ei stana
Joo. Yksi toimii yhdelle, toinen toiselle. Pelkällä viinalla mua vain vituttaa, viinalla ja pameilla saan aikaan sen, mitä havaintojeni mukaan toiset saa pilvellä; olen leppoisa, iloinen ja harmiton. :P
Mutta jos nyt vielä saisi alleviivata, että noin niinkuin normaalisti olen kyllä absolutisti.
Todellakin sitten niin,että tapaus kohtausta on miten ihmispää eri aineisiin reagoi, mutta tuolla viina/rauhoittavat cocktaililla olen nähnyt ihmisten sekoavan yllättävänkin pahasti ja vieläpä agressiiviseen suuntaan.., Monet henkirikoksetkin Suomessakin tehty juuri kyseisellä mixillä.. :shock:
Katsa

otus kirjoitti:Todellakin sitten niin,että tapaus kohtausta on miten ihmispää eri aineisiin reagoi, mutta tuolla viina/rauhoittavat cocktaililla olen nähnyt ihmisten sekoavan yllättävänkin pahasti ja vieläpä agressiiviseen suuntaan.., Monet henkirikoksetkin Suomessakin tehty juuri kyseisellä mixillä.. :shock:
Joo olen myös kuullut puhuttavan että porukka sekoaa tuosta ihan täysin. Mulla saattaa pieni äkäpussi tulla pelkästä viinasta, useimmiten kuitenkin vain sellainen väsymys ja masennus. Viinalla ja pameilla olen sitten oikea aurinkoinen. Mitään kurjia juttuja ei pyöri päässä, eikä tule krapulaa.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mamma sekoittaa päänsä alkoholilla sillointällöin ja siinä sivussa nauttii savukkeen jos toisenkin.
Selvinpäin ei polta ollenkaan. Kahvi maistuu myös kiitos.
Viimeksi muokannut Mother_North, Pe Maalis 14, 2008 6:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Olen ollut lähes koko kuluvan vuoden ilman alkoholia. Ajattelinkin jättää sen käytön lähes tyystin, sillä paljon paremman olon saan jos olen ollut urheilemassa. Lisäksi tuon linimentin haittoja näkee tällä siinä määrin, että alkaa tulla inho koko kamaa kohtaan.

Muita huumeita käyttäköön niitä tarvitsevat. Eipä ole juuri empiiristä kokemusta tästä gentrestä. Jokainen taaplatkoon kuitenkin tyylillään.
Vastaa Viestiin