Ärsyttää Murha.infossa->
niin no tuota asiaa sen paremmin tarkstamatta lähde ei kuitenkaan aina ole sama kuin fakta....
joku voi väittää että paska haisee pahalle mutta ei löydä mistään lähdettä väittämän tueksi mutta toinen on sen konkreettisesti itse haistanut....täällä kuitenkin se lähde tuntuu voittavan oman kokemuksen...kysykää vaikka marsalkalta!!!!!
joku voi väittää että paska haisee pahalle mutta ei löydä mistään lähdettä väittämän tueksi mutta toinen on sen konkreettisesti itse haistanut....täällä kuitenkin se lähde tuntuu voittavan oman kokemuksen...kysykää vaikka marsalkalta!!!!!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ärsyttää pirusti tiettyjen tyyppien pahantahtoisuus, ilkeämielisyys ja verenhimoisuus. Eikö tällaisia sairaita ihmisiä voisi sulkea kokonaan foorumista ulos???????
...TANA!!!!
...TANA!!!!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
olitko linnassaMother_North kirjoitti:Minua ärsyttää se, että olen totaalisen ulkona kaikesta syväuneni takia![]()
Vanhat naamat ovat hukassa, tai ne on vaihtaneet avatarta ja en tunnista heti.
Mälsää haistakaa arvon ystävät kukkaset
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Madaleine-keskustelussa tunteet nousee helposti pintaan. Muutamalla keskustelijalla on niin voimakkaat antipatiat Maddyn vanhempia vastaan, että heitä sitten liataan millä tahansa keksityllä tai oikealla tosiasialla. Tämä likaaminen taas nostaa vastareaktion - miksei juttua voisi puida ihan asiapohjaltakin?
Ymmärrän kyllä Marskia siinä mielessä, että itsekkin tunnen melkoista inhoa ja kauhua julksta lynkkausta kohtaan. Mccannit ovat joutuneet vertajanoavien kansalaisten hampaisiin ja media on havainnut huhujen levittämisen kannattavaksi touhuksi. Poliisi on siinä sivussa käynyt omaa sotaansa ja vuotanut törkeitä valheita, vaikka osa on saattanut olla mediankin keksimää.Muodostuu ylivoimaisen varma syyllisyyskuva, jossa kaiken lisäksi Mccannit nähdään suorastaan sairaina, oman lapsensa katomisen/kuolemnan avulla rahastavina.
Veikkaisin, ettei kukaan kuitenkaan tiedä totuutta. Siksi noita tunteita voisi vähän rauhoitellakkin, kivitystä keventää ja palata takaisn asiakeskustelun puollelle.
Ymmärrän kyllä Marskia siinä mielessä, että itsekkin tunnen melkoista inhoa ja kauhua julksta lynkkausta kohtaan. Mccannit ovat joutuneet vertajanoavien kansalaisten hampaisiin ja media on havainnut huhujen levittämisen kannattavaksi touhuksi. Poliisi on siinä sivussa käynyt omaa sotaansa ja vuotanut törkeitä valheita, vaikka osa on saattanut olla mediankin keksimää.Muodostuu ylivoimaisen varma syyllisyyskuva, jossa kaiken lisäksi Mccannit nähdään suorastaan sairaina, oman lapsensa katomisen/kuolemnan avulla rahastavina.
Veikkaisin, ettei kukaan kuitenkaan tiedä totuutta. Siksi noita tunteita voisi vähän rauhoitellakkin, kivitystä keventää ja palata takaisn asiakeskustelun puollelle.
Mother_North kirjoitti:Minua ärsyttää se, että olen totaalisen ulkona kaikesta syväuneni takia![]()
Vanhat naamat ovat hukassa, tai ne on vaihtaneet avatarta ja en tunnista heti.
Mälsää haistakaa arvon ystävät kukkaset
Noniin Mamma ja sitten Prisoniin. Kyllin tunnet kyllä. Negronit on jo pöydässä ja perehdytys aluillaan. Haukutaan yhdessä kaikki jotka on kadonneet tai vaihtaneet avatarinsa uuteen. Huomenna haistaan ihan kukkasilta
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
hmmm. marsalkan ongelma on lähinnä se, että hänellä ei ole oikeasti mitään asiapitoista sanottavaa oikeastaan mihinkään...kehtasin häntä jossain vaiheessa arvostella lyhyistä kommenteista jotk aievät mielestäni osoita mitään jämptiä totuudentorvea vaan lähinnä ihmistä joka yrittää esittää fiksumpaa kuin onkaan ja sen jälkeen olenkin sitten nauttinut vähän pidemmistä vastauksista marsalkan puolelta jotk atosiaan osoittavat kuinka älykästä asiaa häneltä irtoaa...
en tosiaan aiemmin hyökännyt ketään erityistä ihmistä vastaan tuolla fakta/lähde-jutulla vaan totesin että netistä löytyneellä lähteellä ei välttämättä ole parempaa totuusarvoa kuin itse koetulla asialla...
ja täytyy sanoa että en mitenkään lynkkaa näitä mccanneja...mutta en myöskään usko satuihin....
en tosiaan aiemmin hyökännyt ketään erityistä ihmistä vastaan tuolla fakta/lähde-jutulla vaan totesin että netistä löytyneellä lähteellä ei välttämättä ole parempaa totuusarvoa kuin itse koetulla asialla...
ja täytyy sanoa että en mitenkään lynkkaa näitä mccanneja...mutta en myöskään usko satuihin....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
No, Cicero, et oikeastaan voi kiistää sitä, että Marski on useita kertoja osoittanut esimerkiksi sinun lähteesi omituisiksi ja väittämäsi vääriksi. Olet mielestäni vähän liian kiihoittunut tuomitsemiseen ja siten menettänyt objektiivisuutesi. Sinulle on kelvannut kaikki huuhaa netistä, etkä ole malttanut odotella totuuksia tai oikeata tietoa, jota tosin ei kyllä vielä olekkaan paljoa ollut.
Mutta viranomisten toiminnasta on voinut rivien väilistä kriittinen ihminen lukea yhtä jos toistakin. Sinä et ole tuota juurikaan harrastanut, olet mielstäni ollut täysin Paolon tai muun huuhaan vietävissä.
Mutta viranomisten toiminnasta on voinut rivien väilistä kriittinen ihminen lukea yhtä jos toistakin. Sinä et ole tuota juurikaan harrastanut, olet mielstäni ollut täysin Paolon tai muun huuhaan vietävissä.
paulon? miten olisi iltalehti tai iltasanomat joista olet aina poiminut omat tietosi???? paulon blogi on ollut hyvä linkittää mutta ethän voikaan tietää että hänen blogissaan olevia asioita saa lukea useammista euroopan maiden lehdistä???eli paulon blogi on lähinnä sulatusuuni josta pääsee lukemaan myös muita lehtiä...
marsalkka ei ole kertaakaan vielä pystynyt sanomaan mitään järkevää...mutta on mukava nauraa jollekin joka kihisee omissa housuissaan päivästä toiseen...olen monen monta kertaa sanonut että sitten nähdään miten jutussa käy ja eteenpäinhän se menee sinunkin epäluuloisuudestasi huolimatta...
toivon että bodomin keskustelussa lähteesi ovat huomattavasti parempaa tasoa kun maddy-ketjussa...
marsalkka ei ole kertaakaan vielä pystynyt sanomaan mitään järkevää...mutta on mukava nauraa jollekin joka kihisee omissa housuissaan päivästä toiseen...olen monen monta kertaa sanonut että sitten nähdään miten jutussa käy ja eteenpäinhän se menee sinunkin epäluuloisuudestasi huolimatta...
toivon että bodomin keskustelussa lähteesi ovat huomattavasti parempaa tasoa kun maddy-ketjussa...
No en ole Maddy-keskustelussa juurikaan vielä ottanut kantaa kenenkään syyllisyyteen. Minua on siinä kiinnostanut lähinnä lynkkausmieliala, joka ihan käsinkosketeltavaa. Se, etteä olen kerran kait viitannut Ilatlehteen, ei kaittarkoita, että tietoni olisi sieltä. Sinähän viittaat tämän tästä Paoloon, joka on lähteenä suunnileen samaa luokkaa, kuten 24 horas, joka viitteissäsi myös esiintyy.